Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.

Data publikacji 2017-09-20
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Powiat Pszczyński
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590822-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę serwerów oraz sprzętu komputerowego. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na dwie odrębne części:
CZĘŚĆ A - SERWERY
a. Serwery – 2 sztuki wraz z oprogramowaniem
b. Macierz – 1 komplet,

CZĘŚĆ B - SPRZĘT KOMPUTEROWY
a. Komputer biurowy stacjonarny – 7 sztuk wraz z oprogramowaniem,
b. Monitor – 7 sztuk,
c. Laptop typu A – 3 sztuki wraz z oprogramowaniem,
d. Laptop typu B – 1 sztuka wraz z oprogramowaniem,
e. Projektor – 1 sztuka,
f. Skaner – 2 sztuki.
g. Drukarka monochromatyczna laserowa – 2 sztuki.
3. Szczegółowy zakres dostawy i wymagania techniczne podano w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Dostarczane przez Wykonawcę serwery oraz sprzęt komputerowy muszą być nowe (rok produkcji 2017). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry jakie winny posiadać dostarczane serwery oraz sprzęt komputerowy zawiera załącznik nr 1 do siwz (odpowiednio dla każdej części zamówienia).
4. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje:
a. Zainstalowanie i uruchomienie serwerów, sprzętu komputerowego wraz z uruchomieniem w miejscu realizacji dostawy: tj. w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Pszczynie, ul. 3 Maja 10.
b. Przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanych serwerów, sprzętu komputerowego.
c. Dostarczenie certyfikatów, kart produktu i itp – adekwatnie do danego elementu zamówienia - odpowiednio z treścią siwz, zapisami załącznika nr 1 do siwz – odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 51cda836-8747-49ee-a0e1-2075026cbfcb
Biuletyn 590822-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Pszczyński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 4492300, 032 4492399
Zamawiajacy fax 324 492 345
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.pszczyna.pl
Adres strony url www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny: 276255074; ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. Śląskie, tel./fax 32 4492312, e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl strona internetowa Zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl ; strona internetowa dotycząca postępowania przetargowego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak.Oferty należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: budynek Starostwa tj. I piętro Sekretariat Starostwa pokój 35 lub przesyłką pocztową na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer referencyjny IZ.272.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę serwerów oraz sprzętu komputerowego. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na dwie odrębne części: CZĘŚĆ A - SERWERY a. Serwery – 2 sztuki wraz z oprogramowaniem b. Macierz – 1 komplet, CZĘŚĆ B - SPRZĘT KOMPUTEROWY a. Komputer biurowy stacjonarny – 7 sztuk wraz z oprogramowaniem, b. Monitor – 7 sztuk, c. Laptop typu A – 3 sztuki wraz z oprogramowaniem, d. Laptop typu B – 1 sztuka wraz z oprogramowaniem, e. Projektor – 1 sztuka, f. Skaner – 2 sztuki. g. Drukarka monochromatyczna laserowa – 2 sztuki. 3. Szczegółowy zakres dostawy i wymagania techniczne podano w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Dostarczane przez Wykonawcę serwery oraz sprzęt komputerowy muszą być nowe (rok produkcji 2017). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry jakie winny posiadać dostarczane serwery oraz sprzęt komputerowy zawiera załącznik nr 1 do siwz (odpowiednio dla każdej części zamówienia). 4. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje: a. Zainstalowanie i uruchomienie serwerów, sprzętu komputerowego wraz z uruchomieniem w miejscu realizacji dostawy: tj. w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Pszczynie, ul. 3 Maja 10. b. Przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanych serwerów, sprzętu komputerowego. c. Dostarczenie certyfikatów, kart produktu i itp – adekwatnie do danego elementu zamówienia - odpowiednio z treścią siwz, zapisami załącznika nr 1 do siwz – odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b ustawy PZP dotyczący zdolności technicznej: CZĘŚĆ A SERWERY: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy serwera lub serwerów. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch umów dostaw polegających na dostawach serwera lub serwerów o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł netto każdy serwer (25.000 zł netto to wartość serwera a nie całej umowy dostawy). CZĘŚĆ B SPRZĘT KOMPUTEROWY: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego za kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł netto każda z dostaw.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Uwagi: a. Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. b. Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. c. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.2 Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy: tj. dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: a.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.b.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.c.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.d.Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e.Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga dodatkowa: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do siwz).
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): CZĘŚĆ A SERWERY: 1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie. CZĘŚĆ B SPRZĘT KOMPUTEROWY: 1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga : a. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagą do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty (aktualne na dzień złożenia) potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia )wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (zgodnie z zapisami siwz i treścią załącznika nr 1 do siwz): Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej. CZĘŚĆ A SERWER Serwer i macierz: a. Oświadczenie o zapewnieniu gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu (po zgłoszeniu nr fabrycznych elementów dostawy), b. Oświadczenie o zapewnieniu możliwości zgłaszania usterek i awarii sprzętu będącego przedmiotem dostawy na ogólnopolską infolinię autoryzowanego przedstawiciela producenta w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt. CZĘŚĆ B SPRZĘT KOMPUTEROWY: Komputery: a. Oświadczenie potwierdzające, ze poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) powinien wynosić nie więcej niż 21dB. b.Oświadczenie o zapewnieniu możliwości zgłaszania usterek i awarii sprzętu będącego przedmiotem dostawy na ogólnopolską infolinię autoryzowanego przedstawiciela producenta w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt.c.Oświadczenie o zapewnieniu gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu (po zgłoszeniu nr fabrycznych elementów dostawy). d.Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach i oświadczeniach odpowiednio dla każdej części: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. c. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. f. Oświadczenia, o których mowa w pkt a i b składane są przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. g. Oświadczenia, o których mowa w punkcie a i b składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: a.Część A SERWERY: 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); b. Część B SPRZĘT KOMPUTEROWY: 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); w terminie do dnia 29.09.2017 do godz. 1000. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu,b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych,d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto nr 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. Nazwa i adres Banku: Bank Spółdzielczy w Pszczynie; 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 6 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.4.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w ofercie. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce foliowej, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie zmiany stawki podatku od towarów i usług będącej skutkiem działań organów państwowych, tj. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia wskazując kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z wyliczeniem całkowitej kwoty oraz wskaże datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy nie są płatnikami podatku VAT. b. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego.c. Zmianie podlegają także inne postanowienia w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: c.1. wystąpienie siły wyższej pociągającej za sobą konieczność zmiany terminu realizacji dostawy, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana ta nie wpływa na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, c.2. zakończenia produkcji danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcie produkcji sprzętu o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, powodujące, że Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w terminie umownym. c.3. zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego, zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i wymaga zawarcia aneksu do umowy. c.4. zmiana sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)