Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku”

Data publikacji 2018-03-23
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535678-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 796320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku”
Zamówieni podzielono na 2 części, krótki opis przedmiotu zamówienia i informacje o na temat szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia są zawarte w załącznikach informacyjnych dotyczących ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90d8a144-4453-4214-9365-8ece86df14af
Biuletyn 535678-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
Regon 51069929300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 193 563
Zamawiajacy fax 895 193 563
Zamawiajacy email spzoz.olsztynek@qi.pl
Adres strony url http://spzoz-olsztynek.qi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ""Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku".Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach umowy o dofinansowanie projektu „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku” nr RPWM.03.02.00-28-0028/16-00 z dnia 30.06.2017 r w ramach Osi Priorytetowej 3-„Cyfrowy Region”; Działania 3.2-„E- zdrowie”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spzoz-olsztynek.qi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ooferty muszą być złozone w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w biurze (II piętro). Godziny pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 poza sobotmi i dniami ustawowo wolnymi od pracy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11; 11-015 Olsztynek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku”
Numer referencyjny PN-UE/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa sprzętu IT, budowa sieci LAN w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu pt. „Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz e- usług medycznych w Gminnym Centrum Zdrowia Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku” Zamówieni podzielono na 2 części, krótki opis przedmiotu zamówienia i informacje o na temat szczegółowego opisu przedmiotu zmówienia są zawarte w załącznikach informacyjnych dotyczących ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej- warunek zostaje uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,: 1.DO I CZĘŚĆI ZAMÓWIENIA, ŻE: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zamówienia o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, którego zakres obejmował dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z dostawą sprzętu IT jego instalacją i konfiguracją. Zamawiający dopuszcza wykazywanie jedynie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych 2. DO II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, ŻE: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, której zakres obejmował roboty w zakresie budowy sieci LAN. Zamawiający dopuszcza wykazywanie jedynie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych. b) dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:  co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia SEP w kategorii eksploatacja do 1 kV  co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 t.j. z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278),
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający będzie wymagał od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób nie w ofercie ale na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) Wykazu wykonanego przynajmniej jednego zamówienia o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, którego zakres obejmował dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z dostawą sprzętu IT jego instalacją i konfiguracją. Zamawiający dopuszcza wykazywanie jedynie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 16A do SIWZ., oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania oświadczenia (dotyczy I części zamówienia) b) Wykazu, sporządzonego zgonie z załącznikiem nr 16 do SIWZ , wykonanej przynajmniej jednej roboty o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, której zakres obejmował roboty w zakresie budowy sieci LAN wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,(dotyczy II części zamówienia) c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ(dotyczy II części zamówienia)
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadani publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innego podmiotu dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu/podmiotów zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu informacje, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustaw Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który złoży ofertę uzyskującą najwięcej punktów zostanie poproszony o przedstawienie, w ustalonym terminie przez Zamawiającego, prezentacji w celu potwierdzenia zgodności oferowanego Systemu z punktu widzenia funkcjonalności Systemu z wymaganiami określonymi w dokumentacji przetargowej. Prezentacja musi być przedstawiona bez łączenia się za pomocą sieci Internet z jakimkolwiek urządzeniem, na testowym środowisku z przykładową bazą danych nie dopuszcza się prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego np. Microsoft Power Point. Szczegółowy zakres prezentacji określa załącznik nr 4B d SIWZ. W przypadku braku w dostarczonej prezentacji funkcjonalności określonych przez Zamawiającego w zał. nr 4B, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian określony został w załącznikach nr 3 i 3A do SIWZ tj. w projektach umów. 2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostaw: czytnik kodów kreskowych-szt. 1; drukarki-szt. 12; macierz dyskowa do archiwizacji-szt. 1; stacje robocze-szt. 1; zestawy komputerowe -szt. 5; oprogramowanie antywirusowe –na 25 stanowisk; system operacyjny serwera licencja dostępu 2 pakiety po 5 licencji; centrala telefoniczna -szt. 1; laptopy-szt. 2; telefon-szt. 4; urządzenie wielofunkcyjne (drukarka+ kopiarka+ skaner)-szt. 1; system pośredniej radiografii cyfrowej( skaner do płyt obrazowych, płyty z kastami, stacja technika , oprogramowanie RIC/PACS); wykonanie analizy przedwdrożeniowej w celu określenia sposobu implementacji rozwiązań; dostawa, konfiguracja Oprogramowania; instalacja oraz konfiguracja niezbędnych baz danych na potrzeby Zintegrowanego Systemu Informatycznego; wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego, dostawa licencji; przeniesienie wszystkich danych rozliczeniowych z NFZ od 2012 r. z obecnie używanego systemu Zamawiającego do systemu ZSI; wdrożenie e-usług: (e-rejestracja, e-laboratorium, e-kolejka, e-diagnostyka), dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami WCAG 2; przeprowadzenie szkoleń personelu zamawiającego; wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na Zintegrowany System Informatyczny 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79632000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin wykonania 40 dni jest to maksymalny termin wykonania zamówienia.
Zalacznik krotki opis 1. Budowa sieci LAN obejmująca przygotowanie tras kablowych pod instalację, układanie przewodów sygnałowych/elektrycznych w przygotowanych trasach kablowych, montaż gniazd przyłączeniowych, badanie i pomiary sprawdzające instalacji, uruchomienie struktury logicznej sieci komputerowej, dostawa i montaż urządzeń sieciowych (router, switche, zasilacz),montaż klimatyzacji w serwerowni. 2. Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 36 miesięcy. 3. Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu 25-letniej gwarancji niezawodności na wbudowaną sieć LAN 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) przygotowanie tras kablowych, układanie przewodów sygnałowych/elektrycznych, montaż gniazd przyłączeniowych, montaż klimatyzacji 5. Wymóg określony w punkcie 4 nie dotyczy Wykonawców, podwykonawców, którzy będą osobiście wykonywać czynności określone w punkcie 4, np. właściciel/ wspólnicy spółek osobowych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Przedmiar -załącznik nr 6 do SIWZ b) Dokumentacja projektowa -załącznik od nr 7 do nr 13 SIWZ c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -zał. nr 14 do SIWZ d) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zał. nr 15 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)