GuidZP400 |
a856c4d9-a7e1-45ad-9f0f-8d16b6a7d54b
|
Biuletyn |
636162-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46
|
Zamawiajacy fax |
+4871 365 03 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego - WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW, przy ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro),
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa żywności do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania. Znak postępowania: ZP-100/WZŻ/2017”
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-100/WZŻ/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa
2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków mieszczących się na terenie miasta Wrocławia tj.
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 9 – ul. Wrońskiego 13d,
10) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
13) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
14) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
15) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
2.3.Częstotliwość dostaw:
1) dla zadania nr 1 od poniedziałku do piątku w godzinach: od 630 do 730.
2) dla zadania nr 2 trzy razy w tygodniu (np. poniedziałek, środa, piątek), w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
3) dla zadania nr 3 dwa razy w tygodniu (np. wtorek, czwartek) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
2.4. Zamówienie realizowane będzie w ramach 3 (trzech) zadań.
2.5.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ od nr 2.1. do nr 2.3.
2.6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności, która szczegółowo opisana jest w załącznikach do SIWZ od nr 2.1. do nr 2.3.:
Załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia
2.1. ZADANIE NR 1 Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
2.2. ZADANIE NR 2 Dostawa warzyw i owoców (świeżych)
2.3. ZADANIE NR 3 Dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt
2.7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 2.1 do nr 2.3. do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ w zw. z ppkt. 2.5 niniejszego rozdziału SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego:
-opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych.
Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załącznikach od nr 2.1 do nr 2.3. do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U.2016.1126).
11. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):
Zadanie 1 tj. Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
15 50 00 00 - 3 Produkty mleczarskie
15 89 80 00-9 - Drożdże
03 14 25 00-3 - Jaja
15 55 13 00-8 - Jogurt
15 53 00 00-2 – Masło
15 51 11 00-4 - Mleko pasteryzowane
15 54 00 00-5 - Produkty serowarskie
15 54 21 00-0 - Ser twarogowy
Zadanie 2 tj. dostawa warzyw i owoców (świeżych)
15 30 00 00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15 33 11 40-0 – Warzywa liściaste i kapustne
15 33 11 30-7 – Fasola, groch, papryka, pomidor i pozostałe warzywa
03 22 00 00-9 - Warzywa, owoce i orzechy
Zadanie 3 tj. dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt
15 88 00 00-0 specjalne produkty odżywcze
15 88 40 00-8 - Produkty dla niemowląt
15 88 20 00-4 - Produkty dietetyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 roku.
3.2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia tj. minimum 1 samochodem spełniającym wymagania dotyczące przewozu żywności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 7 do SIWZ)
W przypadku złożenia oferty na jedno zadanie, czy dowolnie wybraną ilość zadań. Wykonawca musi wykazać dysponowanie minimum 1 samochodem bez względu na ilość zadań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg załącznika do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) „Formularz asortymentowo-cenowy” stanowiący załącznik nr 2.1. do 2.3. do SIWZ.
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w „13.Wymagania dotyczące wadium”.
6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według załącznika do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
13.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
Nr zadania Kwota wadium w zł
1 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset 00/100)
2 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta 00/100)
3 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100)
13.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Zamawiający ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
13.3.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt. 2-5 tego rozdziału, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr konta:
PKO BP SA 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 z dopiskiem: „ZP-100/WZŻ/2017 – zadanie nr ..................................................................................................................„.
13.4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 13.5. poniżej.
13.5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”.
13.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
13.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy).
13.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy);
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13.12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp (art. 46 oraz art. 148 ustawy Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru w sytuacji:
a) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie JEDZ lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
b) jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
c) zmiany zakresu podwykonawstwa;
d) zamiany ilości danego rodzaju produktu na inny objęty niniejszą umową w ramach danego zadania, z zastrzeżeniem, że cena wynikająca z postanowień umowy nie ulegnie zmianie; o zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (co najmniej faksem) przyjęcia powyższego do realizacji;
e) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
f) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
g) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Zmiany o których mowa w ust. 3 wymagają pisemnego powiadomienia.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 1 -Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
13.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
Nr zadania Kwota wadium w zł
1 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset 00/100)
|
Zalacznik krotki opis |
2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa
2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków mieszczących się na terenie miasta Wrocławia tj.
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 9 – ul. Wrońskiego 13d,
10) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
13) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
14) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
15) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
2.3.Częstotliwość dostaw:
1) dla zadania nr 1 od poniedziałku do piątku w godzinach: od 630 do 730.
2.5.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 2.1 do SIWZ
2.6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności, która szczegółowo opisana jest w załączniku nr 2.1 do SIWZ
Załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia
2.1. ZADANIE NR 1 Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
2.7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 2.1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ w zw. z ppkt. 2.5 niniejszego rozdziału SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego:
-opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych.
Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.1 do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U.2016.1126).
Zadanie 1 tj. Dostawa nabiału i przetworów mlecznych
15 50 00 00 – 3 Produkty mleczarskie
15 89 80 00-9 - Drożdże
03 14 25 00-3 - Jaja
15 55 13 00-8 - Jogurt
15 53 00 00-2 – Masło
15 51 11 00-4 - Mleko pasteryzowane
15 54 00 00-5 - Produkty serowarskie
15 54 21 00-0 - Ser twarogowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 2 -Dostawa warzyw i owoców (świeżych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
13.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
Nr zadania Kwota wadium w zł
2 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta 00/100)
|
Zalacznik krotki opis |
2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa
2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków mieszczących się na terenie miasta Wrocławia tj.
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 9 – ul. Wrońskiego 13d,
10) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
13) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
14) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
15) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
2.3.Częstotliwość dostaw:
2) dla zadania nr 2 trzy razy w tygodniu (np. poniedziałek, środa, piątek), w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
2.5.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 2.2 do SIWZ .
2.6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności, która szczegółowo opisana jest w załączniku nr 2.2. do SIWZ
Załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia
2.2. ZADANIE NR 2 Dostawa warzyw i owoców (świeżych)
2.7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 2.2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ w zw. z ppkt. 2.5 niniejszego rozdziału SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego:
-opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych.
Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.2 do do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U.2016.1126).
Zadanie 2 tj. dostawa warzyw i owoców (świeżych)
15 30 00 00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15 33 11 40-0 – Warzywa liściaste i kapustne
15 33 11 30-7 – Fasola, groch, papryka, pomidor i pozostałe warzywa
03 22 00 00-9 - Warzywa, owoce i orzechy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 3 - Dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15880000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
13.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
Nr zadania Kwota wadium w zł
3 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100)
|
Zalacznik krotki opis |
2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa
2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków mieszczących się na terenie miasta Wrocławia tj.
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 9 – ul. Wrońskiego 13d,
10) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
11) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
12) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
13) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
14) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
15) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
2.3.Częstotliwość dostaw:
3) dla zadania nr 3 dwa razy w tygodniu (np. wtorek, czwartek) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
2.5.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 2.3. do SIWZ
2.6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności, która szczegółowo opisana jest w załączniku nr 2.3. do SIWZ.
Załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia
2.3. ZADANIE NR 3 Dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt
2.7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 2.3. do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ w zw. z ppkt. 2.5 niniejszego rozdziału SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego:
-opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych.
Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2.3. do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U.2016.1126).
Zadanie 3 tj. dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt
15 88 00 00-0 specjalne produkty odżywcze
15 88 40 00-8 - Produkty dla niemowląt
15 88 20 00-4 - Produkty dietetyczne
|
| |