DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Miejscowość Igołomia
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585153-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dwóch placówek oświatowych w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, tj. do Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem odrębnych części:
- I CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium przyrodnicze szkoła podstawowa”
Zakres I części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- II CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium biologiczno-geograficzne klasy gimnazjalne”
Zakres II części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- III CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium matematyczne szkoła podstawowa”
Zakres III części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- IV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium matematyczne klasy gimnazjalne”
Zakres IV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- V CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium fizyczne klasy gimnazjalne”
Zakres V części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- VI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium terenowe klasy gimnazjalne”
Zakres VI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.
- VII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Wyposażenie pracowni”
Zakres VII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017.

Pomoce i materiały dydaktyczne dostarczane w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich.
Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80be76c0-e3dc-468f-9027-b314afa44a9e
Biuletyn 585153-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Regon 12186379900000
Zamawiajacy adres ulica Igołomia
Zamawiajacy adres numer domu 252
Zamawiajacy miejscowosc Igołomia
Zamawiajacy kod pocztowy 32126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 287 30 31
Zamawiajacy fax 12 287 30 31
Zamawiajacy email igol252@wp.pl
Adres strony url www.szpigolomia.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach Projektu: Ćwiczę umysł dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpigolomia.com
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpigolomia.com
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH
Numer referencyjny GCE.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dwóch placówek oświatowych w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, tj. do Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem odrębnych części: - I CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium przyrodnicze szkoła podstawowa” Zakres I części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - II CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium biologiczno-geograficzne klasy gimnazjalne” Zakres II części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - III CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium matematyczne szkoła podstawowa” Zakres III części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - IV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium matematyczne klasy gimnazjalne” Zakres IV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - V CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium fizyczne klasy gimnazjalne” Zakres V części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - VI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Laboratorium terenowe klasy gimnazjalne” Zakres VI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. - VII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Wyposażenie pracowni” Zakres VII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.1.2017. Pomoce i materiały dydaktyczne dostarczane w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości zlecenia Wykonawcy, zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się, że zamówienie dodatkowe dotyczyć może powtórzenia elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (zwiększenie bieżących dostaw). Zamówienia polegające na wykonaniu dodatkowych dostaw zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba u Zamawiającego i zostaną zapewnione na ten cel środki finansowe. Wysokość wynagrodzenia zamówień dodatkowych zostanie ustalona w oparciu o jednostkowe stawki cenowe oferty wybranej w przetargu.
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące wyposażenie dydaktyczne dla szkół o wartości brutto wynoszącej co najmniej 15000zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla każdej z umów. Poprzez wyposażenie dydaktyczne rozumie się w szczególności wszelkie przedmioty wspomagające prowadzenie zajęć dydaktycznych z uczniami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.
Zakresie warunkow udzialu 1Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać: wartość, przedmiot, datę wykonania nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: - termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: przedłużająca się procedura przetargowa, opóźnienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu umowy - personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu, - adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, - zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana, - asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy. - stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, - podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)