| GuidZP400 |
7d621357-443e-498f-a648-964673e4aeb6
|
| Biuletyn |
530617-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wadowice Urząd Miejski
|
| Regon |
000526423
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 33 873 18 11
|
| Zamawiajacy fax |
+48 33 873 18 15
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
|
| Adres strony url |
www.wadowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
EFRR w ramach RPO Województwa Małopolskiego, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”
|
| Numer referencyjny |
OR.ZP.271.7.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 – dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego:
a) serwer – 2 szt.,
b) macierz dyskowa – 1 szt.,
c) urządzenie VPN – firewall – 1 szt.,
d) urządzenie switch – 1 szt.
Część 2 – dostawa oprogramowania serwerowego
a) system operacyjny – 3 licencje,
b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje,
c) licencje dostępowe do serwera – 120 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Nie wymagane
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Nie wymagana
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna i zawodowa
Nie wymagana
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:
1.aktualizacji danych Wykonawcy,
2. zmiany osób i podwykonawców uczestniczących w wykonaniu zamówienia wymienionych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem iż osoby / podmioty te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z warunkiem udziału Wykonawców w postepowaniu określonym w SIWZ.
3. wskazania innego zakresu podwykonawstwa,
4. wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania
w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
5. zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy
w sytuacji gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT.
6. zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności zmian terminu realizacji projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
7. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy,
8. zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
9. zmian w zakresie infrastruktury Zamawiającego,
10. wystąpienia obiektywnych zmian, nieprzewidzianych prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
11. zmian ze względu na postęp techniczny lub technologiczny, w razie wystąpienia zmian sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technicznych / technologicznych, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań,
12. zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia:
a) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność urządzenia lub oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia lub oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; ta zmiana nie wpływa
na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
b) została wyprodukowana nowa wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
13. zmian ze względu na pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości prac.
14. wystąpienia wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego - potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac,
15. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy,
np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
Każdorazowo dopuszcza się zmiany nieistotne i korzystne dla Zamawiającego. Pojęcie zmiany nieistotne rozumie się w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się
o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymaganych od wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby , wystawione w terminie jak dla dokumentów o których mowa w sekcji III.4).
|