GuidZP400 |
9b237a4b-1c0a-4e54-afbd-f88cd03d0ecf
|
Biuletyn |
635291-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
|
Regon |
16252400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wilczak
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-623
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 477 200
|
Zamawiajacy fax |
618 201 709
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.zdm.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdm.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Miejskich – Biuro Podawcze pok. 08, przy ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych (MSR TRAFFIC) na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020
|
Numer referencyjny |
DZ.IS.341.115.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych MSR Traffic na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020.
Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic (urządzenia systemu sterowania zainstalowane w Centrum Sterowania przy ul. Góreckiej 15 i urządzenia na terenie miasta), obejmuje:
1. Przeprogramowanie sterownika sygnalizacji zgodnie z nową organizacją ruchu (nowe programy) :
a - do 4. grup sygnałowych szt. 19,80
b - od 5. do 8. grup sygnałowych szt. 15,05
c - od 9. do 16. grup sygnałowych szt. 11,06
d - od 17. do 24. grup sygnałowych szt. 9,40
e - powyżej 24. grup sygnałowych szt. 7,68
f - zmiana harmonogramu pracy szt. 62,69
g - aktualizacja oprogramowania do aplikacji „Opticon 8.01” lub wersji wyższej szt. 19,80
2. Niestandardowe przeprogramowanie sterownika sygnalizacji rozliczane w roboczogodzinach łącznie z dojazdem rg 101,66
3. Przystosowanie sterownika do łączności z Centrum Sterowania z transmisją danych:
a - GSM szerokopasmowy EDGE/HSPDA szt. 7,84
b - DSL przez łącze kablowe miedziane szt. 6,84
c - przez łącze światłowodowe Ethernet szt. 5,30
4. Naprawa pakietu sterownika dostarczonego przez Zamawiającego do Wykonawcy szt. 80,03
5. Diagnostyka sterownika i analiza dziennika błędów szt. 22,80
6. Przystosowanie sterownika i konfiguracja do odbioru komunikatów VdV
a dostarczenie wraz z montażem odbiornika do odbioru komunikatów (meldunków) VdV wraz z anteną i mocowaniem do masztu sygnalizacyjnego, pełna konfiguracja i uruchomienie odbioru danych szt. 2,09
b przeprogramowanie parametrów radia VdV szt. 101,66
7. Naprawa sterownika na skrzyżowaniu *1) szt. 17,10
8. Wymiana kamery wideodetekcji *2) szt. 10,17
9. Podłączenie monitoringu wizyjnego do CSR *3) szt. 4,53
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 i 8 Ustawy.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej jeśli wykaże, że:
a) dysponuje:
- co najmniej jedną osobą - serwisantem urządzeń MSR Traffic posiadającym świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. z 2003 r nr 89 poz. 828 ze zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającym certyfikat producenta urządzeń;
- co najmniej dwoma osobami – programistami sterowników MSR Traffic posiadającymi certyfikat producenta urządzeń,
- co najmniej jedną osobą – specjalistą do spraw systemu sterowania ruchem MSR Traffic posiadającą certyfikat producenta urządzeń,
b) posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie:
- należytego wykonania, w przypadku ubiegania o zamówienie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę trwającą co najmniej 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, polegającą na wykonywaniu prac serwisowych dla sterowników sygnalizacji świetlnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji specjalistów w przypadku posiadania przez tą sama osobę wymaganych kwalifikacji/uprawnień.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 9.1. SIWZ wykazują łącznie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9.1.2) SIWZ w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 9.3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia tj. przedkładając pisemne zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega (wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ);
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art.24 ust.5 pkt.1 i 8 Ustawy.
c) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Złożone oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.4.a musi jednoznacznie wskazywać na przyszły udział w realizacji zamówienia podmiotu udostępniającego zasoby w charakterze podwykonawcy (dotyczy posiadanego doświadczenia).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
zgodnie z zapisem pkt. 9.1.2.a) SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 Ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a-c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
d) wykazu usług, w zakresie określonym w pkt. 9.1.2 b) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie (wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ wykaz usług);
e) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień i kwalifikacji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ;
3) Wypełniony i podpisany cennik materiałów – załącznik nr 4 do SIWZ;
4) Wypełnione i podpisane zobowiązanie dot. udostępnienia zasobów - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
a) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania dodatkowych usług, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt.2 ustawy (jeżeli ich wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy):
- zmiana wynagrodzenia wykonawcy - wynagrodzenie zostanie określone na podstawie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą,
- przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie dodatkowych usług;
b) zmiana zakresu przedmiotu umowy poprzez jego umniejszenie albo uzupełnienie o pozycje niewyszczególnione w SIWZ, a konieczne do realizacji przedmiotu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy :
-zwiększenie wynagrodzenia (w przypadku uzupełnienia zakresu przedmiotu umowy o prace niewyszczególnione w SIWZ), które zostanie ustalone na podstawie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem poniższych wytycznych.
Podstawą określenia wynagrodzenia Wykonawcy za realizację prac niewyspecyfikowanych w formularzu cenowym będą ceny jednostkowe materiałów i stawka roboczogodziny wskazana w załączniku nr 4 do SIWZ.
Do kosztorysu powykonawczego Wykonawca zobowiązany będzie załączyć kopię FV zakupu na wszystkie użyte materiały.
- zmniejszenie wynagrodzenia (w przypadku ograniczenia przedmiotu umowy) o pozycje, które nie zostaną zrealizowane;
c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - przedłużenie terminów realizacji poszczególnych zadań o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ;
d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - przedłużenie terminów realizacji poszczególnych zadań o czas, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem zamówienia;
e) zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- zmiana wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych w pkt. 21 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|