Dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie”

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
Miejscowość Pisz
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528885-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dalej zwany „sprzętem”), jako wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik, w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie” realizowanego przez Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Jednostka centralna (komputer stacjonarny) – 2 szt.
b) Monitor do komputera – 3 szt.
c) Drukarka laserowa – 1 szt.
d) Skaner dokumentów – 1 szt.
e) Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt.
f) Oprogramowanie pakiet biurowy – 5 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14c46dd2-edf1-4d49-bcd4-9fc26860ec3a
Biuletyn 528885-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
Regon 28095448400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pisz
Zamawiajacy kod pocztowy 12200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 425 47 50
Zamawiajacy fax 87 425 47 53
Zamawiajacy email zeas@powiat.pisz.pl
Adres strony url http://www.bip.powiat.pisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie” Numer umowy RPWM.02.04.01-28-0120/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" z siedzibą w Olsztynie, ul. Moniuszki 9-6
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nabywca – Powiat Piski, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, NIP 849-15-03-423, Odbiorca/Płatnik – Powiatowy Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiat.pisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiat.pisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ul. Warszawska 1 12-200 Pisz Sekretariat pok. 31
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie”
Numer referencyjny ZEAS.231.2.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dalej zwany „sprzętem”), jako wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik, w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie” realizowanego przez Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Jednostka centralna (komputer stacjonarny) – 2 szt. b) Monitor do komputera – 3 szt. c) Drukarka laserowa – 1 szt. d) Skaner dokumentów – 1 szt. e) Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt. f) Oprogramowanie pakiet biurowy – 5 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow W przedmiotowym postępowaniu: a) czas reakcji oraz b) parametry techniczne są oprócz ceny, kryteriami oceny ofert. W SIWZ w pkt. XIII opisano sposób przyznawania pkt za oferowanie poszczególne kryteria.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W § 9 umowy wpisano zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku oferowanego modelu sprzętu komputerowego wskazanych w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku produktu. Zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego; wypełnioną specyfikację na nowy produkt (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; - pojawieniem się na rynku produktu nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji produktu nowej generacji lub nowej technologii; wypełnioną specyfikację na nowy produkt (załącznik nr 1) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru – jeżeli dotyczy), - w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposoby realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian; 3) dla pozostałych zmian: - zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu-; 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)