Dostawa nabiału, jaj kurzych oraz masy jajowej

Data publikacji 2018-01-26
Data zakończenia 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510360-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 31425003, 31423001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa nabiału (8690 l/7515 kg); dostawa jaj kurzych (20000 szt.); dostawa masy jajowej (700 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a-5c do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e9475dd-a022-40bc-bef4-84f5e101adba
Biuletyn 510360-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
Regon 33037474200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 92
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 44 062, 94 34 44 900
Zamawiajacy fax 94 34 44 700
Zamawiajacy email zamowienia.cos@strazgraniczna.pl
Adres strony url www.cos.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cos.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału, jaj kurzych oraz masy jajowej
Numer referencyjny Nr Sprawa 01/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa nabiału (8690 l/7515 kg); dostawa jaj kurzych (20000 szt.); dostawa masy jajowej (700 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a-5c do siwz.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże że (dotyczy każdej części postępowania): 1) zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242, z późn. zm.) posiada obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, lub warunkowego zatwierdzania, lub przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy lub zgodnie z art. 61 i art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149, z późn. zm), (zwaną dalej: ustawą o bezpieczeństwie żywotności i żywienia), posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, z zastrzeżeniem art. 63 ust. 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 2) stosownie do art. 59 ust. 1 i 3 i art. 73 ust. 1 pkt. 1 lit. d ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Wykonawca posiada wdrożony system HACCP (Hazard Analysis And Critical Control Points) lub posiada jeden z poniższych certyfikatów, tj.: - BRC (Global Standard – For Food Safety) - IFS (International Food Standard) - FSMS (Food Safety Management Systems).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 4 niniejszego rozdziału
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt 2 ppkt 1 siwz wykonawca składa: obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania lub warunkowego zatwierdzania lub przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 1 cytowanej poniżej ustawy, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242, z późn. zm) lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, określonych w art. 61 ustawy o bezpieczeństwie żywotności i żywienia (podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących, tj. art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 (podstawa prawna: art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia). W przypadku oferty wspólnej ww. decyzje składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt 2 ppkt 2 siwz wykonawca składa: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP lub certyfikat HACCP (Hazard Analysis And Critical Control Points), albo inny równoważny certyfikat, np.:BRC (Global Standard – For Food Safety), IFS (International Food Standard), FSMS (Food Safety Management Systems). Każdy z tych certyfikatów musi być aktualny i wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności. W przypadku oferty wspólnej ww. certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszystkie powyższe dokumenty wymagane od Wykonawcy (Rozdział V pkt 5 siwz) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie woli należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Kupujący na podstawie art. 144 Pzp dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy: 1) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; 2) w sytuacji gdy w stosunku do Sprzedawcy zajdą zmiany mające charakter sukcesji generalnej; 3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału (8690 l/7515 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj kurzych (20000 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa masy jajowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa masy jajowej (700 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5c do siwz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)