GuidZP400 |
5c78e809-a47d-4703-8de5-47af57190c8a
|
Biuletyn |
635858-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29807000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 8252031 w. 355, 356
|
Zamawiajacy fax |
022 8252031 w. 355
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-publiczne@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Kancelarii Ogólnej i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt 15 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Numer referencyjny |
28/DZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2A – 2F do SIWZ (formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów, które obrazuje załącznik nr załącznik nr 2A – 2F do SIWZ.
3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A – 2F do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Oferowane i dostarczone środki czystościowe muszą spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2A – 2F do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie zgodnym ze zobowiązaniem Wykonawcy określonym w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowo uznanych za wolne od pracy.
6. Zamawiający w zleceniu wskaże każdorazowo zamawiane produkty oraz ich ilość.
7. Zamawiający będzie zamawiał środki czystościowe zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem.
8. Przedmiot konkretnej dostawy zostanie wydany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w zakresie pakietu nr 1 zobowiązany jest na własny koszt do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie stosowania środków myjących. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego na terenie placówek: Szpital Nowowiejski przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa, Oddziały znajdujące się przy ul. Dolnej 42, oraz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Psychiatrycznym w Rasztowie (1 szkolenie dla każdej z w/w placówek 1 raz w ciągu roku). Czas trwania szkolenia około 30 min.
10. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w zakresie pakietu nr 1 zobowiązany jest w ustalonym terminie i na własny koszt dostarczyć 30 szt. zalaminowanych (ofoliowanych) planów higieny na środki czystościowe, w oparciu o zaproponowane preparaty.
11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw.
12. Wykonawca powinien posiadać w odniesieniu do oferowanych środków czystościowych wyszczególnionych w załączniku nr 2A – 2F do SIWZ, aktualne karty charakterystyki.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) dla wybranego lub wybranych pakietów sporządzonego zgodnie z treścią załącznika nr 2A – 2F do SIWZ. Ww. formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ramach danego pakietu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ppkt 1:
a) lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) lit. b-c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega
z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla zastępowanych dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a) karty charakterystyki oraz ulotki informacyjne - dotyczy pakietu nr 1 (poz. 1, 2, 3, 4 i 5), pakietu nr 2 (poz. 11) i pakietu nr 5 (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 i 12),
b) potwierdzenie zgłoszenia do Europejskiego Portalu Zgłaszania Kosmetyków (CPNP) - dotyczy pakietu nr 5 (poz. 6, 9, 10 i 11).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ),
b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 (A-F) do SIWZ – tylko w zakresie danej części/ pakietu na który składana jest oferta,
c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę,
d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt 11.1.
3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców.
4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało
w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dołączony do oferty w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii.
3. Inne dokumenty składane w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Uwaga: oświadczenie o którym mowa w ppkt 3 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 3 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5.
3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w zakresie zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany ustawowej tej stawki (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów).
4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, uwzględnienie nowej stawki (i związana z tym zmiana ceny brutto) następować będzie automatycznie w dacie określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki podatku VAT bez konieczności podpisywania odrębnego aneksu.
5. Niezależnie od postanowień ust. 1, Umowa może zostać zmieniona w pozostałym zakresie dopuszczalnym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych zakresie pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2C do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2D do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2E do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2F do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| |