1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku,
ul. Kolejowa 7 - sprzętu elektronicznego, oprogramowania oraz zestawu mebli szkolnych, z podziałem na 6 części:
Część 1:
1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej,
2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego,
3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego,
Część 2:
1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym:
a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela,
b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów,
c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów,
d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1,
e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna,
f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna,
g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji,
h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki
magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych)
i) roczna gwarancja na działanie systemu.
Część 3:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym:
a) 20 stołów uczniowskich,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym:
a) 20 ławek szkolnych pojedynczych,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
Część 4:
1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego
Część 5:
1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego)
2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4
Część 6:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID
2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej
2. Specyfikacja techniczna sprzętu została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy.
5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"
|
GuidZP400 |
7018c791-4842-4bf5-895d-3120496e012b
|
Biuletyn |
629087-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Puck
|
Regon |
19168639000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Orzeszkowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puck
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 734 202
|
Zamawiajacy fax |
586 734 191
|
Zamawiajacy email |
org@starostwo.puck.pl
|
Adres strony url |
http://bip.starostwo.puck.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku jest współfinansowany z Programu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”. Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.starostwo.puck.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.starostwo.puck.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku ul. E. Orzeszkowej 5 84-100 Puck
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku, realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”.
|
Numer referencyjny |
WZ.272.2.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku,
ul. Kolejowa 7 - sprzętu elektronicznego, oprogramowania oraz zestawu mebli szkolnych, z podziałem na 6 części:
Część 1:
1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej,
2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego,
3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego,
Część 2:
1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym:
a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela,
b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów,
c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów,
d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1,
e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna,
f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna,
g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji,
h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki
magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych)
i) roczna gwarancja na działanie systemu.
Część 3:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym:
a) 20 stołów uczniowskich,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym:
a) 20 ławek szkolnych pojedynczych,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
Część 4:
1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego
Część 5:
1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego)
2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4
Część 6:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID
2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej
2. Specyfikacja techniczna sprzętu została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy.
5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia obejmuje 30 dni roboczych. Termin realizacji dostawy nie może być zrealizowany wcześniej niż po 21 dniach roboczych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
b) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1;
c) pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
d) szczegółowy opis techniczny potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ;
e) dokument poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych lub dokument poświadczający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie, co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
f) dokument poświadczający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE;
g) dokument poświadczający, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 lub nowszej - wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
UWAGA – Dokumenty, o których mowa w ust. 13 pkt e) – g) zobowiązani są złożyć Wykonawcy składający ofertę na część I (pierwszą), część IV (czwartą) i część V (piątą zamówienia).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa, jeżeli:
2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, bez zmiany ceny z oferty,
3. nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania Umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy,
4. sprzęt stanowiący przedmiot Umowy zostanie wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji, posiada wady ukryte lub charakteryzuje się dużą awaryjnością, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada cechy, parametry i funkcjonalności nie gorsze niż produkt będący przedmiotem Umowy i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wpłyną na warunki i zasady realizacji Umowy, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu,
5. konieczne będą zmiany terminu realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w takim przypadku wniosek Wykonawcy o dokonanie ewentualnej zmiany Umowy będzie musiał być uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia, maksymalnie o 10 dni roboczych.
7. O ile umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pucku ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sekretariat – I piętro budynku. Składanie ofert: bezpośrednio lub drogą pocztową. Czas urzędowania 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Termin składania ofert upływa dnia 05.01.2018 r. o godz. 10:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sala konferencyjna – I piętro budynku, dnia 05.01.2018 r. o godz. 10.15. 4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona, na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej,
2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego,
3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym:
a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela,
b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów,
c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów,
d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1,
e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna,
f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna,
g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji,
h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki
magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych)
i) roczna gwarancja na działanie systemu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym:
a) 20 stołów uczniowskich,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym:
a) 20 ławek szkolnych pojedynczych,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego)
2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID
2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej
|
| |