Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Oleszyce
Miejscowość Oleszyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527855-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp
Część I: Dostawa sortów mundurowych leśnika
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych:
a) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
b) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika,
c) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
e) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad
i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466)
2. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
3. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości wykorzysta za dysponowane punkty przeliczeniowe. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione,
4. W przypadku przedmiotowych zmian wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość punktów do limitu 6 760.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar.
6. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
a) Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne
b) Dokumentacja techniczno - technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WoKWbbMiHcs
c)Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych
7. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia:
a. termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego,
b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów,
c. forma zapłaty - przelew,
8. Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych sortów mundurowych, na podstawie wydanego upoważnienia;
9. Do odbioru sortów mundurowych leśnika będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia.
10. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy.
11. Odbiór sortów może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi punktów.
12. Sorty mundurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia.
13. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię,
14.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny,
16. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno - technologiczną, o których mowa powyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają:
a. Zamawiającego jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności),
b. Wykonawcę jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności.
17. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku.
18. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.

Część II: Dostawa środków bhp
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Oleszyce, które powinny spełniać wymagania uregulowane w:
a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach.
b. Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r.
2. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE).
3. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy:
a. odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006
b. środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012
c. obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008
d. odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008
e. odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007
4. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. (opisanych szczegółowo w opisie I części przedmiotu zamówienia)
5. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia:
a. termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury,
b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów,
c. forma zapłaty - przelew,
6. Dostawy elementów środków BHP będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych środków bhp, na podstawie wydanego upoważnienia;
7. Do odbioru środków BHP będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia.
8. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy.
9. Odbiór środków BHP może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi środków BHP.
10. Środki BHP dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia.
11. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru środków BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów przedmiotu zamówienia, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię,
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na środki BHP szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny,
14. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę środków BHP zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności dostarczonego środka BHP. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają:
a. Zamawiającego jeżeli środek BHP jest zgodny ze wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ.
b. Wykonawcę jeżeli środek BHP nie otrzyma świadectwa zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ.
15. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku.
16. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b74c79d-7b21-436f-a48f-708b996c45c3
Biuletyn 527855-N-2018
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Oleszyce
Regon 65001660900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielona
Zamawiajacy miejscowosc Oleszyce
Zamawiajacy kod pocztowy 37630
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 48 16 63 11 660
Zamawiajacy fax 48 16 63 11 661
Zamawiajacy email oleszyce@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce w Oleszycach ul. Zielona 4b 37-630 Oleszyce Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp
Numer referencyjny ZG.270.1.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp Część I: Dostawa sortów mundurowych leśnika 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: a) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, b) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, c) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. e) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) 2. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 3. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości wykorzysta za dysponowane punkty przeliczeniowe. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, 4. W przypadku przedmiotowych zmian wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość punktów do limitu 6 760. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 6. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne b) Dokumentacja techniczno - technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WoKWbbMiHcs c)Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych 7. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 8. Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych sortów mundurowych, na podstawie wydanego upoważnienia; 9. Do odbioru sortów mundurowych leśnika będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 10. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 11. Odbiór sortów może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi punktów. 12. Sorty mundurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 13. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 14.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 16. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno - technologiczną, o których mowa powyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności), b. Wykonawcę jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności. 17. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 18. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania. Część II: Dostawa środków bhp 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Oleszyce, które powinny spełniać wymagania uregulowane w: a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. b. Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. 2. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). 3. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: a. odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b. środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012 c. obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 d. odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e. odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 4. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. (opisanych szczegółowo w opisie I części przedmiotu zamówienia) 5. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 6. Dostawy elementów środków BHP będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych środków bhp, na podstawie wydanego upoważnienia; 7. Do odbioru środków BHP będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 8. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 9. Odbiór środków BHP może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi środków BHP. 10. Środki BHP dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 11. