Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obslugi konsumenta i pracownia turystyczno – hotelarska – dostawy

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Powiat Nowosolski
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591662-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli –
pracownia gastronomiczna z salą obsługi klienta i pracownia turystyczno – hotelarska”.
2) Zamówienie składa się z czterech części tj.:
Część 1 – dostawa mebli;
Część 2 – dostawa urządzeń biurowych oraz oprogramowania;
Część 3 – dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych;
Część 4 – dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej i turystyczno – hotelarskiej
Zamawiający jest w trakcie procedury prowadzącej do uzyskania współfinansowania ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania : 9.3
„Rozwój infrastruktury edukacyjnej ” w trybie pozakonkursowym.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych dla Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 zamówienia zawarty jest w Specyfikacji
technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1/1;1/2; 1/3; 1/4 do SIWZ.
4) Na przedmioty przedmiotu zamówienia (Część 1, 2, 3,4 ) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji
na okres 12 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielana
przez producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c70e1488-5de0-4c04-ba31-a6cdedad2789
Biuletyn 591662-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Nowosolski
Regon 97077758800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 586 800
Zamawiajacy fax 684 586 831
Zamawiajacy email przetargi@powiat-nowosolski.pl
Adres strony url www.powiat-nowosolski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-nowosolski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-nowosolski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól Sekretariat – I piętro – pok.109
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obslugi konsumenta i pracownia turystyczno – hotelarska – dostawy
Numer referencyjny IF.272.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obsługi klienta i pracownia turystyczno – hotelarska”. 2) Zamówienie składa się z czterech części tj.: Część 1 – dostawa mebli; Część 2 – dostawa urządzeń biurowych oraz oprogramowania; Część 3 – dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych; Część 4 – dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej i turystyczno – hotelarskiej Zamawiający jest w trakcie procedury prowadzącej do uzyskania współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania : 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej ” w trybie pozakonkursowym. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dla Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1/1;1/2; 1/3; 1/4 do SIWZ. 4) Na przedmioty przedmiotu zamówienia (Część 1, 2, 3,4 ) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielana przez producenta.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg załącznika Nr 2 do SIWZ - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się wykonawca. b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika Nr 2A/ 1 , 2A/2, 2A/3, 2A/ 4 do SIWZ - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się wykonawca. c) Oświadczenia - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 3 do SIWZ d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). e) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika, np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. f) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art.22 a ustawy pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). g) Wykonawcy składają wspólnie ofertę przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie); b) oświadczenia lub dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY UMOWY 1. „Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w ust. 8 poniżej. 3.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane : a) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) w zakresie aktualizacji danych wykonawcy; c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; d) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, e) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu i oprogramowania ; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach , parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy, f) w przypadku wystąpienia siły wyższej np. : wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. g) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; h) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. b) zmiana wskazanych w Umowie danych adresowych lub numerów faksów . Zmiana taka może być dokonywana przez Stronę, której dotyczy i staje się skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu.”
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)