GuidZP400 |
1310eb55-c314-479c-ba2c-dc44cdebd064
|
Biuletyn |
634642-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
37044507200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kazimierza Wielkiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
13 4696408 w. 14
|
Zamawiajacy fax |
134 696 408
|
Zamawiajacy email |
zampub-spzozlesko@wp.pl
|
Adres strony url |
www.spzozlesko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Dietetyk SPZOZ Lesko Pani Mariola Bury-Dworzańska
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
zdrowie
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozlesko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozlesko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe Dz. U. z 2016 r. poz. 113 , osobiście lub za pośrednictwem posłańca. forma pisemna w sposób wybrany przez Wykonawcę ofetę należy dostarczć w oznakowanej kopercie Adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, ul. K. Wielkiego 4, 38-600 Lesko,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
posiłki szpitalne
|
Numer referencyjny |
nr sprawy: ZP 16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Sporządzanie, przygotowanie posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póź. zm.) 2. Dowóz, transport posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego.3. Dostarczanie posiłków do wyznaczonych kuchenek na poszczególnych oddziałach w pojemnikach typu GN umieszczonych w pojemnikach termoizolacyjnych. 4. Szacunkowa ilość posiłków dla pacjentów w okresie 12 miesięcy – około 38 000 osobodni +/- 10% 5. Szacunkowa średnia dzienna ilość posiłków na Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR)- około 5 porcji (+/- 2) 6. Szacunkowa średnia ilość obiadów w okresie 12 miesięcy dla Dziennego Oddziału Psychiatrycznego (od poniedziałku do piątku) – około 3100 osobodni +/- 10% 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w następujących okresach realizacji zadań statutowych Zamawiającego w czasie pokoju oraz ewentualnego wystąpienia: stanu kryzysu, w czasie wprowadzenia kolejnych stanów gotowości obronnej państwa, w czasie wojny. 8. Poszczególne posiłki będą rozliczane zgodnie z poniższym schematem: śniadanie 25% wartości posiłku całodziennego, obiad 55% wartości posiłku całodziennego, kolacja 20 % wartości posiłku całodziennego. 9. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. 10. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A , 1 B oraz 1C do SIWZ oraz projekt umowy Rozdział 23 .
Warunki wymagane:a)Wykonawca winien posiadać pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w
zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61-67 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.) b) Wykonawca winien dysponować pojazdem posiadającym aktualne zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dla środka transportu do transportu żywności z kierowcą posiadającym aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. c) Wykonawca winien zatrudniać : - 2 pracowników legitymującymi się 3 letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem,
- Wykonawca gwarantuje zatrudnić Dietetyka na umowę o pracę zapewniając ciągły kontakt telefoniczny z Dietetykiem w celu wyjaśnienia/ zgłoszenia kwestii spornych. Zatrudniony dietetyk odpowiedzialny będzie za planowanie jadłospisów dekadowych, przeliczanie wartości odżywczych i kalorycznych, nadzór w trakcie przygotowywania posiłków (z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka/ technologa żywności związanym ze zbiorowym żywieniem) d) Wykonawca winien posiadać opracowany i wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności oraz zapewni jakość posiłków i ich transport zgodnie z obowiązującym systemem analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli zw. „system HACCP” (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli ), programem GMP/GHP oraz zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r. .( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.)
