GuidZP400 |
68bcf059-bc36-4740-aaaf-15e4d92e6063
|
Biuletyn |
589879-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ogrodnictwa
|
Regon |
101023342
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skierniewice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48468332021
|
Zamawiajacy fax |
+48468333228
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@inhort.pl
|
Adres strony url |
www.inhort.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Pełnomocnik zamawiającego: adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pierog.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pierog.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Prawna Jerzy Pieróg & Partnerzy, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Aktualizacja i wdrożenie nowego oprogramowania
|
Numer referencyjny |
35/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wraz z przeprowadzeniem aktualizacji wdrożonego u Zamawiającego oprogramowania Macrologic ERP Xpertis
w wersji 12.10 do wersji 12.50 opartej na licencjonowaniu typu ONCE. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie niezbędnych licencji na korzystanie z zaktualizowanego oprogramowania, asysty technicznej, serwisu gwarancyjnego oraz przeprowadzenie szkoleń. Przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania składać się będzie z 6 etapów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych użytkowanego oprogramowania. Wszystkie nazwy własne produktów albo oznaczenia producenta, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, zostały użyte informacyjnie, w tym dla umożliwienia oferentom powzięcia informacji o użytkowanym przez Zamawiającego systemie i jako przykład pożądanego przez Zamawiającego rozwiązania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązanie równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowanego i pożądanego, w szczególności w zakresie zapewnienia celów aktualizacji, funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane, kompatybilności ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, zapewnienia dodatkowych funkcjonalności i możliwości wykorzystania serwera Zamawiającego do pracy z nowym systemem, w tym możliwości migracji danych. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność
w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48517000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
c.d. Sekcji II.8
Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 18 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku, gdy potrzeba zmiany jest następstwem przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym na wypadek przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy możliwa jest ponadto, gdy przemawia za tym interes Zamawiającego, w tym potrzeba zachowania terminów płatności środków, a Wykonawca dysponuje możliwością wykonania zamówienia w krótszych, uzgodnionych przez Strony, terminach. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin realizacji może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy.
2) zmiany pól eksploatacji, jeżeli zmiana jest niezbędna dla prawidłowego i pełnego korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu umowy. Warunkiem zmiany jest określenie przez Strony dodatkowych pól eksploatacji.
3) zmiany miejsca wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana jest konieczna dla prawidłowej realizacji zamówienia i nie spowoduje znacznych utrudnień bądź kosztów po stronie Wykonawcy;
4) skrócenia terminu realizacji Etapu 6, jeżeli przemawia za tym interes Zamawiającego, w tym potrzeba zachowania terminów płatności środków, a Wykonawca dysponuje możliwością wykonania zamówienia w krótszym, uzgodnionym przez Strony, terminie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.09.2017 r. o godz. 10:30.
|