Zakup, dostawę i rozładunek fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych, stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych oraz warsztatów szkolnych w 12 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region".

Data publikacji 2018-01-22
Data zakończenia 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508034-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i rozładunek (w podziale na trzy części) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych oraz warsztatów szkolnych w 12 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region".
2. Zamówienie obejmuje:
a) dostarczenie, rozładunek, zakupionego przez Zamawiającego wyposażenia pracowni dydaktycznych i warsztatów szkolnych w szkołach ponadgimnazjalnych z terenu województwa świętokrzyskiego uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region”;
b) przekazanie szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego dostarczonego sprzętu;
c) instalację na konkretnym sprzęcie wymaganego do niego oprogramowania – jeśli dotyczy;
d) przekazanie prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego na konkretnym sprzęcie lub dostarczonego wraz z urządzeniem;
e) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w każdej lokalizacji.
3. Zamawiający informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b60189ee-fa93-4a87-a9d6-7bdfdbd3e026
Biuletyn 508034-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 291019005
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url www.sejmik.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu partnerskiego pn. “Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony dorota.bednarczyk@sejmik.kelce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawę i rozładunek fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych, stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych oraz warsztatów szkolnych w 12 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region".
Numer referencyjny DOA-III.272.1.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i rozładunek (w podziale na trzy części) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych oraz warsztatów szkolnych w 12 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region". 2. Zamówienie obejmuje: a) dostarczenie, rozładunek, zakupionego przez Zamawiającego wyposażenia pracowni dydaktycznych i warsztatów szkolnych w szkołach ponadgimnazjalnych z terenu województwa świętokrzyskiego uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region”; b) przekazanie szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego dostarczonego sprzętu; c) instalację na konkretnym sprzęcie wymaganego do niego oprogramowania – jeśli dotyczy; d) przekazanie prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego na konkretnym sprzęcie lub dostarczonego wraz z urządzeniem; e) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w każdej lokalizacji. 3. Zamawiający informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia (w ramach dwóch odrębnych umów), o wartość brutto nie mniejszej niż 25 000,00 złotych każda, obejmujące dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego lub oprogramowania lub akcesoriów komputerowych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 1.2), tj.: Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wg wzoru wskazanego w wezwaniu oraz do SIWZ (dodatek nr 6 do SIWZ) – oryginał, oraz załączenia dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (oryginał);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia wskazany przez wykonawcę w Formularzu cenowym – dodatek nr 2 do SIWZ) odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta/dystrybutora każdego zaoferowanego przez wykonawcę urządzenia (wydruki ze stron producentów/dystrybutorów, kopie kart katalogowych producentów/ dystrybutorów), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanych urządzeń. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta urządzeń, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego urządzenia (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. b) dla procesorów zaoferowanych w urządzeniach komputerowych: - Wydruki z okresu nie wcześniej niż miesiąc listopad 2017 r. testu PassMark CPU Performance Test, zawierające wyniki punktowe wydajności procesorów w kolumnie PassMark CPU Mark, opublikowane na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub - Wydruki z okresu nie wcześniej niż miesiąc listopad 2017 r. testu SYSMARK 2014 dla oferowanych konfiguracji sprzętowych, zawierające wyniki punktowe zawarte w kolumnie overall performance, opublikowane na stronie: https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2014 Autentyczność dokumentów (wydruków) musi być potwierdzona przez wykonawcę. