zakup narzędzia do badania charakteru OPTIMAX lub równoważnego ramach projektu Aktywnie Buduj Karierę – POWR.03.01.00-00-B118/15

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Szczeciński
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632505-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 484610007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup narzędzia do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego
A. Dostęp on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego
Wymagania wobec dostępu on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego, spełniającego następujące minimalne wymagania funkcjonalne:
dostęp na użytkowanie narzędzia na okres od dnia podpisania umowy do
dnia 31.12.2018 r.
panel administratora (konto dostępowe dla pracowników ABK US), umożliwiający samodzielne zarządzanie testami: generowanie spersonalizowanych linków do badania, monitorowanie statusu badania.
dostęp on-line do badania 24 godz./dzień,
szacowana ilość przeprowadzonych badań w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. - 250 sztuk.
B. Raport z badania
Wymagania wobec raportu z badania
w wyniku badania musi powstać raport z badania, dostępny zarówno dla studenta, jak i pracownika ABK US, zawierający:
o obraz charakteru badanej osoby – a w szczególności poziom jej kompetencji, silnych stron, pozycji zawodowych i ich rozwoju w czasie oraz innych parametrów (typu: poziom intelektualny, wiek emocjonalny, styl nauki, komunikacji, pracy) z uwzględnieniem przewidywalności zmian w czasie mających wpływ na rozwój i przebieg kariery zawodowej,
o identyfikację optymalnych kierunków kariery zawodowej,
o projekt zindywidualizowanej ścieżki rozwoju kariery zawodowej,
o projekt doboru i ukierunkowania dalszej edukacji,
o przewidywania zachodzących zmian w charakterze, mające wpływ na podejmowane decyzje w kwestii rozwoju kariery zawodowej oraz pozostałych obszarów życia badanego,
o oparty o teorię psychocybernetycznej diagnozy charakteru.
możliwość generowania raportu w ciągu 24 godz. po zakończonym badaniu, dostarczanego automatycznie pod wskazany adres mailowy badanego i administratora.
możliwość wydruku raportu.
Warunki płatności:
Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu przedmiotu zamówienia (narzędzie), którego odbiór potwierdzony będzie obustronnie podpisanym protokołem odbioru. Podstawą do płatności będzie wystawiona faktura wraz z załącznikiem zawierającym zestawienie ilościowe wykonanych badań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df38c65a-1786-43c4-a24e-ec911457406e
Biuletyn 632505-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Szczeciński
Regon 001208777
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4441151
Zamawiajacy fax 91 4441065
Zamawiajacy email czusk@univ.szczecin.pl
Adres strony url https://zp.univ.szczecin.pl
Adres strony internetowej https://zp.univ.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt Aktywnie Buduj Karierę – POWR.03.01.00-00-B118/15
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zp.univ.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.univ.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna ad solemnitatem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracyjny US, pokój nr 303, al. Papieża Jana Pawła II nr 31
Nazwa nadana zamowieniu zakup narzędzia do badania charakteru OPTIMAX lub równoważnego ramach projektu Aktywnie Buduj Karierę – POWR.03.01.00-00-B118/15
Numer referencyjny DP/371/107/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup narzędzia do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego A. Dostęp on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego Wymagania wobec dostępu on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego, spełniającego następujące minimalne wymagania funkcjonalne: dostęp na użytkowanie narzędzia na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. panel administratora (konto dostępowe dla pracowników ABK US), umożliwiający samodzielne zarządzanie testami: generowanie spersonalizowanych linków do badania, monitorowanie statusu badania. dostęp on-line do badania 24 godz./dzień, szacowana ilość przeprowadzonych badań w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. - 250 sztuk. B. Raport z badania Wymagania wobec raportu z badania w wyniku badania musi powstać raport z badania, dostępny zarówno dla studenta, jak i pracownika ABK US, zawierający: o obraz charakteru badanej osoby – a w szczególności poziom jej kompetencji, silnych stron, pozycji zawodowych i ich rozwoju w czasie oraz innych parametrów (typu: poziom intelektualny, wiek emocjonalny, styl nauki, komunikacji, pracy) z uwzględnieniem przewidywalności zmian w czasie mających wpływ na rozwój i przebieg kariery zawodowej, o identyfikację optymalnych kierunków kariery zawodowej, o projekt zindywidualizowanej ścieżki rozwoju kariery zawodowej, o projekt doboru i ukierunkowania dalszej edukacji, o przewidywania zachodzących zmian w charakterze, mające wpływ na podejmowane decyzje w kwestii rozwoju kariery zawodowej oraz pozostałych obszarów życia badanego, o oparty o teorię psychocybernetycznej diagnozy charakteru. możliwość generowania raportu w ciągu 24 godz. po zakończonym badaniu, dostarczanego automatycznie pod wskazany adres mailowy badanego i administratora. możliwość wydruku raportu. Warunki płatności: Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu przedmiotu zamówienia (narzędzie), którego odbiór potwierdzony będzie obustronnie podpisanym protokołem odbioru. Podstawą do płatności będzie wystawiona faktura wraz z załącznikiem zawierającym zestawienie ilościowe wykonanych badań.
Cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należytym wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch dostaw oferowanego narzędzia o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z siwz
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin udostępnienia narzędzia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)