Sukcesywna dostawa naklejek do oznakowania pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych

Data publikacji 2018-03-08
Data zakończenia 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Bilety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528415-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224591003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naklejek do oznakowania pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie, każdorazowo po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Minimalna ilość dla danego rodzaju naklejek objętych jednym zamówieniem wynosi 200 szt. Zamówienie może obejmować tylko jeden typ naklejek. W skład zamówienia wchodzą :
1) naklejki typu „UWAGA” ostrzeżenie dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych
wymiar: wysokość 148 mm, szerokość 210 mm. planowana ilość naklejek 30 000szt.
2) naklejki typu „UWAGA” ostrzeżenie dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
wymiar: wysokość 148 mm, szerokość 210 mm. planowana ilość naklejek 30 000szt.
3) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady bio:
wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 3000szt.
4) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady bio:
wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 800szt.
5) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady resztkowe
wymiar: wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 2 900szt.
6) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady resztkowe
wymiar: szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 1 250szt.
7) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady zmieszane
wymiar: wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 500szt.
8) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady zmieszane
wymiar: szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 300szt.
9) naklejka do oznaczenia pojemnika na metale i tworzywa sztuczne:
wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 300szt.
10) naklejka do oznaczenia pojemnika na metale i tworzywa sztuczne:
wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 900szt.
11) naklejka do oznaczenia pojemnika na papier:
wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 300szt.
12) naklejka do oznaczenia pojemnika na papier:
wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 900szt.
13) naklejka do oznaczenia pojemnika na szkło:
wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 400szt.
14) naklejka do oznaczenia pojemnika na szkło:
wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 300szt.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oraz we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50d7267c-2110-4a76-b555-9f0b1b6b0c34
Biuletyn 528415-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o.
Regon 220683773
Zamawiajacy adres ulica Jabłoniowa
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-180
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 722 01 00,
Zamawiajacy fax 58 722 01 03
Zamawiajacy email biuro@guk.gda.pl, renata.kaczorowska@guk.gda.pl
Adres strony url www.guk.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.guk.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 5) Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres: Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z o.o., ul. Konna 35, 80-174 Otomin, sekretariat. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z o.o., ul. Konna 35, 80-174 Otomin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa naklejek do oznakowania pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych
Numer referencyjny PN/4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naklejek do oznakowania pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie, każdorazowo po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Minimalna ilość dla danego rodzaju naklejek objętych jednym zamówieniem wynosi 200 szt. Zamówienie może obejmować tylko jeden typ naklejek. W skład zamówienia wchodzą : 1) naklejki typu „UWAGA” ostrzeżenie dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych wymiar: wysokość 148 mm, szerokość 210 mm. planowana ilość naklejek 30 000szt. 2) naklejki typu „UWAGA” ostrzeżenie dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wymiar: wysokość 148 mm, szerokość 210 mm. planowana ilość naklejek 30 000szt. 3) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady bio: wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 3000szt. 4) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady bio: wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 800szt. 5) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady resztkowe wymiar: wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 2 900szt. 6) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady resztkowe wymiar: szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 1 250szt. 7) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady zmieszane wymiar: wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 500szt. 8) naklejka do oznaczenia pojemnika na odpady zmieszane wymiar: szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 300szt. 9) naklejka do oznaczenia pojemnika na metale i tworzywa sztuczne: wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 300szt. 10) naklejka do oznaczenia pojemnika na metale i tworzywa sztuczne: wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 900szt. 11) naklejka do oznaczenia pojemnika na papier: wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 300szt. 12) naklejka do oznaczenia pojemnika na papier: wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 900szt. 13) naklejka do oznaczenia pojemnika na szkło: wymiar : wysokość 370 mm, szerokość 200 mm planowana ilość naklejek 400szt. 14) naklejka do oznaczenia pojemnika na szkło: wymiar : szerokość 500 mm, wysokość 300 mm planowana ilość naklejek 300szt. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oraz we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22459100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie na dostawę naklejek, o wartości nie niższej niż 20 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy Pzp; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2.1) lit. a)–c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w punkcie VII.2.2) lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w VII.2.2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis w punkcie VII.2.3) stosuje się. 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VII.2.1) lit. a)–c).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw naklejek, które zostały wykonane nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w punkcie VI. SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy wskazane dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy będą dokonywane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na poniższych warunkach: 1) w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, poprzez jego wydłużenie odpowiednio do okresu występowania wskazanych przyczyn; 2) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa; 3) jeżeli z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to ograniczenie.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 1) Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje czynności, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Ustawy Pzp. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w punkcie VII.5.2), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim uprzednio powoływał się na zasoby innego podmiotu. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) 10) Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11) Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 14) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących należytego jej wykonania. 15) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 16) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 17) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 18) Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, kopii poświadczonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 19) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje wyżej wymienione informacje.

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)