GuidZP400 |
7dcf1753-fb9a-4891-ab18-8bf33380f186
|
Biuletyn |
589928-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
|
Regon |
000180999
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
159/163
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-315
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48426740275
|
Zamawiajacy email |
zsp3@mnc.pl, zsp3@szkoly.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dofinansowane w ramach projektu pn.: „Staże zawodowe i organizacja pracowni dla uczniów Technikum Gazowniczego i Technikum Urządzeń Sanitarnych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa XI. Edukacja, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe, umowa nr RPLD.11.03.01-10-0068/16-00 z dnia 05.01.2017r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul Kilińskiego 159/163 90-315 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZSP3/RPO/54/09/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
[Wszelka numeracja powołana w treści Ogłoszenia zgodna z SIWZ]
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Staże zawodowe i organizacja pracowni dla uczniów Technikum Gazowniczego i Technikum Urządzeń Sanitarnych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi, który stanowił będzie elementy multimedialnej pracowni językowej (pozostałe elementy pracowni zostaną zakupione w ramach odrębnych postępowań):
3.1.1 Monitor dotykowy z możliwością wbudowania do blatu biurka – 1 szt.
3.1.2 Serwer – jednostka centralna – 1 szt.
3.1.3 Projektor multimedialny krótkoogniskowy – 1 szt.
3.1.4 Komputer typu All-in-One – 16 szt.
3.2 CPV:
3.2.1 30200000-1 Urządzenia komputerowe
3.2.2 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
3.2.3 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
3.2.4 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Szczegółowe informacje w pkt. III.7 Ogłoszenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Szczegółowe informacje w pkt. III.7 Ogłoszenia
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowe informacje w pkt. III.7 Ogłoszenia
|
Inne dokumenty niewymienione |
8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, a także że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania
8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:
8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ.
8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia.
8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
8.4 Forma składanych dokumentów
8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
8.5 WYKONAWCA NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO - Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć:
8.5.1 karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania,
8.5.2 dla elementów których parametr opisano jak minimalny wynik w teście dostępnym na określonej stronie internetowej lub też wymagany jest wpis sprzętu na określoną listę - złożyć wydruk z takiej strony ze wskazaniem wyniku osiągniętego przez zaoferowany procesor lub potwierdzający wpis na listę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje: 21.1.1 zawarcia umowy ramowej, 21.1.2 składania ofert wariantowych, 21.1.3 rozliczania w walutach obcych, 21.1.4 aukcji elektronicznej, 21.1.5 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 21.1.6 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|