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne zobowiązany będzie dostarczyć także dokumenty pochodzące od producenta zaoferowanego rozwiązania potwierdzające, że zaoferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dla każdej z części, na którą składana jest oferta- wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 (A/B/C) do SIWZ, który/które stanowić będzie/będą załącznik do oferty Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, pełny symbol, model, nazwę zaoferowanego przedmiotu zamówienia w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. W oznaczonych pozycjach wykonawca zobowiązany jest także do podania wymaganych parametrów lub informacji oraz do określenia okresu gwarancji dla zaoferowanych urządzeń. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b – e SIWZ) – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego, pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM” przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość dla każdej z części zamówienia ustalona została na kwotę po 2 500,00 złotych (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych 00/100). W przypadku składania ofert na więcej niż jedna część zamówienia wadium może być wniesione odrębnie na każdą część lub w łącznej kwocie, stanowiącej wielokrotność powyżej wymienionej kwoty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. 09 1020 2629 0000 9002 0342 7002 Nazwa i adres Zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na zakup, dostawę i rozładunek fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych, stanowiących wyposażenie pracowni dydaktycznych oraz warsztatów szkolnych w 12 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region" – część ………… 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM”, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej Umowy w przypadkach i w zakresie przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy po jej zawarciu sprzęt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce sprzęt posiada nie gorsze parametry techniczne w zakresie wymaganym w SIWZ, a w zakresie pozostałych parametrów zmiana nie jest niekorzystna dla Zamawiającego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora o wycofaniu produktu z rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. Zmiana sprzętu nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w §3 ust. 1, zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. 4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) dla przedmiotu umowy - zmianie może ulec kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1. 5. Zmiana umowy może nastąpić w zakresie zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, powstałych w wyniku zmian organizacyjnych w odpowiednich lokalizacjach. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2-4, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej. 7. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 8. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Jędrzejów, Włoszczowa, Ostrowiec Świętokrzyski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 139884,30
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Część I zamówienia obejmuje cztery zadania (szkoły): Zadanie 1. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Jędrzejowie, ul. Przypkowskiego 49, 28-300 Jędrzejów; Zadanie 2. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa; Zadanie 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. S. Staszica we Włoszczowie, Wiśniowa 23, 29–100 Włoszczowa. Zadanie 4. Zespół Szkół Nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sandomierska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych w następującym zakresie: 1. ZADANIE 1 (ZSP Nr 1 w Jędrzejowie) 1.1. Komputer stacjonarny (z myszą i klawiaturą), z systemem operacyjnym - 15 szt.; 1.2. Monitor 22" - 15 zestawów; 2. ZADANIE 2 (ZSP Nr 2 we Włoszczowie) 2.1. Komputer stacjonarny (z myszą i klawiaturą), z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz programem graficznym - 15 szt.; 2.2. Monitor 22" – 15 zestawów; 3. ZADANIE 3 (ZSP Nr 3 we Włoszczowie) 3.1. Komputer stacjonarny (z myszą i klawiaturą) - 15 szt.; 3.2. Stacja robocza - serwer (z myszą i klawiaturą) – nauczycielski - 1 szt.; 3.3. Monitor 22" - 16 zestawów; 4. ZADANIE 4 (ZS Nr 3 w Ostrowcu Świętokrzyskim) 4.1. Stacja robocza - zestaw komputerowy dostosowany do roli serwera (z myszą i klawiaturą) – nauczycielski - 5 szt. 4.2. Jednostka centralna - zestaw komputerowy dostosowany do roli stacji roboczej (z myszą i klawiaturą) - 10 szt. 4.3. System operacyjny - 10 szt. 4.4. Projektor multimedialny - 1 szt. 4.5. Ekran projekcyjny statywowy ręczny - 1 szt. 4.6. Serwer sieciowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Skarżysko-Kamienna, Starachowice, Stąporków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 127528,84
