GuidZP400 |
7a0712ce-6f3e-46c4-8d7f-2053ffb36ac1
|
Biuletyn |
636080-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Projektów Polska Cyfrowa
|
Regon |
015627782
|
Zamawiajacy adres ulica |
Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-044
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3152200
|
Zamawiajacy fax |
22 3152202
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@cppc.gov.pl
|
Adres strony url |
https://cppc.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POPC 2014 - 2020 nr działania 4.1, poddziałania 4.1.1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://cppc.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://cppc.gov.pl/bip/ogloszenia/postepowania_wszczete/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi eksperckiej w zakresie informatyki i teleinformatyki w kontrolach prowadzonych przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa
|
Numer referencyjny |
ZP/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udziału z pracownikami Zamawiającego w kontrolach na miejscu w ramach projektów I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (dalej zwanego „POPC”) – „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” i II osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd” oraz udziału w kontrolach trwałości projektów na miejscu w ramach projektów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (dalej zwanego „POIG”) – w zakresie VII osi priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – budowa elektronicznej administracji” i VIII osi priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki” – Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu”, Działanie 8.4 „Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie ‘ostatniej mili’ ” w roli eksperta. Kontrole będą przeprowadzane na terenie całej Polski.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
415000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące opisane poniżej wymagania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe po kierunkach: informatyka, teleinformatyka, informatyka stosowana, telekomunikacja, elektronika, elektrotechnika.
b) odpowiednie doświadczenie rozumiane przez Zamawiającego jako wydanie:
- minimum 5 opinii specjalistycznych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie weryfikacji poprawności wybudowania i funkcjonowania infrastruktury światłowodowej lub infrastruktury radiowej dla osoby dedykowanej do realizacji zleceń obejmujących projekty realizowane w ramach działania 8.3/ 8.4 POIG lub I osi priorytetowej POPC;
- minimum 5 opinii specjalistycznych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie weryfikacji e-usług i/lub systemów informatycznych pod względem zgodności, poprawności i funkcjonalności systemu z założeniami określonymi w dokumentach przekazanych przez Zamawiającego dla osoby dedykowanej do realizacji zleceń obejmujących projekty realizowane w ramach działania 7.1 POIG lub II osi priorytetowej POPC.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1. Pieniądzu na rachunek bankowy wskazany w pkt 16.3.
2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. Gwarancjach bankowych,
4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
16.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy CPPC prowadzony w Narodowym Banku Polskim do wpłaty wadium: 71 1010 1010 0048 2213 9120 0000.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. CPPC dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:
1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji CPPC,
2) zmiany osób realizujących przedmiot umowy, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy i po akceptacji Zamawiającego, osoba ta musi posiadać kompetencje tożsame do poprzedniej osoby.
3) zmiany czasu świadczenia i planowania usługi:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POIG, POPC lub innych wytycznych i zaleceń;
d) w zakresie dokumentów związanych z kontrolą, jeśli ich katalog zostanie zmieniony na podstawie zmiany przepisów prawa oraz wytycznych;
e) gdy w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów Umowy, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
f) w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 3 ust. 1 do dnia 15 grudnia 2018 r. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu realizacji Umowy, jednak nie dłużej niż do 30 września 2019 r.
2. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany określone w pkt. 1), 2) i 3) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty powinny być sporządzone w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|