Dostawa diatermii chirurgicznej do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku.

Data publikacji 2017-09-20
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590644-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa diatermii do gabinetu chirurgicznego, szt. 1. W zakres zamówienia wchodzi szkolenie personelu medycznego oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych.
W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące etapy:
• Dostawę aparatury i montaż (instalacja),
• Przeszkolenie użytkowników aparatu,
• Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (w ramach oferowanego okresu gwarancji Wykonawca zapewni m.in. usuwanie awarii sprzętu, bieżącą pomoc w użytkowaniu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z zaleceniami producenta (minimum 1 raz w roku).
II. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211).
III. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów – rok produkcji 2017.
IV. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1226 ze zm.).
V. Wymagany minimalny termin gwarancji wg wymagań technicznych, określony został w załączniku do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
VI. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony.
VII. W niniejszy przedmiot zamówienia wchodzą usługi serwisowe i gwarancyjne tj. (usuwanie awarii sprzętu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z przepisami.)
VIII. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
IX. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów). Jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały, podzespoły wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., to znaczy, ze określają minimalne parametry techniczne i jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, standardy i parametry oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych. Współpraca techniczna proponowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionym w niniejszym opisie.
X. Wykonawca zobowiązuje się, iż zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, e-mailem lub drogą pocztową) z co najmniej dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomieniu sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego.
XI. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty.
XII. Warunki płatności określa wzór umowy, załącznik do SIWZ.
XIII. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1.
XIV. Szczegółowe wymogi i parametry techniczno – użytkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ, który jest integralną częścią całego opisu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd47f5d3-c326-49a4-b458-46ff2fa65d52
Biuletyn 590644-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 51089112200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obwodowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-87 428 52 21
Zamawiajacy fax 0-87 428 52 21
Zamawiajacy email wspl.kancelaria@wp.pl
Adres strony url http://www.wsplek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wsplek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wsplek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Obwodowa 3, 11-500 Giżycko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa diatermii chirurgicznej do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku.
Numer referencyjny Znak sprawy: N/12/08/17Pzp
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa diatermii do gabinetu chirurgicznego, szt. 1. W zakres zamówienia wchodzi szkolenie personelu medycznego oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące etapy: • Dostawę aparatury i montaż (instalacja), • Przeszkolenie użytkowników aparatu, • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (w ramach oferowanego okresu gwarancji Wykonawca zapewni m.in. usuwanie awarii sprzętu, bieżącą pomoc w użytkowaniu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z zaleceniami producenta (minimum 1 raz w roku). II. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211). III. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów – rok produkcji 2017. IV. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1226 ze zm.). V. Wymagany minimalny termin gwarancji wg wymagań technicznych, określony został w załączniku do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. VI. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony. VII. W niniejszy przedmiot zamówienia wchodzą usługi serwisowe i gwarancyjne tj. (usuwanie awarii sprzętu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z przepisami.) VIII. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. IX. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów). Jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały, podzespoły wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., to znaczy, ze określają minimalne parametry techniczne i jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, standardy i parametry oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych. Współpraca techniczna proponowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionym w niniejszym opisie. X. Wykonawca zobowiązuje się, iż zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, e-mailem lub drogą pocztową) z co najmniej dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomieniu sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego. XI. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty. XII. Warunki płatności określa wzór umowy, załącznik do SIWZ. XIII. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1. XIV. Szczegółowe wymogi i parametry techniczno – użytkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ, który jest integralną częścią całego opisu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy urządzenia elektrochirurgicznego (diatermii) o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została należycie wykonana, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Spełnienie w/w warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie oraz wykazu dostaw sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączonych w/w dowodów. (złożonych na wezwanie Zamawiającego)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ Uwaga: Oświadczenia składa także każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których wykonawca się powołuje w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, Zamawiający może żądać: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz.978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1) , Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie – aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może żądać: a) Wykazu dostaw (co najmniej jednej) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została należycie wykonana, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał b) Wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. e) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. f) Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczno – użytkowe), zgodnie z odpowiednim załącznikiem do SIWZ. – oryginał g) Dokumenty typu foldery i opisy, katalogi, szkice, rysunki, potwierdzające parametry techniczne sprzętu. Dla umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji udzielonych odpowiedzi odnośnie spełnienia warunków granicznych należy dołączyć do oferty materiały opisowe pochodzące od producenta: oryginalne ulotki, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentację techniczną oferowanego sprzętu/ przedmiotu zamówienia, product date, instrukcje obsługi itp. Stosowne materiały opisowe pochodzące od producenta należy załączyć w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji prawnych i finansowych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do niniejszej umowy: a) w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy: • wynikającego z przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, • z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie umowy w wyznaczonym terminie, • w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. b) wynagrodzenia: • w przypadku zmiany stawki podatku VAT 3. W razie niezrealizowania zamówienia (brak co najmniej jednego z elementów takich jak: dostawa, instalacja, uruchomienie, przeszkolenie) w terminie dłuższym niż 10 dni od określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od daty zaistnienia tej okoliczności. Odstąpienie od umowy nastąpi poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego. § 6 ust. 1 pkt. b) stosuje się odpowiednio. 4. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy każdy Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zaleca się użycie wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. – oryginał.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)