Zakup i dostawa czterech laptopów na potrzeby realizacji zadania pn. „Równe szanse – wyrównanie szans osób niepełnosprawnych poprzez doposażenie Stowarzyszenia Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych Integracja w stroje sportowe, sprzęt rehabilitacyjny i naukowy” w ramach konkursu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2017 rok”

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Połaniec
Miejscowość Połaniec
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591637-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę czterech laptopów na potrzeby realizacji zadania pn. „Równe szanse – wyrównanie szans osób niepełnosprawnych poprzez doposażenie Stowarzyszenia Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych Integracja w stroje sportowe, sprzęt rehabilitacyjny i naukowy” w ramach konkursu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2017 rok” oraz ich dostawę na miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. Gmina Połaniec ul. Ruszczańska 27,
28-230 Połaniec, w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione
w wykazie załączonym do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie
z przeznaczeniem.
3. Dostawa obejmuje także transport oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy a maksymalnie 60 miesiące, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
• Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji.
• czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem:
- do godziny 10:00 – naprawa nastąpi w tym samym dniu,
- do godziny 15:00 – naprawa nastąpi w dniu następnym.
• naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu,
• w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, niebędącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego
i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze od opisywanych.
8. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są nie gorsze od wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 383e2c08-7753-46c8-976a-c24ec23ed131
Biuletyn 591637-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Połaniec
Regon 83040971000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ruszczańska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Połaniec
Zamawiajacy kod pocztowy 28230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158 650 305
Zamawiajacy fax 158 650 328
Zamawiajacy email katarzyna.bak@umig.polaniec.pl
Adres strony url www.polaniec.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.polaniec.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polaniec.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Połańcu ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, pok. 206
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa czterech laptopów na potrzeby realizacji zadania pn. „Równe szanse – wyrównanie szans osób niepełnosprawnych poprzez doposażenie Stowarzyszenia Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych Integracja w stroje sportowe, sprzęt rehabilitacyjny i naukowy” w ramach konkursu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2017 rok”
Numer referencyjny ZF.271.223.2017.ZF3/4
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę czterech laptopów na potrzeby realizacji zadania pn. „Równe szanse – wyrównanie szans osób niepełnosprawnych poprzez doposażenie Stowarzyszenia Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych Integracja w stroje sportowe, sprzęt rehabilitacyjny i naukowy” w ramach konkursu „Odnowa Wsi Świętokrzyskiej na 2017 rok” oraz ich dostawę na miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. Gmina Połaniec ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w wykazie załączonym do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Dostawa obejmuje także transport oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy a maksymalnie 60 miesiące, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. • Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji. • czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem: - do godziny 10:00 – naprawa nastąpi w tym samym dniu, - do godziny 15:00 – naprawa nastąpi w dniu następnym. • naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, • w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, niebędącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze od opisywanych. 8. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są nie gorsze od wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-25T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 8 000 zł brutto polegającej na dostawie komputerów stacjonarnych lub laptopów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich. 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich. 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich. 5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawco w przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich. 9. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 8 pkt 3-6 rozdziału XII SIWZ. 10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 11. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 3-6 rozdziału XII SIWZ: 1) pkt 5 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pkt 6–8 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto rej dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, kto rej dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 14. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 12 pkt 1, składa dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w kto rym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć , nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy: 4.1 w zakresie terminu realizacji oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4.2 w zakresie miejsca dostawy, na inne miejsce, gdyby z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dostawa w pierwotnie wskazane w Umowie miejsce nie była możliwa, 4.3 zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia w tym zakresie. 5. Zmiany Umowy określone w ust. 4 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy , z zastrzeżeniem zapisu ust.4 pkt. 4.3 niniejszego paragrafu. 6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)