GuidZP400 |
18722c58-d63e-42dc-a333-909e7612e8e9
|
Biuletyn |
591798-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
|
Regon |
55150500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamojska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Werbkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 657 20 80
|
Zamawiajacy fax |
84 657 20 91
|
Zamawiajacy email |
ug@werbkowice.pl
|
Adres strony url |
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłanca, osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Werbkowice ul. Zamojska 1; 22-550 Werbkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części
|
Numer referencyjny |
RIP.271.8.2017.MK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania; Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. „TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach” z podziałem na dwie części.
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania
Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych;
I. Opis przedmiotu zamówienia - Części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania obejmująca w swoim zakresie dostawę w następujących sprzętów/oprogramowania:
1) Laptop wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką - 17 Szt.
2) Tablica interaktywna 65" monitor z wbudowanym komputerem - 1 Szt.
3) Środowisko do nauki programowania baz danych - 1 licencja
4) Router zarządzalny z oprogramowaniem zabezpieczającym -2 Szt.
5) Pendrive 32GB USB 3.0 – 230 Szt.
6) Odtwarzacz CD z głośnikami – 1 Szt.
7) Ekran do rzutnika multimedialnego – 1 Szt.
8) Rzutnik multimedialny – 1 Szt.
9) Aparat fotograficzny - 1 Szt.
oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie.
2. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 1.
3. Zaoferowany sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie, musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 1.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą.
II. Opis przedmiotu zamówienia - Części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych obejmująca w swoim zakresie dostawę:
1) Lupa – 15 szt.
2) Lornetka – 15 szt.
3) Mikroskop – wersja zasilana z sieci i/lub z baterii – 15 szt.
4) Mikroskop z kamerą USB – 1 szt.
5) Zestaw preparatów mikroskopowych – 5 szt.
6) Taśma miernicza – 15 szt.
7) Stoper – 15 szt.
8) Termometr laboratoryjny – 15 szt.
9) Waga elektroniczna do 5 kg – zasilanie z sieci i/lub z baterii – 15 szt.
10) Waga szalkowa metalowa + odważniki - 5 szt.
11) Kompas – 15 szt.
12) Deszczomierz – 7 szt.
13) Barometr – 7 szt.
14) Wiatromierz – 7 szt.
15) Higrometr – 7 szt.
16) Zestaw areometrów – 4 szt.
17) Zestaw siłomierzy – 6 szt.
18) Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych – 15 szt.
19) Zestaw pałeczek do elektryzowania – 15 szt.
20) Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych – 15 szt.
21) Baterie płaskie 4,5 – 30 szt.
22) Baterie okrągłe 1,5 – 15 szt.
23) Baterie płaskie 9 – 15 szt.
24) Zestaw magnesów sztabkowych- 15 szt.
25) Zestaw magnesów podkowiastych -15 szt.
26) Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi – 15 szt.
27) Magnes neodymowy – 15 szt.
28) Zestaw soczewek – 7 szt.
29) Pryzmat (akrylowy lub szklany) -15 szt.
30) Zestaw optyczny – mieszanie barw (krążek Newtona) – 7 szt.
31) Zestaw cylindrów o równych masach i różnych objętościach – 7 szt.
32) Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach – 7 szt.
33) Zestaw sprężyn metalowych – 3 szt.
34) Latarki z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym – 15 szt.
35) Zestaw skał i minerałów – 3szt.
36) Stetoskop – 7szt.
37) Ciśnieniomierz - 5szt.
38) Probówka szklana – 18 cm r-18 mm -100 szt.
39) Statyw na probówki -15 szt.
40) Kolba okrągłodenna – 15 szt.
41) Kolba stożkowa – 20szt.
42) Zlewka niska – szklana – 30 szt.
43) Zlewka duża – szklana – 50 szt.
44) Zlewka duża– szklana – 20 szt.
45) Cylinder miarowy –zestaw 3 różne – 30 szt.
46) Moździerz z tłuczkiem - 30 szt.
47) Palnik spirytusowy – 15 szt.
