GuidZP400 |
7b10fb3d-a63d-49f9-9d3e-df4523e0776c
|
Biuletyn |
629205-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Legnicy
|
Regon |
39064725100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Słowiański
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 212 100
|
Zamawiajacy fax |
767 212 115
|
Zamawiajacy email |
im@legnica.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.um.bip.legnica.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.bip.legnica.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.bip.legnica.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”- w dwóch częściach
|
Numer referencyjny |
IM.RZP.271.6.1.21.65.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.:
Część 1:
Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl
Część 2:
1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt
2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt
3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt
4. Tablet- 1 szt.
5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
8
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert dla części nr 1 i 2
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 zamówienia – dla części nr 2 - związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 3 do ”Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. ”Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz,
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz,
5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty,
6) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 2 zamówienia – dla części nr 2- związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
7) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz,
8) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz,
9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz,
10) wymagane certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów - wg pkt III. ppkt 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabele - „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, na żądanie Zamawiającego,
11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi,
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców;
12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie dla danej części.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
dla części 1- 1.500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych);
dla części 2- 1.000,00 PLN (tysiąc złotych).
Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie wpłacającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz pn. "Warunki zmian w umowie".
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
W ramach zadania „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)” zakup z dostawą oprogramowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48214000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
8
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
W ramach zadania „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)” zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
8
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt
2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt
3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt
4. Tablet- 1 szt.
5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
|
| |