| GuidZP400 |
5f5e7d2d-ec95-4250-986a-b47a39a0ea69
|
| Biuletyn |
526565-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
|
| Regon |
14067464900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Powstańców Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-030
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 262 57 77
|
| Zamawiajacy fax |
22 262 52 74; 262 52 70
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@knf.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.knf.gov.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.knf.gov.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.knf.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.knf.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.knf.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 - 030 Warszawa
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi wsparcia technicznego w zakresie portalu pracowniczego Zamawiającego
|
| Numer referencyjny |
DAI.WZP.2610.3.2018.IK
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie eksploatowanego modułu „miękkiego HR” systemu ERP (Oprogramowania SABA).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na 1000 licencji SABA na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r.
2. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na Crystal Reports serwer na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r.
3. Wsparcie na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r. dla modyfikacji Oprogramowania SABA wykonanych dla Zamawiającego.
4. Modyfikacje i konsultacje w liczbie do 300 godzin (włącznie) w okresie obowiązywania Umowy, przy uwzględnieniu okresu gwarancji, o której mowa w § 22 Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy (stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy usługi wsparcia technicznego dotyczące utrzymania Oprogramowania SABA dla minimum 400 użytkowników systemu na kwotę minimum 100 000, 00 zł brutto każde.
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wiedzę, kompetencje / uprawnienia z zakresu odpowiadającemu zakresowi usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj.:
a) kierownikiem projektu, który posiada certyfikat PMP lub równoważny
(tj. certyfikat w zakresie zarządzania projektami wydany przez niezależną organizację), brał udział w roli kierownika projektu, w ciągu ostatnich czterech lat,
w co najmniej dwóch projektach polegających na wdrożeniu lub utrzymaniu Oprogramowania SABA dla minimum 400 użytkowników, Oprogramowanie SABA musi w tej firmie być eksploatowane,
b) co najmniej dwoma konsultantami z obszarów kadr i „miękkiego” HR, którzy
w ciągu ostatnich czterech lat brali udział w roli konsultanta w co najmniej dwóch projektach dotyczących Oprogramowania SABA, posiadają znajomość aktualnych polskich przepisów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
c) co najmniej dwoma specjalistami ze znajomością bazy danych Oracle, potwierdzoną certyfikatem lub równoważnym dokumentem zaświadczającym poziom kompetencji, (tj. dokumentem potwierdzającym poziom wiedzy
na poziomie certyfikatu, wydanym przez niezależną organizację),
d) co najmniej dwoma specjalistami, którzy łącznie posiadają wiedzę programistyczną z zakresu technologii: IIS, Apache, Jboss, Crystal Reports,
a których wiedza programistyczna, o której mowa powyżej jest potwierdzona certyfikatem lub innym dokumentem zaświadczającym poziom kompetencji wydanym przez niezależną organizację.
UWAGA: Każda z osób może spełniać wymóg więcej niż z 1 obszaru wiedzy, kompetencji /
uprawnień.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę barku podstaw do wykluczenia, Wykonawca przedstawi oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 7 do SWIZ.
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWIZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 4 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu - oświadczenie o przynależności do lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stawi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100),
2. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
3. Termin, miejsce wniesienia wadium:
3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium).
3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z Ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone
w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności:
„WADIUM – Usługi wsparcia technicznego w zakresie portalu pracowniczego Zamawiającego”
3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których Ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków
(np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego,
czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF
z żądaniem zapłaty).
3.6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert.
4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Ustawie Pzp.
5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Ustawie Pzp.
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
| Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
| Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
| IV 4 8 |
nie dotyczy
|
| IV 4 9 |
nie dotyczy
|
| IV 4 13 |
nie dotyczy
|
| IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
| IV 4 14 |
nie dotyczy
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały opisane w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, tj.:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy;
2) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT;
3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych
do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym.
2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp
w szczególności następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych;
4) danych w zakresie adresu siedziby Zamawiającego.
4. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie wskazanym w ust. 9 zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą Stronę.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2018-03-16T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski (PL)
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
nie dotyczy
|