zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Szpitala

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Obuwie ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630980-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134704, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAKRES NAZWA
1 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY LEKARZ
2 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- PIELĘGNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY
3 BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA
4 FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI)
5 ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA
6. ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
7. ODZIEŻ DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO, CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZATOR), SALOWYCH, POZOSTAŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA
8. UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA PORTIERÓW
9. UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW
10. POLARY DLA REJESTRATOREK, PODKOSZULKI DLA MASAŻYSTÓW, BEZREKAWNIKI DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO
11. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
12. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE
13. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
14. OBUWIE ROBOCZE MĘSKIE
15. PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE
16. DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE
17. KURTKA WIELOSEZONOWA I CZAPKA Z DASZKIEM DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
18. BUTY ROBOCZE SKÓRZANE OCIEPLANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 902d120d-1f8a-4d28-8c19-216a18e5fcc0
Biuletyn 630980-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Regon 85005274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 315 460
Zamawiajacy fax 014 6315460, 6212581
Zamawiajacy email ania@lukasz.med.pl
Adres strony url www.lukasz.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lukasz.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukasz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego. osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Szpitala
Numer referencyjny 124/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZAKRES NAZWA 1 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY LEKARZ 2 BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- PIELĘGNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY 3 BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA 4 FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI) 5 ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA 6. ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO 7. ODZIEŻ DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO, CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZATOR), SALOWYCH, POZOSTAŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA 8. UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA PORTIERÓW 9. UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW 10. POLARY DLA REJESTRATOREK, PODKOSZULKI DLA MASAŻYSTÓW, BEZREKAWNIKI DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO 11. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE 12. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE 13. OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE 14. OBUWIE ROBOCZE MĘSKIE 15. PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE 16. DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE 17. KURTKA WIELOSEZONOWA I CZAPKA Z DASZKIEM DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY) 18. BUTY ROBOCZE SKÓRZANE OCIEPLANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
Cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zakresu nr :1,2,3,4,5,6, 7,8,9, 10,17 6.5.2.1 Karty technicznej wyrobu potwierdzającej wymagania (dotyczy wszystkich pozycji w zakresie dla których Zamawiający określił: gramaturę, temperaturę prania, kurczliwość materiału ) – wystawionej przez producenta tkaniny. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonej karcie technicznej, których części i pozycji wynikających z załącznika nr 1A do SIWZ przedstawiona karta dotyczy. 6.5.2.2 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające termoodporność guzików, zamków i zatrzasków 6.5.2.3 Dokument producenta ubrania o sposobie prania i konserwacji tkanin 6.5.2.4 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP. 6.5.2.5 Katalogi/foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortyment u. 6.5.2.6 Tabela/opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów Dla zakresu nr : 11,12,13, 14 6.5.2.7 Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347:2012 Środki ochrony indywidualnej – Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. 6.5.2.8 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP. 6.5.2.9. Katalogi/foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentu. 6.5.2.10 Tabela/opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów 6.5.2.11 Oświadczenie producenta/dystrybutora skóry, że skóra nie zawiera chloru sześciowartościowego i formaldehydu 6.5.2.12 Instrukcja użytkowania obuwia w języku polskim Dla zakresu nr : 15 6.5.2.13 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP 6.5.2.14 Katalogi/foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentu 6.5.2.15 Tabela/opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów 6.5.2.16 Instrukcja użytkowania obuwia w języku polskim Dla zakresu nr : 16,18 6.5.2.17 Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP 6.5.2.18 Katalogi/foldery lub ulotki informacyjne w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawiony przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentu 6.5.2.19 Tabela/opis rozmiarów dla poszczególnych zakresów 6.5.2.20 Instrukcja użytkowania obuwia w języku polskim 6.5.2.21 Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN ISO 20347:2012 Środki ochrony indywidualnej - Obuwie zawodowe. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej. Obuwie powinno spełniać wymagania normy aktualnej.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 10.