Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie „pod klucz” szpitalnego systemu do transportu próbek w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach – Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach – który połączy Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej z blokiem SOR-u wraz z dostawą wszelkich urządzeń i elementów.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
1. opracowanie dokumentacji technicznej (3 komplety w wersji papierowej oraz 2 komplety na płytach CD), dokumentacja projektowa musi być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej, sztuki projektowej,
2. instalacja systemu poczty pneumatycznej do transportu próbek materiału biologicznego, krwi i jej preparatów, dokumentów medycznych oraz leków, do zastosowania w jednostkach służby zdrowia,
3. wykonanie rurociągu wewnątrz obiektowego o śr. 110 mm o długości ok. 200 m.b.,
4. montaż i dostawa 2szt stacji nadawczo-odbiorczych w segmencie „K17poziom -1" oraz w segmencie „K5 poziom +1”. Stacje nadawczo-odbiorcze należy wyposażyć w sygnalizację świetlną i dźwiękową, oraz zaopatrzyć w urządzenie zapobiegające wstrząsowi próbek. Ponadto stacje wyposażyć w klawiatury alfanumeryczne
z czytelnym wyświetlaczem LCD, z obsługą w języku polskim, podświetlony wyświetlacz panelu, odbiór do kosza zbiorczego do którego odbywa się automatyczny wyładunek pojemnika bez udziału personelu,
5. montaż i dostawa 1szt zwrotnicy systemowej trójdrożnej,
6. montaż i dostawa 1szt mikroprocesorowej jednostki sterującej wraz z zasilaczem impulsowym,
7. montaż i dostawa 1szt dmuchawy wraz ze sterowaniem,
8. montaż okablowania zasilającego i sterującego urządzeń systemowych,
9. dostawa pojemników transportowych do transportu materiału biologicznego, przystosowanych do wielokrotnej sterylizacji - 4 szt., pojemniki dedykowane do transportu o średnicy wewnętrznej min 80 mm oraz długości min 230mm,
10. dostawa 500 szt. woreczków jednorazowych ze szczelnym systemem zamykania do transportu materiału / próbówek, wielkość woreczków dostosowana do wielkości pojemnika w celu zapewnienia bezpiecznego, szczelnego transportu próbek. Woreczki powinny posiadać łatwe i szybkie zamykanie (jedno pociągnięcie) oraz łatwe otwieranie bez użycia nożyczek, powinny posiadać zamykaną przestrzeń do transportu próbek o wymiarach 15x25 o wodoszczelnej konstrukcji o klasie ADR P650/IATA 650, a także powinny posiadać dodatkową zewnętrzną oddzielną kieszeń na dokumenty. Na przedniej stronie woreczka powinna być umieszczona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim, powinny posiadać dodatkowe miejsce na notatki bezpośrednio na przedniej stronie. Woreczki powinny być wykonane z materiału HDPE 30 u.
11. wykonanie zabezpieczeń przejść przez strefy przeciwpożarowe, przez które będzie przechodzić rurociąg poczty, w ilości 12 szt. oraz kabel w ilości 12szt. Zabezpieczenia powinny być wykonane wg oryginalnego systemu zabezpieczeń przeciwpożarowych składającego się z certyfikowanej (opaski ogniochronnej posiadającej zabezpieczenie odporności ogniowej EI 120 lub wyższe, przeciwpożarowej waty wraz z ogniochronną akrylową masą uszczelniającą),
12. wykonanie rurociągu w sposób umożliwiający jego czyszczenie; możliwość dezynfekcji wnętrza rurociągu na wypadek skażenia materiałem zakaźnym,
13. uruchomienie systemu wraz z zasilaniem elektrycznym
14. wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych (przebicia, przekucia, wiercenia otworów
i zaprawienia, demontaż i montaż sufitów podwieszanych, osadzenie w stropach przepustów przeciwpożarowych, likwidacja odpadów, itp.).
15. przeprowadzenie szkolenia pracowników z Oddziału SOR-u oraz z Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
z obsługi poczty pneumatycznej;
16. dostarczenie instrukcji użytkowania, instrukcja dezynfekcji pojemników transportowych i wnętrza rurociągu w przypadku jego skażenia.
