GuidZP400 |
3099d768-af99-412f-bfea-80670726507c
|
Biuletyn |
528280-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl
|
Adres strony url |
www.spskgruca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskgruca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskgruca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożyć osobiście lub wysłąć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe(Dz.U. z 2016 r. poz. 1113, z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych lub Sekretariat Dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
|
Numer referencyjny |
DZP.26.29/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz - Formularzu cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 – zamawiający wymaga tylko złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia.
1) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
2) Karty katalogowe zaoferowanego asortymentu* - dotyczy wszystkich pakietów
3) Próbki do oceny technicznej – 50 szt. do każdej pozycji w pakiecie (dotyczy pakietu nr 2)
4) Próbki wzorcowe zaoferowanego asortymentu na żądanie Zamawiającego – dotyczy wszystkich pakietów.
*prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje asortyment, który był użytkowany przez Zamawiającego na podstawie zawartych umów i jest przez niego dobrze oceniony (użytkownik nie ma zastrzeżeń, co do jakości produktu) – Wykonawca nie będzie wzywany do złożenia próbek wzorcowych w danym pakiecie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. składa odpowiednio dla dokumentów wymienionych w ppkt
1) ppkt 1) – w tym zakresie wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności dla oświadczenia stosuje się odpowiednio.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za¬mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego
1. Zamawiający zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) żąda przedstawienia wszystkich dokumentów , o których mowa w pkt 2.1 i 2.2 w odniesieniu do podmiotów, na zasobach, których polega Wykonawca.
3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ
(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia)
4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:
a) Wypełniony formularz cenowy/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a / 1 do SIWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Próbki do oceny technicznej – dotyczy pakietu nr 2
UWAGA!!! Oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr 1,1a oraz próbki do pakietu nr 2) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres przewidzianych zmian zawiera załącznik nr 4 do SIWZ tj. wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wielorazowe druty do rekonstrukcji ACL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ostrza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cewnik naczyniowy do embolektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szczotka chirurgiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pojemnik na odpady medyczne długie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
MASKA CPAP WKŁADY DO SSAKA, NAWILŻACZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
OBWÓDY ODDECHOWE, ŁĄCZNIK TYPU "MARTWA PRZESTRZEŃ"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
LINIA DO MONITOROWANIA DWUTLENKU WĘGLA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
STRZYKAWKA DO POMP INFUZYJNYCH, KRANIK TRÓJDROŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ŁĄCZNIKI, KAPTUREK ZABEZPIECZAJĄCY, ADAPTER ZAKRZYWIONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Wapno sodowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pojemnik na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Igły iniekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAPIER TERMOAKTYWNY DO EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd UNIASCOSET
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III siwz oraz załączniku nr 1a do siwz – Formularzu cenowym
|
| |