Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Data publikacji 2017-12-28
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy
Miejscowość Moszczenica
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636511-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 715500000, 315811000, 32210006, 415331170, 915110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 – 310 Moszczenica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV)
1) Kod CPV 03221000-6 – warzywa;
2) 03222300-6 – owoce inne niż tropikalne;
3) 15811000-6 – pieczywo;
4) 15331170-9 – warzywa mrożone;
5) 03311000-2 – ryby;
6) 15800000-6 – różne produkty spożywcze;
7) 15500000-3 – produkty mleczarskie;
8) 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;

9) 15110000-2 – mięso.
2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ od 12.02.2018r. do 31.12.2018 roku.
3. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego:
1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne – 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30;
2) nabiał – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
3) pieczywo - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
4) warzywa i owoce – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
5) mrożonki i ryby – 2 razy w tygodniu, od godz. 6.30 do godz. 7.30;
6) mięso drobiowe - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30.
4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut.
6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaru w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy.
8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości.
9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23. 12.2018 r.
10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej.
Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.

12. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu.
13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia.
14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minut na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych w jakości zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.);
2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1604);
3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1577 z poźn. zm.);
4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154);
5) właściwymi przepisami unijnymi.
16. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5143bed-a50b-4cca-a969-b2ac385b6ef1
Biuletyn 636511-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy
Regon 116107600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Moszczenica
Zamawiajacy kod pocztowy 97310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 616 95 00
Zamawiajacy fax 44 616 95 00
Zamawiajacy email SPMca@interia.pl
Adres strony url www.sp.moszczenica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.sp.moszczenica.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp.moszczenica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy ul. Dworcowa 9 97-310 Moszczenica
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Numer referencyjny 2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 – 310 Moszczenica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) 1) Kod CPV 03221000-6 – warzywa; 2) 03222300-6 – owoce inne niż tropikalne; 3) 15811000-6 – pieczywo; 4) 15331170-9 – warzywa mrożone; 5) 03311000-2 – ryby; 6) 15800000-6 – różne produkty spożywcze; 7) 15500000-3 – produkty mleczarskie; 8) 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 9) 15110000-2 – mięso. 2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ od 12.02.2018r. do 31.12.2018 roku. 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego: 1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne – 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30; 2) nabiał – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 3) pieczywo - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 4) warzywa i owoce – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 5) mrożonki i ryby – 2 razy w tygodniu, od godz. 6.30 do godz. 7.30; 6) mięso drobiowe - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30. 4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut. 6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaru w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy. 8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23. 12.2018 r. 10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 12. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu. 13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minut na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych w jakości zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.); 2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1604); 3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1577 z poźn. zm.); 4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154); 5) właściwymi przepisami unijnymi. 16. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 152727,61
