Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”- w dwóch częściach

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629205-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 482140001, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.:
Część 1:
Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl
Część 2:
1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt
2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt
3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt
4. Tablet- 1 szt.
5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL


Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b10fb3d-a63d-49f9-9d3e-df4523e0776c
Biuletyn 629205-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Regon 39064725100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 212 100
Zamawiajacy fax 767 212 115
Zamawiajacy email im@legnica.um.gov.pl
Adres strony url www.um.bip.legnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.legnica.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.legnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”- w dwóch częściach
Numer referencyjny IM.RZP.271.6.1.21.65.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.: Część 1: Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl Część 2: 1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt 2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt 3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt 4. Tablet- 1 szt. 5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 8
Informacje na temat katalogow Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert dla części nr 1 i 2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 zamówienia – dla części nr 2 - związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena warunku według: - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 3 do ”Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. ”Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 2 zamówienia – dla części nr 2- związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy 7) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 10) wymagane certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów - wg pkt III. ppkt 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabele - „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, na żądanie Zamawiającego, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie dla danej części.
Czy wadium 1
Wadium dla części 1- 1.500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych); dla części 2- 1.000,00 PLN (tysiąc złotych). Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie wpłacającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz pn. "Warunki zmian w umowie".
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa W ramach zadania „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)” zakup z dostawą oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48214000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 8
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert.
Zalacznik krotki opis Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa W ramach zadania „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)” zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 8
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji min 3 dni - max 8 dni - punktowane kryterium wyboru ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt 2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt 3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt 4. Tablet- 1 szt. 5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)