1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, sprawnych, w oryginalnym opakowaniu pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych, zabawek, edukacyjnych programów komputerowych, tabletów, książek, gier do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy
a) Dla części 1 - dostawę pomocy dydaktycznych, zabawek, edukacyjnych programów komputerowych, tabletów, książek, gier do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ
b) Dla części 2 – dostawę pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych do Przedszkola nr 1 w Łapach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1A do SIWZ
c) Dla części 3 – dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć metodą M. Montessori do 5 do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1B do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany. 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne i rehabilitacyjne, zabawki, edukacyjne programy komputerowe, tablety, gry muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach przedszkolnych. Ponadto winny nadawać się do bezpośredniego użytku tzn. jeżeli wymaga tego charakter urządzenia/przedmiotu winny posiadać baterie/akumulatory/zasilacze. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi wykonawca określi w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny oraz atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, o których mowa w pkt. 3 powyżej, w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument gwarancyjny winień określać warunki serwisowania, gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 6. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Dostawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w załączniku nr 1, 1A oraz 1B do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego” oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 9. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią podmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. |
GuidZP400 |
b052766a-c123-4245-91ba-2e9c82017dc9
|
Biuletyn |
585172-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Łapach
|
Regon |
52333000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Wł. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 152 251
|
Zamawiajacy fax |
857 152 256
|
Zamawiajacy email |
admin@lapy.podlasie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i Kwalifikacje, Działania 3.1 Kształcenie i Edukacja, Poddziałania 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
18-100 Łapy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych, zabawek, edukacyjnych programów komputerowych, tabletów, książek, gier do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy” w ramach projektu „Otwarte drzwi – edycja III”
|
Numer referencyjny |
FP.042.1.2016
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Dla wszystkich części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, sprawnych, w oryginalnym opakowaniu pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych, zabawek, edukacyjnych programów komputerowych, tabletów, książek, gier do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy
a) Dla części 1 - dostawę pomocy dydaktycznych, zabawek, edukacyjnych programów komputerowych, tabletów, książek, gier do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ
b) Dla części 2 – dostawę pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych do Przedszkola nr 1 w Łapach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1A do SIWZ
c) Dla części 3 – dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć metodą M. Montessori do 5 do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Łapy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1B do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany. 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne i rehabilitacyjne, zabawki, edukacyjne programy komputerowe, tablety, gry muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach przedszkolnych. Ponadto winny nadawać się do bezpośredniego użytku tzn. jeżeli wymaga tego charakter urządzenia/przedmiotu winny posiadać baterie/akumulatory/zasilacze. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi wykonawca określi w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny oraz atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, o których mowa w pkt. 3 powyżej, w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument gwarancyjny winień określać warunki serwisowania, gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 6. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Dostawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w załączniku nr 1, 1A oraz 1B do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego” oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 9. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią podmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Część 1 i Część 2 - maksymalny termin realizacji zadania 30 dni od daty podpisania umowy
Część 3 - maksymalny termin realizacji zadania 30.11.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 507).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony formularz kalkulacji cenowej - wg załączonego wzoru załącznik nr 5, 5A i 5B do SIWZ 3. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia, w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b) sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|