I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa diatermii do gabinetu chirurgicznego, szt. 1. W zakres zamówienia wchodzi szkolenie personelu medycznego oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych.
W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące etapy:
• Dostawę aparatury i montaż (instalacja),
• Przeszkolenie użytkowników aparatu,
• Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (w ramach oferowanego okresu gwarancji Wykonawca zapewni m.in. usuwanie awarii sprzętu, bieżącą pomoc w użytkowaniu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z zaleceniami producenta (minimum 1 raz w roku).
II. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211).
III. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów – rok produkcji 2017.
IV. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1226 ze zm.).
V. Wymagany minimalny termin gwarancji wg wymagań technicznych, określony został w załączniku do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
VI. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony.
VII. W niniejszy przedmiot zamówienia wchodzą usługi serwisowe i gwarancyjne tj. (usuwanie awarii sprzętu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z przepisami.)
VIII. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
IX. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów). Jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały, podzespoły wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., to znaczy, ze określają minimalne parametry techniczne i jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, standardy i parametry oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych. Współpraca techniczna proponowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionym w niniejszym opisie.
X. Wykonawca zobowiązuje się, iż zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, e-mailem lub drogą pocztową) z co najmniej dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomieniu sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego.
XI. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty.
XII. Warunki płatności określa wzór umowy, załącznik do SIWZ.
XIII. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1.
XIV. Szczegółowe wymogi i parametry techniczno – użytkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ, który jest integralną częścią całego opisu zamówienia.
|
GuidZP400 |
bd47f5d3-c326-49a4-b458-46ff2fa65d52
|
Biuletyn |
590644-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
51089112200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obwodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-87 428 52 21
|
Zamawiajacy fax |
0-87 428 52 21
|
Zamawiajacy email |
wspl.kancelaria@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.wsplek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wsplek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wsplek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Obwodowa 3, 11-500 Giżycko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa diatermii chirurgicznej do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku.
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: N/12/08/17Pzp
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa diatermii do gabinetu chirurgicznego, szt. 1. W zakres zamówienia wchodzi szkolenie personelu medycznego oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych.
W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące etapy:
• Dostawę aparatury i montaż (instalacja),
• Przeszkolenie użytkowników aparatu,
• Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (w ramach oferowanego okresu gwarancji Wykonawca zapewni m.in. usuwanie awarii sprzętu, bieżącą pomoc w użytkowaniu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z zaleceniami producenta (minimum 1 raz w roku).
II. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 211).
III. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów – rok produkcji 2017.
IV. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1226 ze zm.).
V. Wymagany minimalny termin gwarancji wg wymagań technicznych, określony został w załączniku do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
VI. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez strony.
VII. W niniejszy przedmiot zamówienia wchodzą usługi serwisowe i gwarancyjne tj. (usuwanie awarii sprzętu, wizyty serwisowe – częstotliwość zgodnie z przepisami.)
VIII. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
IX. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów). Jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały, podzespoły wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., to znaczy, ze określają minimalne parametry techniczne i jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, standardy i parametry oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych. Współpraca techniczna proponowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionym w niniejszym opisie.
X. Wykonawca zobowiązuje się, iż zawiadomi Zamawiającego pisemnie (faksem, e-mailem lub drogą pocztową) z co najmniej dwudniowym (dni robocze) wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy, instalacji a następnie uruchomieniu sprzętu oraz uzgodni termin szkolenia pracowników Zamawiającego.
XI. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty.
XII. Warunki płatności określa wzór umowy, załącznik do SIWZ.
XIII. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1.
XIV. Szczegółowe wymogi i parametry techniczno – użytkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ, który jest integralną częścią całego opisu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy urządzenia elektrochirurgicznego (diatermii) o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została należycie wykonana, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Spełnienie w/w warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie oraz wykazu dostaw sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączonych w/w dowodów. (złożonych na wezwanie Zamawiającego)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ
Uwaga:
Oświadczenia składa także każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których wykonawca się powołuje w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, Zamawiający może żądać:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz.978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.)
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1) , Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie – aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może żądać:
a) Wykazu dostaw (co najmniej jednej) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została należycie wykonana, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał
b) Wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
e) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
f) Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczno – użytkowe), zgodnie z odpowiednim załącznikiem do SIWZ. – oryginał
g) Dokumenty typu foldery i opisy, katalogi, szkice, rysunki, potwierdzające parametry techniczne sprzętu. Dla umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji udzielonych odpowiedzi odnośnie spełnienia warunków granicznych należy dołączyć do oferty materiały opisowe pochodzące od producenta: oryginalne ulotki, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentację techniczną oferowanego sprzętu/ przedmiotu zamówienia, product date, instrukcje obsługi itp. Stosowne materiały opisowe pochodzące od producenta należy załączyć w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji prawnych i finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do niniejszej umowy:
a) w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy:
• wynikającego z przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
• z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie umowy w wyznaczonym terminie,
• w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
b) wynagrodzenia:
• w przypadku zmiany stawki podatku VAT
3. W razie niezrealizowania zamówienia (brak co najmniej jednego z elementów takich jak: dostawa, instalacja, uruchomienie, przeszkolenie) w terminie dłuższym niż 10 dni od określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od daty zaistnienia tej okoliczności. Odstąpienie od umowy nastąpi poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego. § 6 ust. 1 pkt. b) stosuje się odpowiednio.
4. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy każdy Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczących kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zaleca się użycie wzoru oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. – oryginał.
|