Usługi wsparcia technicznego w zakresie portalu pracowniczego Zamawiającego

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526565-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie eksploatowanego modułu „miękkiego HR” systemu ERP (Oprogramowania SABA).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na 1000 licencji SABA na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r.
2. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na Crystal Reports serwer na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r.
3. Wsparcie na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r. dla modyfikacji Oprogramowania SABA wykonanych dla Zamawiającego.
4. Modyfikacje i konsultacje w liczbie do 300 godzin (włącznie) w okresie obowiązywania Umowy, przy uwzględnieniu okresu gwarancji, o której mowa w § 22 Umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy (stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f5e7d2d-ec95-4250-986a-b47a39a0ea69
Biuletyn 526565-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 - 030 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Usługi wsparcia technicznego w zakresie portalu pracowniczego Zamawiającego
Numer referencyjny DAI.WZP.2610.3.2018.IK
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie eksploatowanego modułu „miękkiego HR” systemu ERP (Oprogramowania SABA). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na 1000 licencji SABA na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r. 2. Przedłużenie wsparcia (maintenance Producenta) na Crystal Reports serwer na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r. 3. Wsparcie na okres 12 miesięcy od dnia 10.03.2018 r. dla modyfikacji Oprogramowania SABA wykonanych dla Zamawiającego. 4. Modyfikacje i konsultacje w liczbie do 300 godzin (włącznie) w okresie obowiązywania Umowy, przy uwzględnieniu okresu gwarancji, o której mowa w § 22 Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy (stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy usługi wsparcia technicznego dotyczące utrzymania Oprogramowania SABA dla minimum 400 użytkowników systemu na kwotę minimum 100 000, 00 zł brutto każde. 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wiedzę, kompetencje / uprawnienia z zakresu odpowiadającemu zakresowi usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: a) kierownikiem projektu, który posiada certyfikat PMP lub równoważny (tj. certyfikat w zakresie zarządzania projektami wydany przez niezależną organizację), brał udział w roli kierownika projektu, w ciągu ostatnich czterech lat, w co najmniej dwóch projektach polegających na wdrożeniu lub utrzymaniu Oprogramowania SABA dla minimum 400 użytkowników, Oprogramowanie SABA musi w tej firmie być eksploatowane, b) co najmniej dwoma konsultantami z obszarów kadr i „miękkiego” HR, którzy w ciągu ostatnich czterech lat brali udział w roli konsultanta w co najmniej dwóch projektach dotyczących Oprogramowania SABA, posiadają znajomość aktualnych polskich przepisów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, c) co najmniej dwoma specjalistami ze znajomością bazy danych Oracle, potwierdzoną certyfikatem lub równoważnym dokumentem zaświadczającym poziom kompetencji, (tj. dokumentem potwierdzającym poziom wiedzy na poziomie certyfikatu, wydanym przez niezależną organizację), d) co najmniej dwoma specjalistami, którzy łącznie posiadają wiedzę programistyczną z zakresu technologii: IIS, Apache, Jboss, Crystal Reports, a których wiedza programistyczna, o której mowa powyżej jest potwierdzona certyfikatem lub innym dokumentem zaświadczającym poziom kompetencji wydanym przez niezależną organizację. UWAGA: Każda z osób może spełniać wymóg więcej niż z 1 obszaru wiedzy, kompetencji / uprawnień.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez Wykonawcę barku podstaw do wykluczenia, Wykonawca przedstawi oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 7 do SWIZ. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWIZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 4 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu - oświadczenie o przynależności do lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stawi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100), 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z Ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Usługi wsparcia technicznego w zakresie portalu pracowniczego Zamawiającego” 3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których Ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). 3.6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Ustawie Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Ustawie Pzp.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały opisane w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, tj.: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy; 2) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym. 2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp w szczególności następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) danych w zakresie adresu siedziby Zamawiającego. 4. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie wskazanym w ust. 9 zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą Stronę.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski (PL)
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria Czas usunięcia usterki krytycznej
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na modyfikacje
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)