GuidZP400 |
af18756f-a793-4d97-adb1-7fbb30dcfebf
|
Biuletyn |
591696-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
9136215200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85090
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 255 320
|
Zamawiajacy fax |
525 255 319
|
Zamawiajacy email |
przetarg@bg.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu sieciowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
SZPiFP-92-17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu
sieciowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań (Załącznik nr 2 do SIWZ), zawiera minimalne
parametry i wymagania techniczne, jakim ma odpowiadać oferowany sprzęt komputerowy i
sprzęt sieciowy. Zadanie nr 1 - Jednostka centralna Zadanie nr 2 - Komputer przenośny typu
laptop Zadanie nr 3 - Sprzęt peryferyjny Zadanie nr 4 - Sprzęt sieciowy Zadanie nr 5 -
Akcesoria i podzespoły komputerowe
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
43495,94
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu)
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dokument potwierdzający zgodność sprzętu z oznakowaniem CE (dotyczy zadania nr 1,
2, 3, 4, 5), b) Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych
modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (wydruk ze strony Microsoft
WHCL) (dotyczy zadania nr 1, 2), c) Oświadczenie Wykonawcy, że serwis sprzętu będzie
realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta
(dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5), d) Certyfikat lub wpis potwierdzający zgodność ze
standardem Energy Star dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym
katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov (wydruk ze strony
internetowej) (dotyczy zadania nr 1, 2), e) Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli
wystawiony na producenta sprzętu potwierdzające, że serwis urządzeń jest realizowany
zgodnie z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi (dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidziane zmiany zostały ściśle określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Ofertę należy złożyć na formularzu przygotowanym według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do SIWZ, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Ofertę oraz
wszystkie załączniki do oferty muszą być sporządzone czytelną trwałą techniką, w języku
polskim, w walucie PLN. 3.Do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków
i nie podleganiu wykluczeniu. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej. 2)
Pełnomocnictwa, złożone w formie pisemnej (oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza). 4.Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę na
potwierdzenie spełniana warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia
oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
wymaganiom określonym przez zamawiającego, winny być złożone zgodnie z formą określoną
w § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). 5.Osoba(-y) uprawniona(-e) do reprezentowania
wykonawcy musi parafować miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany. 6.Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez zamawiającego (np.
materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie
złączoną z ofertą w sposób trwały.
|