48) Butelka z zakraplaczem - 30 szt.
49) Lejki plastikowe- 30 szt.
50) Zestaw szkiełek podstawowych – 10 szt.
51) Zestaw szkiełek nakrywkowych – 10 szt.
52) Bibuła laboratoryjna – 1 op.
53) Wskaźniki pH – 5 op.
54) Stearyna - 1 op.
55) Kwas solny - 1 L
56) Wodorotlenek sodu – 1 op.
57) Tlenek wapnia – 1 op.
58) Spirytus salicylowy - 4op.
59) Jod krystaliczny -2 op.
60) Siarka -1 op.
61) Gliceryna – 1 op.
62) Siarczan (VI) miedzi (II) – 1 op.
63) Woda utleniona – 10 op.
64) Manganian (VII) potasu – 1 op.
65) Przenośny zestaw do badania wody – 5 szt.
66) Kwasomierz glebowy klasyczny - 15szt.
67) Okulary ochronne – 30 szt.
68) Rękawiczki lateksowe – 5 op.
69) Rękawice do gorących przedmiotów – 10par
70) Fartuch -30 szt.
71) Szczotki do mycia szkła – zestaw – 5 szt.
72) Płyta grzejna – 2 szt.
73) Lodówka z zamrażalnikiem – 1 szt.
74) Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury -1 szt.
75) Drążek teleskopowy - 1 szt.
76) Naczynie/czerpak do pobierania wody – 1 szt.
77) Sieć planktonowa podstawowa - 1szt.
78) Sieć workowa podstawowa – 1 szt.
79) Termos – 5 szt.
80) Listwa zasilająca(przedłużacz) – 6 szt.
81) Globus fizyczny – 15 szt.
82) Globus fizyczny duży – 1 szt.
83) Krajobrazy świata– mapa – 1 szt.
84) Ochrona przyrody w Polsce– mapa – 1 szt.
85) Obrotowa mapa nieba - 15 szt.
86) Atlas ptaków w Polsce - 5 szt.
87) Atlas owadów – 5 szt.
88) Atlas przyrodniczy - 30 szt.
89) Oprogramowanie do tablicy interaktywnej – 15 szt.
oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie.
2. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego pomocy dydaktycznych i wyposażenia, określa TOM III SIWZ – Zał. nr 2.
3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ – Zał. nr 2.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ – Zał. nr 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą.
II. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Werbkowicach, ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków dla części 1
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę: komputerów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto dla dostawy.
Określenie warunków dla części 2
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę: pomocy dydaktycznych dla szkół o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto dla dostawy.
Przez pomoce dydaktyczne rozumie się środki służące demonstracji, wspomagające rozwój wiedzy i umiejętności uczniów inne niż podręczniki czy zbiory zadań. Przez pomoce dydaktyczne rozumie się m.in. klocki, plansze, bryły i figury, mierniki, oscyloskopy, wyposażenie pracowni przyrodniczych zgodnych z wykazem opublikowanym na stronie https://efs.men.gov.pl/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-przedsiewziec-z-udzialem-srodkow-europejskiego-funduszu-spolecznego-w-obszarze-edukacji-na-lata-2014-2020/ oraz gry dydaktyczne.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)- dotyczy części 1 i 2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla Części nr 1: wykazu dostaw komputerów wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Formularz. 3.5 z Rozdziału 3 Tomu I (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
Dla Części nr 2: wykazu dostaw pomocy dydaktycznych dla szkół wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Formularz. 3.5 z Rozdziału 3 Tomu I (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony Formularz „Oferta‟ (zał. nr 2.1. do SIWZ) oraz Formularze asortymentowe (zał. nr 2.2. i 2.3. do IDW – jeżeli dotyczy) i Formularze cenowe (zał. nr 2.4. i 2.5. do IDW - jeżeli dotyczy) zamieszczone w Rozdziale 2 niniejszej SIWZ (Tom I).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:
a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji do czasu ich ustąpienia;
b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia;
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; nie więcej jednak niż o 30 dni;
2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|