DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH – ETAP I WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Gmina Czernica
Miejscowość Czernica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584976-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części, opisany został w Załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Część I – MEBLE
Część II - ZESTAW DO TERAPII SENSORYCZNEJ
Część III - POMOCE DYDAKTYCZNE
Część IV - OPROGRAMOWANIE TEMATYCZNE
Część V - Eeg-biofeedback Aparat
Część VI - TABLICA INTERAKTYWNA
Część VII - SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIALNY
Część VIII – KSERO
Część IX - DYWAN EDUKACYJNY
Część X - SPRZĘT GOSPODARCZY
Część XI - ANEKS KUCHENNY
Część XII – ROLETY
Część XIII - WYPOSAŻENIE KUCHNI

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24ab774e-0e2c-4221-847f-2c21d759f3cb
Biuletyn 584976-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Czernica
Regon 931934986
Zamawiajacy adres ulica ul. Kolejowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Czernica
Zamawiajacy kod pocztowy 55-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 726 57 00
Zamawiajacy fax 71 726 57 00
Zamawiajacy email czernica@czernica.pl
Adres strony url www.czernica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Budowa przedszkola w ramach zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach w Gminie Czernica” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.czernica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.czernica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH – ETAP I WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA
Numer referencyjny GKiI.271.2.21.2017.KM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -----------------
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -------------------------------
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części, opisany został w Załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część I – MEBLE Część II - ZESTAW DO TERAPII SENSORYCZNEJ Część III - POMOCE DYDAKTYCZNE Część IV - OPROGRAMOWANIE TEMATYCZNE Część V - Eeg-biofeedback Aparat Część VI - TABLICA INTERAKTYWNA Część VII - SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIALNY Część VIII – KSERO Część IX - DYWAN EDUKACYJNY Część X - SPRZĘT GOSPODARCZY Część XI - ANEKS KUCHENNY Część XII – ROLETY Część XIII - WYPOSAŻENIE KUCHNI
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w odniesieniu do Części I – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 2) w odniesieniu do Części II – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 3) w odniesieniu do Części III – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 4) w odniesieniu do Części IV – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 5) w odniesieniu do Części V – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 6) w odniesieniu do Części VI – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 7) w odniesieniu do Części VII – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 8) w odniesieniu do Części VIII – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 9) w odniesieniu do Części IX – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 10) w odniesieniu do Części X – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 11) w odniesieniu do Części XI – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 12) w odniesieniu do Części XII – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części, 13) w odniesieniu do Części XIII – wykonanie a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 3 do SIWZ); - Formularz Cenowy (Załącznik nr 1A do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadku: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę; e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; g) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; h) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona, i) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, j) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. k) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres, numer rachunku bankowego, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron,
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)