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
W sytuacjach kryzysowych Państwa, polegające na powtórzeniu podobnych usług jak opisane w niniejszym postępowaniu i wzorze umowy, które zostały również uwzględnione obliczaniu wartości zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) decyzja/ zezwolenie/ pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61 -67 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.)b) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.) dopuszczająca samochód Wykonawcy do transportu żywności c) Wykonawca dysponuje osobami zatrudnionymi przy realizacji zamówienia, który zawiera: - 1 kierowcę, który posiada aktualne badania sanitarno- epidemiologiczne do kontaktu z żywnością - 2 pracowników legitymującymi się 3 letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem, - Wykonawca gwarantuje zatrudnić Dietetyka na umowę o pracę i zapewni ciągły kontakt telefoniczny z w celu wyjaśnienia/ zgłoszenia kwestii spornych. Zatrudniony dietetyk odpowiedzialny będzie za planowanie jadłospisów dekadowych, przeliczanie wartości odżywczych i kalorycznych, nadzór w trakcie przygotowywania posiłków (z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka/ technologa żywności związanym ze zbiorowym żywieniem).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów podmiotu leczniczego wykonującego świadczenia szpitalne o liczbie łóżek min. 80 oraz o min. 1 usługi całodziennego, kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów podmiotu leczniczego wykonującego świadczenia szpitalne, trwającej nieprzerwanie przez okres min. 3 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje od poprzednich Zamawiających.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 uPzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie druk OFERTA zał. nr 1. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawcy mają złożyć stosownie do treści art. 24 ust. 23 uPzp. Wobec czego Wykonawca w terminie 3 dni (trzech) od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp Wykonawca składa : a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp - (według wzoru – załącznik nr 2 do siwz) b) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) decyzja/ zezwolenie/ pozytywną opinię SANEPID-u do wykonywania przedmiotu zamówienia legitymując się aktualnym wpisem do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, zgodnie z art. 61 -67 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.) b) decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z póż. zm.) dopuszczająca samochód Wykonawcy do transportu żywności c) Wykonawca dysponuje osobami zatrudnionymi przy realizacji zamówienia, który zawiera:
- 1 kierowcę, który posiada aktualne badania sanitarno- epidemiologiczne do kontaktu z żywnością - 2 pracowników legitymującymi się 3 letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem, - Wykonawca gwarantuje zatrudnić Dietetyka na umowę o pracę i zapewni ciągły kontakt telefoniczny z w celu wyjaśnienia/ zgłoszenia kwestii spornych. Zatrudniony dietetyk odpowiedzialny będzie za planowanie jadłospisów dekadowych, przeliczanie wartości odżywczych i kalorycznych, nadzór w trakcie przygotowywania posiłków (z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka/ technologa żywności związanym ze zbiorowym żywieniem).
d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów podmiotu leczniczego wykonującego świadczenia szpitalne o liczbie łóżek min. 80 oraz o min. 1 usługi całodziennego, kompleksowego, zbiorowego żywienia pacjentów podmiotu leczniczego wykonującego świadczenia szpitalne, trwającej nieprzerwanie przez okres min. 3 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjeod poprzednich Zamawiających.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zał. Nr 1A, 1B, 1C
2. Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 2
3. Wzór zobowiązania podmiotów trzecich - Zał. nr 3
4. Wzór protokołu do umowy wadliwych posiłków- Zał. Nr 4
6. Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizacje przedmiotu zamówienia- Zał. Nr 5
7. Pełnomocnictwo ( jeżeli zachodzi taka konieczność )
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie totyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1. zmiany formy prawnej, zmiany nazwy, firmy, zmiany adresu Zamawiającego lub Wykonawcy - spisanie aneksu do Umowy uwzględniającego dokonane zmiany; 2. zmiany rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego - pisemna informacja z podaniem nowych danych, zmiana nie wymaga spisania aneksu do Umowy;
3. obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w Umowie, z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIZW i Umowie, podpisanie aneksu do Umowy; 4. zmiana ilości wydawanych racji żywnościowych z powodu zmiennej ilości pacjentów; 5. zmiany przepisów prawa; 6. zmiany stawki podatku VAT;
7. zmiany miejsca świadczenia usługi; 8. zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu, siedziby bądź konieczności dodatkowego świadczenia usług w innej lokalizacji Zamawiającego lub ograniczenia świadczenia usług w jednej lub kilku lokalizacjach. zmiany organizacyjnej powodującej konieczność zmiany sposobu świadczenia usług w tym korzystania z innych genów, wózków, termosów, zastawy, sprzętu lub innych pomieszczeń zmiany godzin świadczenia usług, sposobu przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pacjentów, planu higieny kuchenek oddziałowych;
9. zmiany diet lub produktów, wymaganych minimalnych; 10. norm gramowych wyżywienia; 11. zmiany szacunkowej ilości łóżek na poszczególnych oddziałach; 12. zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
- wprowadzenia nowego podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, ( jeżeli dotyczy) 3. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie.
4. Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiającego nie skutkują koniecznością zmiany Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Wykonawca zapewni stałość ceny netto- brutto przez okres obowiązywania Umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli cena netto ulegnie obniżeniu, wówczas Wykonawca będzie świadczył usługi Zamawiającemu w takiej niższej cenie, stosowanej wobec innych odbiorców. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, zmiana cen brutto następuje z mocy prawa. Nowe ceny brutto obowiązują od chwili ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę na zmiany polegające na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% liczby żywionych pacjentów przy zachowaniu ceny jednostkowej do kwoty wartości maksymalnej, o której mowa w § 2 ust. 1, przy uwzględnieniu zmiany wartości Umowy związanej ze zmianą podatku VAT. Zmiana w tym zakresie nie stanowi zmiany warunków Umowy wymagającej formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tekst jedn.: Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm. rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności,
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę załączone do oferty w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty,
|
IV 4 4 data |
2018-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|