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy, formularz cenowy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45659,95
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Cukier kryształ biały 1kg kg 225 2. Dżem owocowy niskosłodzony słoik o zawartości nie mniej niż 40% owoców 280g szt. 285 3. Groch łupany 400 g szt. 170 4. Groszek konserwowy puszka 400g szt. 25 5. Ogórek konserwowy w słoiku 900 ml szt. 237 6. Aromat waniliowy 9 ml. szt. 20 7. Cukier puder 0,4 kg szt. 40 8. Jajka kurze kl. A szt. 6300 9. Koncentrat pomidorowy 30% 900 g szt. 315 10. Kasza jęczmienna średnia 1kg kg 36 11. Proszek do pieczenia 30g szt. 10 12. Cynamon 20g szt. 18 13. Cukier waniliowy 30 g szt. 35 14. Chrzan 290 g szt. 35 15. Mąka pszenna 1kg kg 405 16. Majeranek 8 g szt. 65 17. Olej spożywczy rzepakowy 1 l. szt. 415 18. Pieprz czarny mielony 15g szt. 180 19. Ryż biały 1kg kg 162 20. Sól sodowo-potasowa 1kg kg 180 21. Barszcz biały butelka 0,5l szt. 196 22. Fasola „Jaś” średnia kg 138 23. Kostki rosołowe drobiowe 180g szt. 65 24. Kwasek cytrynowy 25g szt. 65 25. Kasza manna 1 kg kg 100 26. Mąka ziemniaczana1 kg kg 9 27. Kisiel „Winiary” 77 g lub równoważny szt. 180 28. Makaron kolanko z falbanką 1 kg szt. 130 29. Makaron spaghetti 0,4 kg szt. 317 30. Makaron świderki 1kg szt. 188 31. Makaron rurka „Lubella”0,4 kg lub równoważny szt. 291 32. Makaron do rosołu „Czaniec” 0,5 kg lub równoważny szt. 100 33. Makaron muszelki „Lubella” 400 g lub równoważny szt. 206 34. Makaron zacierka „Goliard” 0,25 kg lub równoważny szt. 210 35. Sos do sałatek różne smaki „Knorr” 9 g lub równoważny szt. 190 36. Rodzynki 100 g szt. 45 37. Pieprz ziarnisty 20 g szt. 35 38. Kasza jęczmienna gruba 1 kg kg 90 39. Czosnek granulowany 20 g szt. 75 40. Fasola „Jaś” drobny kg 70 41. Pierogi z serem kg 240 42. Pierogi z mięsem kg 200 43. Pierożki delikatesowe kg 50 44. Pierogi z kapustą i mięsem kg 250 45. Kopytka kg 160 46. Kluski śląskie kg 160 47. Kluski leniwe kg 250 48. Płatki kukurydziane „Lubella” 250 g lub równoważny szt. 8 49. Ziele angielskie „Interjarek” 15 g szt. 30 50. Galaretka (różne smaki) „Delecta” 75 g lub równoważny szt. 220 51. Budyń – różne smaki „Delecta” 64 g lub równoważny szt. 200 52. Liść laurowy „Interjarek” 6 g szt. 38 53. Kasza jęczmienna pęczak kg 60 54. Makaron łazanki „Lubella” 500 g lub równoważny szt. 60 55. Kasza gryczana „Eska” 0,5 kg lub równoważny szt. 24 56. Makaron pełnoziarnisty rurki „Lubella” 0,4 kg lub równoważny szt. 100 57. Makaron pełnoziarnisty „Lubella” świderki 0,4 kg lub równoważny szt. 50 58. Oliwa z oliwek „Basso” 250 ml lub równoważny szt. 30 59. Musztarda sarepska „Devaley” 210g lub równoważny szt. 30 60. Miód pszczeli lipowy „Barć” 1250g lub równoważny szt. 5 61. Płatki migdałowe „Sjesta” 60g lub równoważny szt. 10 62. Oregano „Prymat” 10g lub równoważny szt. 60 63. Bazylia „Kamis” 10g lub równoważny szt. 60 64. Zioła prowansalskie „Kamis” 10g lub równoważny szt. 63 65. Tymianek „Kamis” 10g lub równoważny szt. 65 66. Pieprz cytrynowy „Kamis” 20g lub równoważny szt. 20 67. Przyprawa curry „Apetita’ 20g lub równoważny szt. 40 68. Przyprawa gyros „Kamis” 30g lub równoważny szt. 40 69. Przyprawa lubczyk „Prymat’ 10g lub równoważny szt. 42 70. Soki owocowe „Hortex” Scoby-Doo 200 ml lub równoważny szt. 1650 71. Woda mineralna „Jurajska Junior” 0,33 l lub równoważny szt. 1650 72. Soki owocowe „Hortex” Tygrysek 200 ml lub równoważny szt. 1650 73. Przyprawa kebab „Kamis” 30g lub równoważny szt. 45 74. Przyprawa papryka słodka 20 g „Interjarek” lub równoważny szt. 25 75. Przyprawa papryka ostra 20 g „Interjarek” lub równoważny szt. 25 76. Pomidory suszone w oleju 280 g „Rolnik” lub równoważny szt. 46 77. Pomidory krojone w puszce 400 g „Łowicz” lub równoważny szt. 85 78 Żurek w butelce 0,5 „Jamar’ lub równoważny szt. 50 79. Przyprawa rozmaryn „Kamis” 15g lub równoważny szt. 45 80. Fasola czerwona konserwowa 400 g szt. 25 81. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 46 82. Sok naturalny „Dolina czerska” 10 litrowy lub równoważny szt. 80