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 10.2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 10.2.3. Próbki oferowanych wyrobów w kolorze i kroju zgodnym z zapisami załącznika nr 1A w następujących częściach i ilościach: Część, pozycja Ilość wzorów Zakres nr 1 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spódnica, spodnie damskie) Zakres nr 2 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spódnica, spodnie damskie) Zakres nr 3 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spódnica) Zakres nr 4 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (fartuch) Zakres nr 5 poz. 1 i 2 Po 1 szt. wzoru poz. 1 (bluza + spodnie) poz. 2 (koszula) Zakres nr 6 poz. 1 i 2 Po 1 szt. wzoru dla poz. 1 (bluza, spodnie damskie, spódnica) poz. 2 (bluza, spodnie męskie) Zakres nr 7 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spodnie damskie) Zakres nr 8 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spodnie damskie) Zakres nr 9 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (bluza, spodnie męskie ) Zakres nr 10 poz. 1 Po 1 szt. wzoru ( polar damski ) Zakres nr 11 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 39 Zakres nr 12 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 42 Zakres nr 13 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 39 Zakres nr 14 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 42 Zakres nr 15 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 42 Zakres nr 16 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 39 Zakres nr 17 poz. 1 Po 1 szt. wzoru (kurtka męska) Zakres nr 18 poz. 1 1 para wzoru obuwia w rozmiarze 42 Próbki określone w punkcie 10.2.3 specyfikacji stanowią ofertę w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia określonej w art. 26. Ust.3 ustawy PZP. Brak dostarczenia próbki spowoduje odrzucenie oferty. 10.2.4. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 10.2.5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. W wypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. a) powyżej, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. b) i c) powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami osób zatrudnionych na terenie Polski przy wykonaniu Umowy, o ile te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, przekroczą 5% - z wyłączeniem ubezpieczenia wypadkowego. 4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 1 lit. b) i c), przed zawarciem aneksu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1 lit b) i c). Do oświadczenia Wykonawca winien dołączyć księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy wraz z projektem Aneksu. Zamawiający w materiale dowodowym będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia dokumentów poświadczających zaistniałą okoliczność. Badanie dokumentów źródłowych nie będzie trwać dłużej niż 7 dni. 5. Aneks, o którym mowa w pkt. 1, zostanie zawarty przez Strony w terminie 14 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia i dokumentów źródłowych przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w pkt. 1 lit. b) i c). § 8. 1. Niezależnie od okoliczności opisanych w § 7 umowy, zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian uwzględnionych w § 2 ust. 7 oraz zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) nazwy i producenta oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania w zakresie tej samej substancji czynnej w przypadku braku dostępności danego towaru, b) wielkości (zastąpienie dotychczasowej wielkości nową bądź wprowadzenie dodatkowej wielkości opakowania) lub rodzaju opakowania, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, d) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, e) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1A, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, f) dawki lub stężenia oferowanego preparatu wynikającej z potrzeby indywidualnego dostosowania do terapii lub w przypadku braku dostępności danego towaru, g) zmiany podmiotów, na których zasobach Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków. h) zastąpienia wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą: aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; i) * podwykonawstwa, o którym mowa w § 6 umowy ust. 5, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa BLUZA DAMSKA I MĘSKA- LEKARZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu. .
Zalacznik krotki opis BLUZA DAMSKA I MĘSKA- LEKARZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu.
Zalacznik krotki opis BLUZA DAMSKA I MĘSKA-PERSONEL MEDYCZNY- PIELĘGNIARKA, POŁOŻNA, REHABILITANT, MASAŻYŚCI, DIETETYCZKA, LABORANT, TECHNIK, FIZYK MEDYCZNY
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu. .
Zalacznik krotki opis BLUZA DAMSKA I MĘSKA- SEKRETARKA MEDYCZNA, REJESTRATORKA
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu. .
Zalacznik krotki opis FARTUCH (MĘSKI I DAMSKI)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu.
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu.
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Odzież dla personelu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO, CENTRALNEJ STERYLIZACJI (STERYLIZATOR), SALOWYCH, POZOSTAŁYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SZPITALA
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA PORTIERÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA PORTIERÓW
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis UBRANIE ROBOCZE (BLUZA I SPODNIE) DLA KIEROWCÓW
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Polary
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis POLARY DLA REJESTRATOREK, PODKOSZULKI DLA MASAŻYSTÓW, BEZREKAWNIKI DLA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE MĘSKIE
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis OBUWIE ROBOCZE MEDYCZNE DAMSKIE
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa OBUWIE ROBOCZE MĘSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis OBUWIE ROBOCZE MĘSKIE
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis PÓŁBUTY ROBOCZE MĘSKIE
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis DREWNIAKI SKÓRZANE BIAŁE
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa KURTKA WIELOSEZONOWA I CZAPKA Z DASZKIEm
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113470-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis KURTKA WIELOSEZONOWA I CZAPKA Z DASZKIEM DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa BUTY ROBOCZE SKÓRZANE OCIEPLANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „jakość, walory estetyczne” oceniana będzie po przetestowaniu próbek (o których mowa w punkcie 10.2.3. specyfikacji) oferowanego przez Wykonawców asortymentu
Zalacznik krotki opis BUTY ROBOCZE SKÓRZANE OCIEPLANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW SOR-U (RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, SALOWYCH, SANITARIUSZY)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jakość, walory estetyczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)