Dostawa artykułów spożywczych.

Data publikacji 2018-01-26
Data zakończenia 2018-02-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510354-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie, ul. Z. Sierpińskiego 4, artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane i dostarczane w cyklu od jednodniowego do dwutygodniowego a w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziewięć części, z których każda część odpowiada odrębnej grupie artykułów spożywczych. Wykaz szczegółowy artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach od nr 1 do nr 9) stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. W obrębie każdego załącznika wykazano roczne zużycie artykułów spożywczych w 2017 r. ze wskazaniem przedmiotu dostawy.
nr 1- garmażerka - dostawa dwa razy w tygodniu,
nr 2- mrożonki - dostawa dwa razy w tygodniu,
nr 3- nabiał - dostawa codzienna,
nr 4- masa mięsna - dostawa codzienna,
nr 5- warzywa - dostawa codzienna,
nr 6- ziemniaki - dostawa dwa razy w miesiącu, dostawa główna październik - listopad 2017 r. ,
nr 7- pieczywo - dostawa codzienna,
nr 8- drożdżówki i ciasta - dostawa codzienna,
nr 9- artykuły spożywcze ogólne - dostawa dwa razy w tygodniu,
2.0.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie, z dostawą w terminie 1 dnia roboczego.
2.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te, które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 (ilości artykułów podane w załącznikach są wartościami szacunkowymi określonymi na podstawie zużycia z roku 2017) oraz rozszerzenia zamawianych asortymentów, bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający ma prawo do niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załącznikach od nr 1 do nr 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo skreślenia gramatury wykazanej w załączniku od nr 1 i wstawienie nowej obowiązującej u Wykonawcy. Niezastosowanie się do powyższej zasady będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego na swój koszt.
2.3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie od 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej, elektronicznej lub pisemnej.
2.4.Wykonawca zapewni odpowiednią temperaturę wewnątrz kontenera pojazdu, w którym będzie przewoził artykuły spożywcze, zgodnie z zasadami HACCP obowiązującymi u Zamawiającego. Wykonawca użyje przy przewozach, odpowiednich opakowań, stanowiących właściwe zabezpieczenie sanitarne przewożonej żywności.
2.5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym.
2.6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany.
2.7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
2.8.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 21 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury.
2.9.Dostawcy będzie przysługiwać prawo zastosowania ewentualnych upustów cenowych, bez sporządzania aneksu do obowiązującej umowy.
2.10. Nazwy własne podane w załącznikach od nr 1 do nr 9 ( np. majonez "Winiary", makaron "POL-MAK" i inne) zostały podane przez Zamawiającego przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny pod warunkiem, że udowodni, iż posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniać będzie co najmniej ten sam poziom jakościowy, smakowy i wydajnościowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cca91b00-a34a-43cb-a221-43235685dd3f
Biuletyn 510354-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3
Regon 11010655500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zbigniewa Sierpińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-82 572 11 38
Zamawiajacy fax 0-82 572 24 51
Zamawiajacy email sp3wlodawa@op.pl
Adres strony url www.sp3wlodawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp3wlodawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp3wlodawa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych.
Numer referencyjny 1/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9 części
Okreslenie przedmiotu Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie, ul. Z. Sierpińskiego 4, artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane i dostarczane w cyklu od jednodniowego do dwutygodniowego a w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziewięć części, z których każda część odpowiada odrębnej grupie artykułów spożywczych. Wykaz szczegółowy artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach od nr 1 do nr 9) stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. W obrębie każdego załącznika wykazano roczne zużycie artykułów spożywczych w 2017 r. ze wskazaniem przedmiotu dostawy. nr 1- garmażerka - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 2- mrożonki - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 3- nabiał - dostawa codzienna, nr 4- masa mięsna - dostawa codzienna, nr 5- warzywa - dostawa codzienna, nr 6- ziemniaki - dostawa dwa razy w miesiącu, dostawa główna październik - listopad 2017 r. , nr 7- pieczywo - dostawa codzienna, nr 8- drożdżówki i ciasta - dostawa codzienna, nr 9- artykuły spożywcze ogólne - dostawa dwa razy w tygodniu, 2.0.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie, z dostawą w terminie 1 dnia roboczego. 2.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te, które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 (ilości artykułów podane w załącznikach są wartościami szacunkowymi określonymi na podstawie zużycia z roku 2017) oraz rozszerzenia zamawianych asortymentów, bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający ma prawo do niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załącznikach od nr 1 do nr 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo skreślenia gramatury wykazanej w załączniku od nr 1 i wstawienie nowej obowiązującej u Wykonawcy. Niezastosowanie się do powyższej zasady będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego na swój koszt. 2.3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie od 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej, elektronicznej lub pisemnej. 2.4.Wykonawca zapewni odpowiednią temperaturę wewnątrz kontenera pojazdu, w którym będzie przewoził artykuły spożywcze, zgodnie z zasadami HACCP obowiązującymi u Zamawiającego. Wykonawca użyje przy przewozach, odpowiednich opakowań, stanowiących właściwe zabezpieczenie sanitarne przewożonej żywności. 2.5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 2.6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 2.7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 2.8.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 21 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 2.9.Dostawcy będzie przysługiwać prawo zastosowania ewentualnych upustów cenowych, bez sporządzania aneksu do obowiązującej umowy. 2.10. Nazwy własne podane w załącznikach od nr 1 do nr 9 ( np. majonez "Winiary", makaron "POL-MAK" i inne) zostały podane przez Zamawiającego przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny pod warunkiem, że udowodni, iż posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniać będzie co najmniej ten sam poziom jakościowy, smakowy i wydajnościowy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie przewiduje się możliwości zawarcia umowy ramowej
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 6 1 sposob udostepniania Nie udostępnia się informacji poufnych oferentów.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-02-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2018-03-09T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: naleśniki, kopytka kluski, knedle, pierogi, pyzy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: ryba lody truskawki, marchewka, mieszanka jarzynowa i kompotowa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: desery mleczne, jogurty, sery, śmietany.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Masa mięsna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: baleron, boczek, filety z kurczaka, kiełbasy, mielonki, mięso wołowe, polędwice, szynki, pieczenie, udka z kurczaka.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: arbuzy, banany, brokuły, cytryny, fasola, gruszki, marchew, ogórek, pomidor, sałata, truskawki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to ziemniaki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: bułki, chleb.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Drożdżówki i ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności: różne ciastka, pączki, pierożki, rogaliki, wafle
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wielkość dostaw uzależniona od liczby żywionych osób i zmiennych jadłospisów obowiązujących u zamawiającego. Zakres dostaw to w szczególności:
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)