GuidZP400 |
94935272-a9e0-4dc5-9193-a7b066752f26
|
Biuletyn |
586137-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zgorzelecki
|
Regon |
23082135100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów II AWP
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgorzelec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 77 615 66, 75 77 506 72
|
Zamawiajacy fax |
75 77 615 66, 7750672 w. 211
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.zgorzelec.pl
|
Adres strony url |
www.powiatzgorzelecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest ramach projektu pn.: Zakup nowoczesnego sprzętu do pracowni matematyczno – przyrodniczych i cyfrowych wraz z działaniami termomodernizacyjnymi w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zgorzelcu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, oś priorytetowa nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”, działanie nr 7.2 „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową”, poddziałanie nr 7.2.1 „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – OSI”, nr projektu RPDS.07.02.01-02-0004/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatzgorzelecki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatzgorzelecki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub doręczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II AWP 8a, 59-900 Zgorzelec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu cyfrowego i multimedialnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Zgorzelcu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 – część III - Zakup sprzętu multimedialnego wraz z instalacją, wdrożeniem i konfiguracją
|
Numer referencyjny |
ID.272.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu multimedialnego wraz z instalacją, wdrożeniem i konfiguracją zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Tomu II
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (formularz
nr 3 do Tomu II)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt IX.4.1) instrukcji dla Wykonawców.
3) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w pkt IX.4.1) instrukcji dla Wykonawców, dotyczącego Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który
nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych
w art. 22a ustawy.
4) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony
w pkt. IX.4.1) instrukcji dla Wykonawców winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt IX.4.1) instrukcji dla Wykonawców składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1) oraz IX.4.5) instrukcji dla Wykonawców, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów,
o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy, tj. dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto - wykaz dostaw należy złożyć wg wzoru stanowiącego formularz nr 5 do Tomu II.
Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie usług lub dostaw, kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz oferty - formularz nr 1 do Tomu II;
2) Wypełniony formularz cenowy - formularz nr 2 do Tomu II;
3) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik;
4) Dowód wniesienia wadium z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium;
5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca, zgodnie
z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.7. 1) – 7) instrukcji dla Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1 900,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu II.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
1) gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
2) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju,
3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy
3a) Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności.
3. Zmiana postanowień umownych wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|