GuidZP400 |
c4bd5439-2dd3-41c3-bfcb-0254a0541a5e
|
Biuletyn |
636023-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
|
Regon |
015633558
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227510474
|
Zamawiajacy fax |
227515915
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@icds.pl
|
Adres strony url |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.icds.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
DA.26.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym
5) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
w podziale na osiem części postępowania;
CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY
CZĘŚĆ II– OWOCE I WARZYWA
CZĘŚĆ III – PRODUKTY SPOŻYWCZE
CZĘŚĆ IV – RYBYI MROŻONE OWOCE, WARZYWA, MROŻONKI
CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
CZĘŚĆ VI – Produkty garmażeryjne
CZĘŚĆ VII– Wyroby cukiernicze
CZĘŚĆ VIII– Pieczywo
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.1.2.3.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na ciągłej dostawie artykułów spożywczych w okresie co najmniej sześciomiesięcznym odpowiadających rodzajem produktom na którą część Wykonawca składa ofertę
o wartości;
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla I części postępowania,
-co najmniej 6 000,00 zł brutto dla II części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla III części postępowania,
-co najmniej 3 000,00 zł brutto dla IV części postępowania
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla V części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla VI części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VII części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VIII części postępowania,
każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
5.2 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.2 i 5.1.2.3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.4 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 5.3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy;
5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22
i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
5.4.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki o których mowa w pkt. 5.1.2.3.1 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów o których mowa powyżej spełni wymagany ww. warunek.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.2.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5 SIWZ;
6.2.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda;
6.1.5.1.1 Wykazu dwóch dostaw polegających na ciągłej dostawie artykułów spożywczych
w okresie co najmniej sześciomiesięcznym, odpowiadających rodzajem produktom
na którą część Wykonawca składa ofertę o wartości;
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla I części postępowania,
-co najmniej 6 000,00 zł brutto dla II części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla III części postępowania,
-co najmniej 3 000,00 zł brutto dla IV części postępowania
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla V części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla VI części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VII części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VIII części postępowania,
każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 , poz.1126) Zamawiający żąda:
6.3.1 W przypadku gdy zostały zaoferowane przez Wykonawcę artykuły równoważne - wykaz artykułów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia - na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5;
6.4 W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
6.5 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8. Wymagania dotyczące wadium.
8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Dla części I – 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100).
Dla części II – 1 270,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100).
Dla części III – 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).
Dla części IV – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Dla części V – 890,00 PLN (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt 00/100).
Dla części VI – 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100).
Dla części VII – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).
Dla części VIII-700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej w treści umowy „Pzp”) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
w umowie w formie aneksu;
1) Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzpw szczególności:
a) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia.
2) Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie
z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3-6 ustawy Pzp.
Wzór umowy stanowi zał.nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I – Mięso i przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1.1 CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5. Mięso, wędliny powinny być świeże nie mrożone.
6. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
7. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
8. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
1) nazwę produktu,
2) termin przydatności do spożycia,
3) nazwę dostawcy – producenta, adres,
4) warunki przechowywania,
5) oznaczenie partii produkcyjnej,
6) oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
tabela artykułów stanowi załączniki nr 1 do SWIZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II– Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1.2 CZĘŚĆ II– OWOCE I WARZYWA
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3.1.3 CZĘŚĆ III – PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1.3 CZĘŚĆ III – PRODUKTY SPOŻYWCZE
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
3.1.4 CZĘŚĆ IV – RYBY I MROŻONE OWOCE, WARZYWA, MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1.4 CZĘŚĆ IV – RYBYI MROŻONE OWOCE, WARZYWA, MROŻONKI
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
3.1.5 CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1.5 CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI – Produkty garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
6 CZĘŚĆ VI – Produkty garmażeryjne
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VII– Wyroby cukiernicze i ciasta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15812000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ VII– Wyroby cukiernicze
6. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ
7. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
8. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
9. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VIII– Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ VIII– Pieczywo
11. Przewidywana częstotliwość dostaw – codziennie od poniedziałku do piątku- załącznik nr 3 do SIWZ
12. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
13. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
14. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
15. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy oraz warunki realizacji i płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 3 i 4.
|
| |