Zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Gmina Wadowice Urząd Miejski
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530617-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 – dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego:
a) serwer – 2 szt.,
b) macierz dyskowa – 1 szt.,
c) urządzenie VPN – firewall – 1 szt.,
d) urządzenie switch – 1 szt.

Część 2 – dostawa oprogramowania serwerowego
a) system operacyjny – 3 licencje,
b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje,
c) licencje dostępowe do serwera – 120 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d621357-443e-498f-a648-964673e4aeb6
Biuletyn 530617-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wadowice Urząd Miejski
Regon 000526423
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 33 873 18 11
Zamawiajacy fax +48 33 873 18 15
Zamawiajacy email zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
Adres strony url www.wadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EFRR w ramach RPO Województwa Małopolskiego, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”
Numer referencyjny OR.ZP.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i licencji oprogramowania w ramach projektu „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1 – dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego: a) serwer – 2 szt., b) macierz dyskowa – 1 szt., c) urządzenie VPN – firewall – 1 szt., d) urządzenie switch – 1 szt. Część 2 – dostawa oprogramowania serwerowego a) system operacyjny – 3 licencje, b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje, c) licencje dostępowe do serwera – 120 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Nie wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Nie wymagana
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna i zawodowa Nie wymagana
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1.aktualizacji danych Wykonawcy, 2. zmiany osób i podwykonawców uczestniczących w wykonaniu zamówienia wymienionych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem iż osoby / podmioty te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z warunkiem udziału Wykonawców w postepowaniu określonym w SIWZ. 3. wskazania innego zakresu podwykonawstwa, 4. wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 5. zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT. 6. zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności zmian terminu realizacji projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 7. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 8. zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 9. zmian w zakresie infrastruktury Zamawiającego, 10. wystąpienia obiektywnych zmian, nieprzewidzianych prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 11. zmian ze względu na postęp techniczny lub technologiczny, w razie wystąpienia zmian sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technicznych / technologicznych, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań, 12. zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia: a) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność urządzenia lub oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia lub oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) została wyprodukowana nowa wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 13. zmian ze względu na pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości prac. 14. wystąpienia wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego - potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac, 15. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Każdorazowo dopuszcza się zmiany nieistotne i korzystne dla Zamawiającego. Pojęcie zmiany nieistotne rozumie się w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymaganych od wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby , wystawione w terminie jak dla dokumentów o których mowa w sekcji III.4).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis a) serwer – 2 szt., b) macierz dyskowa – 1 szt., c) urządzenie VPN – firewall – 1 szt., d) urządzenie switch – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa oprogramowania serwerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis a) system operacyjny – 3 licencje, b) dodatkowe licencje systemu operacyjnego – 3 licencje, c) licencje dostępowe do serwera – 120 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)