Sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583179-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer sprawy: BZP-3942-21/2017

Przedmiot zamówienia: Licencje oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams (licencje na urządzenie)

Przedmiot zamówienia obejmuje poniżej wyspecyfikowane Oprogramowanie:

Oprogramowanie i licencje Adobe Creative Cloud for Teams Licencja Ilość sztuk
1 2 3
1 Photoshop 1
2 Illustrator 1
3 InDesign 1
4 Dreamweaver 1
5 Animate 1
6 InCopy 1
7 Premiere Pro 1
8 Audition 1
9 After Effects 1
10 Edge Animate 1
11 Edge Inspect 1
12 Prelude 1
13 Muse 1
14 SpeedGrade 1
15 Wszystkie aplikacje - pakiet 30

Zamawiający zastrzega, że liczba licencji danego rodzaju Oprogramowania wyspecyfikowana powyższej tabeli ma charakter szacunkowy oraz służy tylko i wyłącznie wycenie oferty Wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert.

Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) zawartej między Zamawiającym a Licencjodawcą dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie komputerowe w formie licencji kupowanej w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) zawartej między Zamawiającym a Licencjodawcą wraz z aktualizacjami oraz udzielić w imieniu niewyłącznej i nieprzenośnej licencji na to oprogramowanie w okresie wynikającym z zapisów umowy licencyjnej.
3. Dostawy licencji w ramach programu Adobe CLP oraz Adobe VIP, mogą być realizowane jedynie przez firmy posiadająca autoryzację Adobe "Certified Sales Professional Adobe Education" lub wymienione, jako autoryzowane do obsługi instytucji edukacyjnych na portalu: http://adobedealreg.force.com/PartnerSearch przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Strony wyznaczają osoby odpowiedzialne za kontakty oraz dokonywanie zamówień/przyjmowanie zamówień.
5. Maksymalny termin dostarczenia licencji to 7 dni roboczych od daty otrzymania pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, potwierdzenia realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
6. Do 1 dnia roboczego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić drogą elektroniczną przyjęcie zamówienia.
7. Nośniki z oprogramowaniem, klucze instalacyjne oraz dokumenty poświadczające licencję Wykonawca:
a) udostępni na portalu Licencjodawcy
b) dostarczy drogą elektroniczną na adres licencje@asp.krakow.pl
8. Fakt sprzedaży licencji będzie potwierdzony e-mailem na adres licencje@asp.krakow.pl, a także odnotowany w bazie licencji Licencjodawcy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania informacji dotyczących dostarczanych licencji i oprogramowania, na każde żądanie Zamawiającego.
10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się świadczyć następujące usługi:
a. Bieżącą opiekę handlową hot-line w dni robocze, z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godzinach 9.00-16.00
b. Doradztwo w zakresie funkcjonalności produktów oraz zasad licencjonowania produktów firmy Adobe Systems Software Ireland Limited
c. Przesyłanie aktualnych wykazów licencji udostępnianych przez Licencjodawcę
11. Maksymalną wartość sprzedaży w ramach umowy Strony ustalają na kwotę 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ww. kwoty. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie
12. Wysokość wynagrodzenia będzie ustalana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdego zlecenia (dotyczącego danej dostawy oprogramowania) na podstawie cen zawartych w cenniku End-user Adobe EDU dla poziomu 3, przy uwzględnieniu stałego rabatu wyrażonego w procentach (%) zaoferowanego w ofercie Wykonawcy od cen licencji wg aktualnie obowiązującego ww. Cennika z dnia dokonywania danego zlecenia na sukcesywną dostawę.
13. Zaoferowany przez Wykonawcę stały rabat od oficjalnego cennika End-user Adobe EDU dla poziomu 3 pozostaje aktualny w przypadku zmiany cennika.
14. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z postanowieniami pkt 12 powyżej zawiera wszelkie koszty, jakie ponosi Wykonawca w celu należytego spełnienia wszystkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy, w szczególności zawiera koszty oprogramowania, licencji oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
15. Wykonawca przeliczy kurs Euro na PLN na fakturach wg średniego kursu NBP z dnia zamówienia.
16. Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
17. Za datę dokonania płatności rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego kwotą przelewu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54555fc4-de17-4e32-826c-2eac831ec745
Biuletyn 583179-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url www.asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.asp.krakow.pl/index.php/pl/aktualnoci/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod poniżej wskazanym adresem osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przesyłką za pośrednictwem operatora pocztowego do upływu terminu składania ofert, przy czym o skuteczności złożenia oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Rektora i Kanclerza ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie
