GuidZP400 |
b5f6a9bd-df9b-49cf-9002-31233f37cffc
|
Biuletyn |
589770-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskgruca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożyć osobiście lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r- Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1113 z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i obłożenia do operacji stawu biodrowego przez okres 12 miesięcy”
|
Numer referencyjny |
DZP/101/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i obłożenia do operacji stawu biodrowego przez okres 12 miesięcy”
2. Zamówienie zostało podzielone na 41 pakietów i obejmuje:
Nr pakietu Opis
1 Igły jednorazowe do penów
2 Cewniki do odsysania
3 Zestaw do kaniulacji żył centralnych
4 Kateter rektalny, sondy żołądkowe
5 Przedłużacz do pompy infuzyjnej
6 Rampy
7 Rurki tracheostomijne
8 Trokar z prowadnicą
9 Maska tlenowa, wąsy do tlenu
10 Strzykawki do pobierania krwi na gazometrię
11 Strzykawka do pomp infuzyjnych, kranik trójdrożny
12 Rurka ustno- gardłowa
13 Filtry oddechowe
14 Igły do znieczuleń przewodowych
15 Zestaw do znieczuleń przewodowych, serwety operacyjne
16 Wapno sodowane
17 Rurki intubacyjne
18 Prowadnice do trudnych intubacji
19 Maski twarzowe anestezjologiczne
20 Łyżki do laryngoskopu
21 Obwody oddechowe
22 Maski krtaniowe
23 Igły do znieczulenia przewodowego
24 Strzykawki jednorazowe
25 Pojemnik na odpady
26 Zestaw do enemy
27 Worek do dobowej zbiórki moczu
28 Kaniule
29 Korki do kaniul
30 Igły iniekcyjne
31 Szyna do palca
32 Aparaty do przetaczania płynów i krwi
33 Kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne
34 Strzykawka jednorazowa
35 Papier do USG, EKG I DEFIBRYLATORA, żel do USG
36 Wkład do strzykawki OptiVantage
37 Wkład do strzykawki Optistar Elite
38 Elektroda do EKG
39 Igła do hemodializy
40 Obłożenie do operacji stawu biodrowego
41 Szczotka chirurgiczna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do siwz – formularzu
cenowym.
Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał na opakowaniu informacje o dacie przydatności / terminie ważności z zastrzeżeniem, że termin ważności nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 5,6 – zamawiający wymaga tylko złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
2.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.składa odpowiednio dla dokumentów wymienionych w ppkt
1) ppkt 1) – w tym zakresie wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności dla oświadczenia stosuje się odpowiednio.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia.
1) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
2) Opisy zaoferowanego asortymentu zawierające numery katalogowe*
*prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie
1. Próbki – 1 szt. do każdej pozycji, w celu weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia (nie dotyczy pakietu nr 41 poz. 2)**
**Zamawiający informuje, że opakowanie próbki może zostać otwarte w celu prawidłowej weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ
(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia)
4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą
1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy:
1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do siwz t.j. wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|