Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku, realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”.

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Powiat Puck
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble szkolne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629087-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 487000005, 391600001, 302313000, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku,
ul. Kolejowa 7 - sprzętu elektronicznego, oprogramowania oraz zestawu mebli szkolnych, z podziałem na 6 części:
Część 1:
1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej,
2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego,
3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego,

Część 2:
1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym:
a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela,
b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów,
c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów,
d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1,
e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna,
f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna,
g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji,
h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki
magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych)
i) roczna gwarancja na działanie systemu.
Część 3:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym:
a) 20 stołów uczniowskich,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe
2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym:
a) 20 ławek szkolnych pojedynczych,
b) 25 krzeseł ISO,
c) Biurko nauczyciela,
d) 1 krzesło obrotowe

Część 4:
1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego

Część 5:
1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego)
2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4

Część 6:
1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID
2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej


2. Specyfikacja techniczna sprzętu została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy.
5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7018c791-4842-4bf5-895d-3120496e012b
Biuletyn 629087-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Puck
Regon 19168639000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 734 202
Zamawiajacy fax 586 734 191
Zamawiajacy email org@starostwo.puck.pl
Adres strony url http://bip.starostwo.puck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku jest współfinansowany z Programu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”. Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.starostwo.puck.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.starostwo.puck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku ul. E. Orzeszkowej 5 84-100 Puck
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku, realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”.
Numer referencyjny WZ.272.2.17.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku, ul. Kolejowa 7 - sprzętu elektronicznego, oprogramowania oraz zestawu mebli szkolnych, z podziałem na 6 części: Część 1: 1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej, 2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego, 3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego, Część 2: 1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym: a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela, b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów, c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów, d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1, e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna, f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna, g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji, h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych) i) roczna gwarancja na działanie systemu. Część 3: 1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym: a) 20 stołów uczniowskich, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe 2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym: a) 20 ławek szkolnych pojedynczych, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe Część 4: 1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego Część 5: 1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego) 2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4 Część 6: 1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID 2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej 2. Specyfikacja techniczna sprzętu została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy. 5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia obejmuje 30 dni roboczych. Termin realizacji dostawy nie może być zrealizowany wcześniej niż po 21 dniach roboczych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1; c) pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; d) szczegółowy opis techniczny potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; e) dokument poświadczający, że sprzęt jest wyprodukowany przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważną, w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych lub dokument poświadczający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie, co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych; f) dokument poświadczający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE; g) dokument poświadczający, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 lub nowszej - wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. UWAGA – Dokumenty, o których mowa w ust. 13 pkt e) – g) zobowiązani są złożyć Wykonawcy składający ofertę na część I (pierwszą), część IV (czwartą) i część V (piątą zamówienia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa, jeżeli: 2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, bez zmiany ceny z oferty, 3. nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania Umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy, 4. sprzęt stanowiący przedmiot Umowy zostanie wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji, posiada wady ukryte lub charakteryzuje się dużą awaryjnością, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada cechy, parametry i funkcjonalności nie gorsze niż produkt będący przedmiotem Umowy i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wpłyną na warunki i zasady realizacji Umowy, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu, 5. konieczne będą zmiany terminu realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w takim przypadku wniosek Wykonawcy o dokonanie ewentualnej zmiany Umowy będzie musiał być uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia, maksymalnie o 10 dni roboczych. 7. O ile umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pucku ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sekretariat – I piętro budynku. Składanie ofert: bezpośrednio lub drogą pocztową. Czas urzędowania 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Termin składania ofert upływa dnia 05.01.2018 r. o godz. 10:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sala konferencyjna – I piętro budynku, dnia 05.01.2018 r. o godz. 10.15. 4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona, na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej, 2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego, 3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym: a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela, b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów, c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów, d) zestaw „produktów” składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1, e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna, f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna, g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji, h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych) i) roczna gwarancja na działanie systemu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym: a) 20 stołów uczniowskich, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe 2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym: a) 20 ławek szkolnych pojedynczych, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego) 2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Kolejowej 7 w Pucku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID 2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)