GuidZP400 |
8f2fcee6-9341-4d3e-9989-c5d7858b6d15
|
Biuletyn |
585178-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Fałków
|
Regon |
59064806600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Fałków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
447 873 535
|
Zamawiajacy fax |
447 873 535
|
Zamawiajacy email |
lesiak_ugfalkow1@vp.pl
|
Adres strony url |
www.falkow.asi.pl i www.bip.falkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Trwałość Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.falkow.asi.pl i www.bip.falkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.falkow.asi.pl i www.bip.falkow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście lub kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, piętro I-sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych w ramach trwałości projektu pn.: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków”
|
Numer referencyjny |
Zp.271.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostaw dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 150 gospodarstw domowych (150 stacjonarnych zestawów komputerowych) znajdujących się w miejscu zamieszkania osób prywatnych wyłonionych w postępowaniu rekrutacyjnym w projekcie -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków, realizowanego w zakresie Działania 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eIncluson”, osi priorytetowej 8 „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - do dnia 30.11.2020r celem zachowania trwałości Projektu. Wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia służące do uruchomienia łącz internetowych, są własnością wykonawcy, który użycza je na czas wykonania przedmiotu umowy. Opłata za użyczenie/dzierżawę zostanie uwzględniona w opłacie abonamentowej. Po okresie realizowania przedmiotu zamówienia, sprzęt i oprogramowanie zostanie zwrócone Wykonawcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z listą lokalizacji instalacji łącz internetowych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) bezpośredni kontakt z Zamawiającym oraz beneficjentami ostatecznymi (usługa help – desk).
Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia – nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia – nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: będzie posiadać kwalifikacje zawodowe i doświadczenie umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, lub realizuje obecnie usługi stałego dostępu do Internetu dla minimum 150 lokalizacji rozproszonych geograficznie w okresie minimum 12 miesięcy, o parametrach łącza porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia – nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt ustawy.
1. Koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Odpis zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności telekomunikacyjnej).
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian:
a. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych).
b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia:
- w następstwie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług;
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
c. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 2 pkt 2 umowy w sytuacjach losowych.
d. Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
− okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego:
− wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
- zmiany w wyniku okoliczności o charakterze organizacyjnym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy, w szczególności: kwestie związane z dostawą sprzętu do uczestników projektu i jego instalacją oraz podłączeniem Internetu.
e. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w przypadku wystąpienia następującej okoliczności: gdy zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy będzie wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
f. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy.
g. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych sprzętu, w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i opisie przedmiotu umowy, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
h. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą przy wdrażaniu POIG, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
i. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej,
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|