Numer referencyjny BZP-3942-21/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Numer sprawy: BZP-3942-21/2017 Przedmiot zamówienia: Licencje oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams (licencje na urządzenie) Przedmiot zamówienia obejmuje poniżej wyspecyfikowane Oprogramowanie: Oprogramowanie i licencje Adobe Creative Cloud for Teams Licencja Ilość sztuk 1 2 3 1 Photoshop 1 2 Illustrator 1 3 InDesign 1 4 Dreamweaver 1 5 Animate 1 6 InCopy 1 7 Premiere Pro 1 8 Audition 1 9 After Effects 1 10 Edge Animate 1 11 Edge Inspect 1 12 Prelude 1 13 Muse 1 14 SpeedGrade 1 15 Wszystkie aplikacje - pakiet 30 Zamawiający zastrzega, że liczba licencji danego rodzaju Oprogramowania wyspecyfikowana powyższej tabeli ma charakter szacunkowy oraz służy tylko i wyłącznie wycenie oferty Wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) zawartej między Zamawiającym a Licencjodawcą dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. J. Matejki w Krakowie. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie komputerowe w formie licencji kupowanej w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) zawartej między Zamawiającym a Licencjodawcą wraz z aktualizacjami oraz udzielić w imieniu niewyłącznej i nieprzenośnej licencji na to oprogramowanie w okresie wynikającym z zapisów umowy licencyjnej. 3. Dostawy licencji w ramach programu Adobe CLP oraz Adobe VIP, mogą być realizowane jedynie przez firmy posiadająca autoryzację Adobe "Certified Sales Professional Adobe Education" lub wymienione, jako autoryzowane do obsługi instytucji edukacyjnych na portalu: http://adobedealreg.force.com/PartnerSearch przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Strony wyznaczają osoby odpowiedzialne za kontakty oraz dokonywanie zamówień/przyjmowanie zamówień. 5. Maksymalny termin dostarczenia licencji to 7 dni roboczych od daty otrzymania pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, potwierdzenia realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 6. Do 1 dnia roboczego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić drogą elektroniczną przyjęcie zamówienia. 7. Nośniki z oprogramowaniem, klucze instalacyjne oraz dokumenty poświadczające licencję Wykonawca: a) udostępni na portalu Licencjodawcy b) dostarczy drogą elektroniczną na adres licencje@asp.krakow.pl 8. Fakt sprzedaży licencji będzie potwierdzony e-mailem na adres licencje@asp.krakow.pl, a także odnotowany w bazie licencji Licencjodawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania informacji dotyczących dostarczanych licencji i oprogramowania, na każde żądanie Zamawiającego. 10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się świadczyć następujące usługi: a. Bieżącą opiekę handlową hot-line w dni robocze, z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godzinach 9.00-16.00 b. Doradztwo w zakresie funkcjonalności produktów oraz zasad licencjonowania produktów firmy Adobe Systems Software Ireland Limited c. Przesyłanie aktualnych wykazów licencji udostępnianych przez Licencjodawcę 11. Maksymalną wartość sprzedaży w ramach umowy Strony ustalają na kwotę 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ww. kwoty. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie 12. Wysokość wynagrodzenia będzie ustalana przez Zamawiającego oddzielnie dla każdego zlecenia (dotyczącego danej dostawy oprogramowania) na podstawie cen zawartych w cenniku End-user Adobe EDU dla poziomu 3, przy uwzględnieniu stałego rabatu wyrażonego w procentach (%) zaoferowanego w ofercie Wykonawcy od cen licencji wg aktualnie obowiązującego ww. Cennika z dnia dokonywania danego zlecenia na sukcesywną dostawę. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę stały rabat od oficjalnego cennika End-user Adobe EDU dla poziomu 3 pozostaje aktualny w przypadku zmiany cennika. 14. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z postanowieniami pkt 12 powyżej zawiera wszelkie koszty, jakie ponosi Wykonawca w celu należytego spełnienia wszystkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy, w szczególności zawiera koszty oprogramowania, licencji oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 15. Wykonawca przeliczy kurs Euro na PLN na fakturach wg średniego kursu NBP z dnia zamówienia. 16. Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. 17. Za datę dokonania płatności rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego kwotą przelewu.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta. W przypadku wyczerpania się kwoty przed upływem 12 miesięcy od zawarcia umowy niniejsza umowa wygasa. 2. Wykonawca jest zobowiązany realizować poszczególną dostawę oprogramowania nie później, niż do 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zlecenia za pomocą poczty elektronicznej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 u st. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust . 5 u stawy Pzp przekazuje Zamawiając emu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa wart. 24 ust . 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać : a) Formularz ofertowy według załączonego wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach i zakresie wskazanym w postanowieniach wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)