Ponadto :
Organizacja obsługi przesyłek powinna zapewniać najwyższą możliwą przepustowość przy zachowaniu wszelkich zasad ergonomii.
Szybkość transportowa przesyłek musi być odpowiednia do charakteru przesyłanych materiałów, w szczególności dotyczy to próbek krwi, których transport nie powinien powodować zmian parametrów analitycznych.
Wszystkie elementy wchodzące w skład systemu poczty pneumatycznej mają być oznakowane znakiem CE
Montaż instalacji wykonywany będzie w użytkowanym obiekcie i powinien zakłócać pracę personelu
w możliwie najmniejszym stopniu.
Pracę na oddziałach należy ustalić z kierownikiem oddziału/zakładu.
Zamawiający informuje że, użyte części montażowe do budowy systemu powinny być oryginalne firmy producenta tak jak i prace powinny być wykonane przez osoby upoważnione i posiadające certyfikat montażowy na technologię producenta. Firma montażowa musi posiadać autoryzację oraz certyfikat producenta do montażu systemów poczty pneumatycznej.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
|
GuidZP400 |
53aa3459-7984-4219-a0ca-28cb426f799e
|
Biuletyn |
588816-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
|
Regon |
001415000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-752
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032)2071532
|
Zamawiajacy fax |
(032)2071546
|
Zamawiajacy email |
zp@gczd.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gczd.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gczd.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Medyków 16, katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa systemu poczty pneumatycznej na odcinku Szpitalny Oddział Ratunkowy – Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej w SPSK nr 6 SUM Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach”,
|
Numer referencyjny |
PN/47/17
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie „pod klucz” szpitalnego systemu do transportu próbek w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach – Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach – który połączy Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej z blokiem SOR-u wraz z dostawą wszelkich urządzeń i elementów.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
1. opracowanie dokumentacji technicznej (3 komplety w wersji papierowej oraz 2 komplety na płytach CD), dokumentacja projektowa musi być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej, sztuki projektowej,
2. instalacja systemu poczty pneumatycznej do transportu próbek materiału biologicznego, krwi i jej preparatów, dokumentów medycznych oraz leków, do zastosowania w jednostkach służby zdrowia,
3. wykonanie rurociągu wewnątrz obiektowego o śr. 110 mm o długości ok. 200 m.b.,
4. montaż i dostawa 2szt stacji nadawczo-odbiorczych w segmencie „K17poziom -1" oraz w segmencie „K5 poziom +1”. Stacje nadawczo-odbiorcze należy wyposażyć w sygnalizację świetlną i dźwiękową, oraz zaopatrzyć w urządzenie zapobiegające wstrząsowi próbek. Ponadto stacje wyposażyć w klawiatury alfanumeryczne
z czytelnym wyświetlaczem LCD, z obsługą w języku polskim, podświetlony wyświetlacz panelu, odbiór do kosza zbiorczego do którego odbywa się automatyczny wyładunek pojemnika bez udziału personelu,
5. montaż i dostawa 1szt zwrotnicy systemowej trójdrożnej,
6. montaż i dostawa 1szt mikroprocesorowej jednostki sterującej wraz z zasilaczem impulsowym,
7. montaż i dostawa 1szt dmuchawy wraz ze sterowaniem,
8. montaż okablowania zasilającego i sterującego urządzeń systemowych,
9. dostawa pojemników transportowych do transportu materiału biologicznego, przystosowanych do wielokrotnej sterylizacji - 4 szt., pojemniki dedykowane do transportu o średnicy wewnętrznej min 80 mm oraz długości min 230mm,
10. dostawa 500 szt. woreczków jednorazowych ze szczelnym systemem zamykania do transportu materiału / próbówek, wielkość woreczków dostosowana do wielkości pojemnika w celu zapewnienia bezpiecznego, szczelnego transportu próbek. Woreczki powinny posiadać łatwe i szybkie zamykanie (jedno pociągnięcie) oraz łatwe otwieranie bez użycia nożyczek, powinny posiadać zamykaną przestrzeń do transportu próbek o wymiarach 15x25 o wodoszczelnej konstrukcji o klasie ADR P650/IATA 650, a także powinny posiadać dodatkową zewnętrzną oddzielną kieszeń na dokumenty. Na przedniej stronie woreczka powinna być umieszczona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim, powinny posiadać dodatkowe miejsce na notatki bezpośrednio na przedniej stronie. Woreczki powinny być wykonane z materiału HDPE 30 u.