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 71550000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19719,35
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 200g szt. 160 2. Mleko 2% 1l szt. 770 3. Śmietana 12% 400g szt. 1505 4. Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% „Hochland” 100g szt. 140 5. Twaróg biały półtłusty „Czrnocin” lub równoważny kg 255 6. Ser żółty pełnotłusty Gouda lub równoważny kg 75 7. Kefir „Czarnocin” duży l lub równoważny szt. 160 8. Kefir „Czarnocin” mały lub równoważny szt. 1650 9. Ser Feta półtłusty 270 g szt. 40 10. Ser mozzarella kg 40 11. Jogurt naturalny „Czarnocin” mały lub równoważny szt. 3600 12. Jogurt naturalny „Czarnocin” duży lub równoważny szt. 300 13. Margaryna „Kasia” 250 g lub równoważny szt. 30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31581100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2639,58
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Bułka zwykła 100g szt. 490 2. Bułka tarta 1kg kg 155 3. Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g szt. 590 4. Chleb żytni szt. 50 5. Drożdże 100 g kg 18
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa WARZYWA i OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34198,38
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowanie Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza) kg 5750 2 Kapusta biała świeża kg 350 3 Marchew korzeń kg 610 4 Cebula biała korzeń kg 125 5 Pieczarki gat. I kg 164 6 Rzodkiewka pęczek 150 7 Ogórek zielony świeży kg 250 8. Buraki czerwone świeże kg 480 9. Kapusta kwaszona kg 330 10. Jabłka gat. I kg 1610 11. Kapusta pekińska świeża kg 250 12. Seler korzeń kg 255 13. Pomidory świeże kg 80 14. Sałata zielona szt. 350 15. Kapusta czerwona świeża kg 160 16. Por szt. 265 17. Koper zielony świeży pęczek 53 18. Pietruszka korzeń kg 230 19. Kalafior szt. 180 20. Banany kg 843 21. Papryka świeża czerwona kg 40 22. Ogórek kiszony kg 340 23. Mandarynki kg 600 24. Pomarańcza kg 450 25. Nektarynki kg 260 26. Gruszki kg 450 27. Czosnek główka szt. 46 28. Natka pietruszki pęczek 45 29. Arbuz kg 200 30. Brzoskwinia kg 250 31. Ananas świeży szt. 200 32. Cukinia kg 20 33. Kiwi kg 300 34. Śliwki „Węgierki” kg 120 35. Szczypiorek (pęczek) pęczek 50 36. Szczaw świeży kg 20 37. Truskawki świeże kg 150 38. Cytryna kg 15 39 Rabarbar kg 20
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MROŻONKI i RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 41533117-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37274,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Fasolka szparagowa 450g szt. 210 2. Kalafior 450 g szt. 180 3. Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa 450g szt. 180 4. Marchew mrożona mini 450 g szt. 195 5. Mieszanka kompotowa 450 g szt. 305 6. Filet z morszczuka (bez ości, bez glazury, bez skóry) kg 150 7. Filet z miruny bez skóry kg 540 8. Filet z dorsza kg 285 9. Filet z soli kg 135 10. Brokuły 450 g szt. 240 11. Brukselka 450 g szt. 100 12. Truskawka mrożona 450g szt. 270 13. Wiśnie mrożone 450 g szt. 105 14. Barszcz ukraiński 450 g szt. 150 15. Mieszanka chińska 450 g szt. 30 16. Marchew mrożona kostka 450g szt. 20 17. Frytki 2,5 kg szt. 194 18. Szpinak mrożony „Iglotex” 450 g lub równoważny szt. 20 19. Paluszki rybne mrożone kg 150 20. Groszek zielony mrożony ”Iglotex” 450 g lub równoważny szt. 30
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MIĘSO DROBIOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 91511000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13235,85
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1. Filet z kurczaka surowy kg 320 2. Kurczak kg 340 4. Udziec z kurczaka kg 535 5. Porcja rosołowa b/skrz. kg 160 6. Wątróbka drobiowa kg 155 7. Mięso mielone drobiowe kg 120
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji wymiany lub uzupełnienia artykułów spożywczych po zgłoszeniu reklamacji przez Zamawiającego
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)