Wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych (MSR TRAFFIC) na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635291-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych MSR Traffic na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020.
Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic (urządzenia systemu sterowania zainstalowane w Centrum Sterowania przy ul. Góreckiej 15 i urządzenia na terenie miasta), obejmuje:
1. Przeprogramowanie sterownika sygnalizacji zgodnie z nową organizacją ruchu (nowe programy) :
a - do 4. grup sygnałowych szt. 19,80
b - od 5. do 8. grup sygnałowych szt. 15,05
c - od 9. do 16. grup sygnałowych szt. 11,06
d - od 17. do 24. grup sygnałowych szt. 9,40
e - powyżej 24. grup sygnałowych szt. 7,68
f - zmiana harmonogramu pracy szt. 62,69
g - aktualizacja oprogramowania do aplikacji „Opticon 8.01” lub wersji wyższej szt. 19,80
2. Niestandardowe przeprogramowanie sterownika sygnalizacji rozliczane w roboczogodzinach łącznie z dojazdem rg 101,66
3. Przystosowanie sterownika do łączności z Centrum Sterowania z transmisją danych:
a - GSM szerokopasmowy EDGE/HSPDA szt. 7,84
b - DSL przez łącze kablowe miedziane szt. 6,84
c - przez łącze światłowodowe Ethernet szt. 5,30
4. Naprawa pakietu sterownika dostarczonego przez Zamawiającego do Wykonawcy szt. 80,03
5. Diagnostyka sterownika i analiza dziennika błędów szt. 22,80
6. Przystosowanie sterownika i konfiguracja do odbioru komunikatów VdV
a dostarczenie wraz z montażem odbiornika do odbioru komunikatów (meldunków) VdV wraz z anteną i mocowaniem do masztu sygnalizacyjnego, pełna konfiguracja i uruchomienie odbioru danych szt. 2,09
b przeprogramowanie parametrów radia VdV szt. 101,66
7. Naprawa sterownika na skrzyżowaniu *1) szt. 17,10
8. Wymiana kamery wideodetekcji *2) szt. 10,17
9. Podłączenie monitoringu wizyjnego do CSR *3) szt. 4,53

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b237a4b-1c0a-4e54-afbd-f88cd03d0ecf
Biuletyn 635291-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Regon 16252400000
Zamawiajacy adres ulica Wilczak
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-623
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 477 200
Zamawiajacy fax 618 201 709
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
Adres strony url www.zdm.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdm.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Miejskich – Biuro Podawcze pok. 08, przy ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych (MSR TRAFFIC) na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020
Numer referencyjny DZ.IS.341.115.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych MSR Traffic na terenie miasta Poznania w latach 2018-2020. Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic (urządzenia systemu sterowania zainstalowane w Centrum Sterowania przy ul. Góreckiej 15 i urządzenia na terenie miasta), obejmuje: 1. Przeprogramowanie sterownika sygnalizacji zgodnie z nową organizacją ruchu (nowe programy) : a - do 4. grup sygnałowych szt. 19,80 b - od 5. do 8. grup sygnałowych szt. 15,05 c - od 9. do 16. grup sygnałowych szt. 11,06 d - od 17. do 24. grup sygnałowych szt. 9,40 e - powyżej 24. grup sygnałowych szt. 7,68 f - zmiana harmonogramu pracy szt. 62,69 g - aktualizacja oprogramowania do aplikacji „Opticon 8.01” lub wersji wyższej szt. 19,80 2. Niestandardowe przeprogramowanie sterownika sygnalizacji rozliczane w roboczogodzinach łącznie z dojazdem rg 101,66 3. Przystosowanie sterownika do łączności z Centrum Sterowania z transmisją danych: a - GSM szerokopasmowy EDGE/HSPDA szt. 7,84 b - DSL przez łącze kablowe miedziane szt. 6,84 c - przez łącze światłowodowe Ethernet szt. 5,30 4. Naprawa pakietu sterownika dostarczonego przez Zamawiającego do Wykonawcy szt. 80,03 5. Diagnostyka sterownika i analiza dziennika błędów szt. 22,80 6. Przystosowanie sterownika i konfiguracja do odbioru komunikatów VdV a dostarczenie wraz z montażem odbiornika do odbioru komunikatów (meldunków) VdV wraz z anteną i mocowaniem do masztu sygnalizacyjnego, pełna konfiguracja i uruchomienie odbioru danych szt. 2,09 b przeprogramowanie parametrów radia VdV szt. 101,66 7. Naprawa sterownika na skrzyżowaniu *1) szt. 17,10 8. Wymiana kamery wideodetekcji *2) szt. 10,17 9. Podłączenie monitoringu wizyjnego do CSR *3) szt. 4,53
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 i 8 Ustawy. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej jeśli wykaże, że: a) dysponuje: - co najmniej jedną osobą - serwisantem urządzeń MSR Traffic posiadającym świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. z 2003 r nr 89 poz. 828 ze zm.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającym certyfikat producenta urządzeń; - co najmniej dwoma osobami – programistami sterowników MSR Traffic posiadającymi certyfikat producenta urządzeń, - co najmniej jedną osobą – specjalistą do spraw systemu sterowania ruchem MSR Traffic posiadającą certyfikat producenta urządzeń, b) posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie: - należytego wykonania, w przypadku ubiegania o zamówienie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę trwającą co najmniej 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, polegającą na wykonywaniu prac serwisowych dla sterowników sygnalizacji świetlnej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji specjalistów w przypadku posiadania przez tą sama osobę wymaganych kwalifikacji/uprawnień. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 9.1. SIWZ wykazują łącznie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9.1.2) SIWZ w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 9.3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia tj. przedkładając pisemne zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega (wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art.24 ust.5 pkt.1 i 8 Ustawy. c) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Złożone oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.4.a musi jednoznacznie wskazywać na przyszły udział w realizacji zamówienia podmiotu udostępniającego zasoby w charakterze podwykonawcy (dotyczy posiadanego doświadczenia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe zgodnie z zapisem pkt. 9.1.2.a) SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 Ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a-c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu d) wykazu usług, w zakresie określonym w pkt. 9.1.2 b) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie (wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ wykaz usług); e) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień i kwalifikacji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Wypełniony i podpisany cennik materiałów – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane zobowiązanie dot. udostępnienia zasobów - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania dodatkowych usług, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt.2 ustawy (jeżeli ich wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy): - zmiana wynagrodzenia wykonawcy - wynagrodzenie zostanie określone na podstawie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą, - przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie dodatkowych usług; b) zmiana zakresu przedmiotu umowy poprzez jego umniejszenie albo uzupełnienie o pozycje niewyszczególnione w SIWZ, a konieczne do realizacji przedmiotu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy : -zwiększenie wynagrodzenia (w przypadku uzupełnienia zakresu przedmiotu umowy o prace niewyszczególnione w SIWZ), które zostanie ustalone na podstawie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem poniższych wytycznych. Podstawą określenia wynagrodzenia Wykonawcy za realizację prac niewyspecyfikowanych w formularzu cenowym będą ceny jednostkowe materiałów i stawka roboczogodziny wskazana w załączniku nr 4 do SIWZ. Do kosztorysu powykonawczego Wykonawca zobowiązany będzie załączyć kopię FV zakupu na wszystkie użyte materiały. - zmniejszenie wynagrodzenia (w przypadku ograniczenia przedmiotu umowy) o pozycje, które nie zostaną zrealizowane; c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - przedłużenie terminów realizacji poszczególnych zadań o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ; d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - przedłużenie terminów realizacji poszczególnych zadań o czas, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem zamówienia; e) zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych w pkt. 21 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)