11. wykonanie zabezpieczeń przejść przez strefy przeciwpożarowe, przez które będzie przechodzić rurociąg poczty, w ilości 12 szt. oraz kabel w ilości 12szt. Zabezpieczenia powinny być wykonane wg oryginalnego systemu zabezpieczeń przeciwpożarowych składającego się z certyfikowanej (opaski ogniochronnej posiadającej zabezpieczenie odporności ogniowej EI 120 lub wyższe, przeciwpożarowej waty wraz z ogniochronną akrylową masą uszczelniającą),
12. wykonanie rurociągu w sposób umożliwiający jego czyszczenie; możliwość dezynfekcji wnętrza rurociągu na wypadek skażenia materiałem zakaźnym,
13. uruchomienie systemu wraz z zasilaniem elektrycznym
14. wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych (przebicia, przekucia, wiercenia otworów
i zaprawienia, demontaż i montaż sufitów podwieszanych, osadzenie w stropach przepustów przeciwpożarowych, likwidacja odpadów, itp.).
15. przeprowadzenie szkolenia pracowników z Oddziału SOR-u oraz z Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
z obsługi poczty pneumatycznej;
16. dostarczenie instrukcji użytkowania, instrukcja dezynfekcji pojemników transportowych i wnętrza rurociągu w przypadku jego skażenia.
Ponadto :
Organizacja obsługi przesyłek powinna zapewniać najwyższą możliwą przepustowość przy zachowaniu wszelkich zasad ergonomii.
Szybkość transportowa przesyłek musi być odpowiednia do charakteru przesyłanych materiałów, w szczególności dotyczy to próbek krwi, których transport nie powinien powodować zmian parametrów analitycznych.
Wszystkie elementy wchodzące w skład systemu poczty pneumatycznej mają być oznakowane znakiem CE
Montaż instalacji wykonywany będzie w użytkowanym obiekcie i powinien zakłócać pracę personelu
w możliwie najmniejszym stopniu.
Pracę na oddziałach należy ustalić z kierownikiem oddziału/zakładu.
Zamawiający informuje że, użyte części montażowe do budowy systemu powinny być oryginalne firmy producenta tak jak i prace powinny być wykonane przez osoby upoważnione i posiadające certyfikat montażowy na technologię producenta. Firma montażowa musi posiadać autoryzację oraz certyfikat producenta do montażu systemów poczty pneumatycznej.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
31213000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
59858,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
max. 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (kryterium wyboru wykonawcy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolności techniczna
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na instalacji systemu poczty pneumatycznej w jednostkach szpitalnych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda które zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone;
przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie:- średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie serwisu szpitalnych systemów poczty pneumatycznej w jednostkach Szpitalnych obejmujące: przeglądy techniczne lub naprawy oraz pogotowie serwisowe w obiektach służby zdrowia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku korzystania przez Wykonawcę w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów w oparciu o art. 22a Pzp, Zamawiający wymaga aby podmiot ten zrealizował roboty budowlane do wykonania których, ta wiedza i doświadczenie jest wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej
i zawodowej Wykonawca winien złożyć:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone - załącznik do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszych – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie - załącznik do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, gdzie Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
1) obniżenia ceny przez Wykonawcę,
2) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta lub Wykonawcę,
3) zmiany terminu realizacji zamówienia:
a) poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania placu robót w tym pomieszczeń,
b) poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony, w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.,
4) zmiany Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej zmianie zgodnie z procedurą opisaną w umowie. Jeżeli Wykonawca, spełniając w postępowaniu warunek wiedzy i doświadczenia opierał się na doświadczeniu Podwykonawcy który podlega zmianie, podwykonawca wprowadzany na jego miejsce winien spełniać wymagania zgodne z wymaganiami określonymi dla tych osób w postępowaniu. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany bez uszczerbku dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę;
5) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany;
6) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona;
7) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona;
8) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw/usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowanej jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
7) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
8) kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|