1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych.
2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie ze wzorami i wymiarami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych:
a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260) Prawo o ruchu
drogowym, a w szczególności w zakresie art. 75 a, tj. spełniania wymagań
dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych;
b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, a w szczególności w zakresie Rozdziału 3 - Tablice rejestracyjne;
c. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585);
d. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot podstawowego zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach:
Lp. Rodzaje tablic rejestracyjnych Jednostki miary komplety Jednostki miary sztuki
1. Tablice samochodowe jednorzędowe 25.000 50.000
2. Tablice samochodowe jednorzędowa +dwurzędowa ( kwadrat + prostokąt) 150 300
3. Tablice jednorzędowe ( na przyczepy) - 3.000
4. Tablice dwurzędowe ( przyczepy) - 20
5. Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2.200
6. Tablice motorowerowe - 700
7. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne 75 150
8. Tablice samochodowe jednorzędowe zabytkowe 30 60
9.
Tablice motocyklowe zabytkowe dwurzędowe - 15
10. Tablice motocyklowe indywidualne - 15
11. Tablice samochodowe jednorzędowe badawcze 4 8
25.259 56.468
OGÓŁem
5. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego
6. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Zastrzeżenie dotyczy przesunięć ilościowo wartościowych zamówienia w danym roku jak również między latami przy zachowaniu ogólnej kwoty zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna wartość zamówienia.
7. Ekspresowe dostawy dorabianych wtórników tablic następować będą w ciągu max 72 godzin od momentu złożenia pisemnego zamówienia pocztą elektroniczną lub faksem.
8. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy droga elektroniczną ,faksem lub zgłoszonym telefonicznie.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Otwocku zlokalizowanego w Otwocku, ul. Górna 13
10. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
11. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic.
12. Wszystkie koszty związane z dostawą nowo wyprodukowanych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem i kasacją tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku ponosić będzie Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznaczania różnego rodzaju pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038).
W celu potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038)
Wykonawca:
a) wraz z ofertą złoży oświadczenie, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038)
b) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat potwierdzający zgodność każdego rodzaju tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r . (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, . Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniająca zgodność przedmiotu dostawy wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30b ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie , o ile ten bark dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,
14. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji- 12 miesięcy
Maksymalny okres gwarancji 36 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego danej partii.
Okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako poza cenowe kryterium oceny ofert.
|
GuidZP400 |
f7f4bd08-0270-4a8e-8eda-548a4982e92f
|
Biuletyn |
630731-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Otwocki
|
Regon |
1326868100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 778-1-300
|
Zamawiajacy fax |
22 778-1-302
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-otwocki.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-otwocki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-otwocki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak wymagana jest forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 ; 05-400 Otwock kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych
|
Numer referencyjny |
SAI.272.1.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych.
2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie ze wzorami i wymiarami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych:
a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260) Prawo o ruchu
drogowym, a w szczególności w zakresie art. 75 a, tj. spełniania wymagań
dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych;
b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, a w szczególności w zakresie Rozdziału 3 - Tablice rejestracyjne;
c. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585);
d. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot podstawowego zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach:
Lp. Rodzaje tablic rejestracyjnych Jednostki miary komplety Jednostki miary sztuki
1. Tablice samochodowe jednorzędowe 25.000 50.000
2. Tablice samochodowe jednorzędowa +dwurzędowa ( kwadrat + prostokąt) 150 300
3. Tablice jednorzędowe ( na przyczepy) - 3.000
4. Tablice dwurzędowe ( przyczepy) - 20
5. Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2.200
6. Tablice motorowerowe - 700
7. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne 75 150
8. Tablice samochodowe jednorzędowe zabytkowe 30 60
9.
Tablice motocyklowe zabytkowe dwurzędowe - 15
10. Tablice motocyklowe indywidualne - 15
11. Tablice samochodowe jednorzędowe badawcze 4 8
25.259 56.468
OGÓŁem
5. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego
6. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Zastrzeżenie dotyczy przesunięć ilościowo wartościowych zamówienia w danym roku jak również między latami przy zachowaniu ogólnej kwoty zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna wartość zamówienia.
7. Ekspresowe dostawy dorabianych wtórników tablic następować będą w ciągu max 72 godzin od momentu złożenia pisemnego zamówienia pocztą elektroniczną lub faksem.
8. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy droga elektroniczną ,faksem lub zgłoszonym telefonicznie.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Otwocku zlokalizowanego w Otwocku, ul. Górna 13
10. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
11. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic.
12. Wszystkie koszty związane z dostawą nowo wyprodukowanych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem i kasacją tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku ponosić będzie Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznaczania różnego rodzaju pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038).
W celu potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038)
Wykonawca:
a) wraz z ofertą złoży oświadczenie, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038)
b) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat potwierdzający zgodność każdego rodzaju tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r . (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, . Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniająca zgodność przedmiotu dostawy wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30b ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie , o ile ten bark dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,
14. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji- 12 miesięcy
Maksymalny okres gwarancji 36 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego danej partii.
Okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako poza cenowe kryterium oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
423510,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzanego przez Marszalka właściwego na siedzibę przedsiębiorcy wymagane przepisami ustawy art. 75 a do art. 75 ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów , Zamawiający będzie wymagał , aby Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złożył Zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. -Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat potwierdzający zgodność każdego rodzaju tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r . (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, . Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniająca zgodność przedmiotu dostawy wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30b ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie , o ile ten bark dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIV SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców skada oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art 86 ust 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Pełnomocnictwo ( oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę- jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej -pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zgodnie ustalają , iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień poza okolicznościami wymienionymi w ust 2
2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do umowy w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.
2) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa.
3) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek).
4) Nastąpi zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
6) Nastąpi konieczność zmiany wynagrodzenia wykonawcy w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
7) Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.
8) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby wykonanie zobowiązań na warunkach określonych w umowie. W takim przypadku strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowych warunków realizacji przedmiotu umowy.
9) Łączna wartość zmian wprowadzonych do umowy jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza niż 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1. Przedmiotowe zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|