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru środków BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów przedmiotu zamówienia, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na środki BHP szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 14. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę środków BHP zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności dostarczonego środka BHP. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli środek BHP jest zgodny ze wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. b. Wykonawcę jeżeli środek BHP nie otrzyma świadectwa zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. 15. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 16. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 4.1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp 4.2. Zamówienia te polegać będą na zwiększeniu bieżących dostaw tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres dostaw stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa będą sorty mundurowe leśnika i odzież bhp wskazane rodzajowo w załączniku nr 4 do SIWZ, których szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Zamówienia, o których mowa będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, w sytuacji jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dla zadania częściowego nr 1: dostawa sortów mundurowych do jednostek Lasów Państwowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, dla zadania częściowego nr 2: dostawa odzieży BHP o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. W tej sytuacji Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje przynajmniej dwie dostawy rodzajem odpowiadające przedmiotowi zamówienia (dostawa umundurowania do jednostek Lasów Państwowych oraz dostawa odzieży BHP), po jednej dla każdej z części na określoną powyżej wartość brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, również w sytuacji kiedy Wykonawca wykonywał lub wykonuje dwie w/w dostawy w ramach jednej umowy. W tym przypadku winien wykazać spełnienie warunku doświadczenia poprzez realizację dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości brutto wskazana dla obu zadań częściowych, tj 160 000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W sytuacji, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty będą zawierały dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków, następnie potwierdzonych w dokumentach o których mowa w pkt 8.6 ppkt 1.1 SIWZ, złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ. 3 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5 Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. 1-4 6 Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-03-15 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1.1. Zmiany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z: a. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów gwarantujących lepszą jakość sortów mundurowych; b. ujawnienia błędu Zamawiającego, w trakcie realizacji zamówienia, niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty; c. gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; d. okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; e. potrzeby zmian ilościowych poszczególnych sortów w zależności od potrzeb wskazanych przez pracowników Nadleśnictwa Oleszyce. Strony ustalają, że dopuszczają możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zamówienia o 30 % wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy. f. konieczność zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego stanu prawnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych). g. zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 1.2. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a. okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; b. gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. c. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw; d. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach a-c termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.3. Konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z: a. zmianą urzędową stawki podatku VAT (należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury). b. zmianą opisaną w pkt. 1.1 lit. e oraz lit. f i g. 1.4. Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone do rozmiaru rzeczywistego zamówienia. 1.5. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 1.6. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmiany opisanej w pkt. 1.1 ppkt e.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 6 6 10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 10.2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 10.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 10.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 10.5. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sortów mundurowych leśnika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: a) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, b) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, c) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. e) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) 2. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 3. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości wykorzysta za dysponowane punkty przeliczeniowe. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, 4. W przypadku przedmiotowych zmian wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość punktów do limitu 6 760. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 6. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne b) Dokumentacja techniczno - technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WoKWbbMiHcs c)Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych 7. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 8. Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych sortów mundurowych, na podstawie wydanego upoważnienia; 9. Do odbioru sortów mundurowych leśnika będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 10. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 11. Odbiór sortów może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi punktów. 12. Sorty mundurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 13. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 14.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 16. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno - technologiczną, o których mowa powyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności), b. Wykonawcę jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności. 17. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 18. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków bhp
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Oleszyce, które powinny spełniać wymagania uregulowane w: a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. b. Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. 2. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). 3. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: a. odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b. środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012 c. obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 d. odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e. odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 4. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. (opisanych szczegółowo w opisie I części przedmiotu zamówienia) 5. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 6. Dostawy elementów środków BHP będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych środków bhp, na podstawie wydanego upoważnienia; 7. Do odbioru środków BHP będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 8. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 9. Odbiór środków BHP może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi środków BHP. 10. Środki BHP dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 11. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru środków BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów przedmiotu zamówienia, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na środki BHP szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 14. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę środków BHP zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności dostarczonego środka BHP. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli środek BHP jest zgodny ze wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. b. Wykonawcę jeżeli środek BHP nie otrzyma świadectwa zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. 15. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 16. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)