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Części II zamówienia obejmuje cztery zadania (szkoły): Zadanie 1. Zespół Szkół Technicznych im. Armii Krajowej w Skarżysku-Kamiennej, Aleje Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna; Zadanie 2. Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Starachowicach, ul. 1-go Maja 4, 27-200 Starachowice; Zadanie 3. Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Starachowicach, ul. Szkolna10, 27-200 Starachowice. Zadanie 4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Ks. Stanisława Staszica w Stąporkowie, ul. Stanisława Staszica 4, 26-220 Stąporków. 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych w następującym zakresie: 1. ZADANIE 1 (ZST Skarżysko-Kam. ) 1.1. Komputer stacjonarny (z myszą i klawiaturą), z systemem operacyjnym - 15 szt.; 1.2. Monitor 22" - 15 szt.; 2. ZADANIE 2 (ZSZ Nr 2 Starachowice) 2.1. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą), z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz akumulatorem - 15 szt.; 2.2. Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe A4 (drukarka, kopiarka, skaner) -1 szt.; 2.3. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych - 15zestawów; 3. ZADANIE 3 (ZSZ Nr 3 w Starachowicach) 3.1. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą), z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz akumulatorem i licencjonowanym programem do kosztorysowania – 12 szt.; 3.2. Zestaw komputerowy dla nauczyciela (z myszą i klawiaturą), z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz licencjonowanym programem do kosztorysowania - 1 szt. 3.3. Monitor 22" - 1 szt.; 3.4. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4) - 1 szt.; 3.5. Tablica interaktywna 100’’ - 1 szt.; 3.6. Projektor krótkoogniskowy - 1 szt.; 4. ZADANIE 4 (ZSP Stąpkorków) 4.1. Zestaw komputerowy (z myszą i klawiaturą), z systemem operacyjnym - 15 szt.; 4.2. Monitor 22" - 15 szt.; 4.3. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą i torbą), z systemem operacyjnym i pakietem biurowym oraz akumulatorem - 1 szt.; 4.4. Projektor multimedialny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kielce, Sandomierz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 120068,45
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Część III zamówienia obejmuje cztery zadania (szkoły): Zadanie 1. Zespół Szkół Informatycznych im. gen. Józefa Hauke-Bosaka w Kielcach, ul. Józefa Hauke-Bosaka1, 25-217 Kielce; Zadanie 2. Zespół Szkół Zawodowych Nr 1w Kielcach, ul. Zgoda 31, 25-378 Kielce; Zadanie 3. Zespół Szkół Elektrycznych w Kielcach, ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8, 25-317 Kielce. Zadanie 4. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu, ul. Słowackiego 37, 27-600 Sandomierz. 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych w następującym zakresie: 1. ZADANIE 1 (ZSI Kielce) 1.1. Komputer stacjonarny – 17 szt.; 1.2. Wizualizer cyforwy - 1 szt.; 2. ZADANIE 2 (ZSZ Nr 1 Kielce) 2.1. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą i torbą), z systemem operacyjnym, pakietem biurowym i akumulatorem oraz licencjonowanym programem do kosztorysowania - dla uczniów - 15 szt. 2.2. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą i torbą), z systemem operacyjnym, pakietem biurowym i akumulatorem oraz licencjonowanym programem do kosztorysowania - dla nauczyciela - 1 szt.; 2.3. Router bezprzewodowy – 1 szt.; 3. ZADANIE 3 (ZSE Kielce) 3.1. Zestaw komputerowy (z myszą i klawiaturą) - 7 szt.; 3.1. Monitor 22" – 7 szt.; 3.2. Dysk SSD 512GB 2,5" – 1 szt.; 3.3. Dysk SSD 128 GB 2,5" – 2 szt.; 3.4. Kieszeń 2,5’’ USB 3.0 z funkcją UASP (USB Attached SCSI Protocol) – 3 szt.; 3.5. Zasilcz awaryjny UPS 3 – 1 szt.; 3.6. Karta sieciowa bezprzewodowa – 7 szt.; 3.7. Szafa RACK 19’’ 24 U z wyposażeniem – 1 szt.; 3.8. Przełącznik sieciowy I - 7 szt.; 3.9. Przełącznik sieciowy II – 4 szt.; 3.10. Punkt dostępu do lokalnej sieci bezprzewodowej - 7 szt. 3.11. Zaciskarka z nożem do izolacji – 7 szt.; 3.12. Nóż krosowniczy – 7 szt.; 3.13. Szczypce tnące – 7 szt.; 3.14. Tester okablowania strukturalnego – 7 szt.; 3.15. Router – 1 szt.; 3.16. Router WiFi – 7 szt.; 3.17. Komplet narzędzi do montażu i demontażu podzespołów komputera PC - 1 szt.; 3.18. Bramka VOIP - 1 szt.; 3.19. Telefon VOIP - 1 szt.; 3.20. Patchcordkat 6. 1,5 m (po 15 szt.: zielony,niebieski, czerwony) - 45 szt.; 3.21. Patchcordkat 6. 2 m (jednokolorowe) - 55 szt.; 3.22. PatchPanel 24 porty Keystone do szafy RACK 19’’ kat. 6 – 7 szt.; 3.23. Moduł Keystone RJ-45 UTP kat.6 - 100 szt.; 3.24. Urządzenie wielofunkcyjne (laser) z możliwością podłączenia do sieci - 1 szt.; 4. ZADANIE 4 (ZSTiO Sandomierz) 4.1. Szafa RACK 19 cali wraz z wyposażeniem - 5 szt.; 4.2. Tester okablowania z szukaczem - 5 szt.; 4.3. Pamięć RAM 8GB, DDR-3 - 5 szt.; 4.4. Dysk SSD min. 250GB - 6 szt. 4.5. Komputer przenośny typu laptop/notebook (z myszą i torbą), z systemem operacyjnym, pakietem biurowym i akumulatorem oraz programem graficznym – 1 szt.; 4.6. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt. 4.7. Nóż krosowniczy - 10 szt. 4.8. Switch zarządzalny - 5 szt.; 4.9. Dysk zewnetrzny - 6 szt. 4.10. Switch PoE - 5 szt. 4.11. Router - 5 szt.; 4.12. Punkt dostępowy - 5 szt.; 4.13. Tablet - 1 szt.; 4.14. Wtyki RJ45 – 1000 szt.; 4.15. Gniazda naścienne 2xRJ45 – 100 szt.; 4.16. Ręczny odkurzacz do elektroniki - 1 szt.; 4.17. Dysk sieciowy NAS - 1 szt.; 4.18. Drukarka laserowa - 1 szt.; 4.19. Karta graficzna - 5 szt.; 4.20. Kabel skrętka, 8 żyłowy UTP 305m - 1 szt.; 4.21. Patchcord UTP K5e (min. 2 m) - 30 szt.; 4.22. Stół roboczy, antystatyczny - 1 szt.; 4.23. Wizualizer (gęsia szyja) - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)