dostawa tonerów, cartridge'ów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540948-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, cartridge'ów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego w zakresie 274 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d254d6b-c843-4496-86da-c451b5c055a2
Biuletyn 540948-N-2018
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 3 Regionalna Baza Logistyczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.3rblog.wp.mil.pl
Oferty wnioski dostepne 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu dostawa tonerów, cartridge'ów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego
Numer referencyjny 69/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, cartridge'ów, taśm i bębnów do sprzętu informatycznego w zakresie 274 pozycji asortymentowych
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 000,00 zł
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany terminów, o których mowa w umowie – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe ich zachowanie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten, podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku, 2) przedłużenia terminów, o których mowa w umowie w zakresie dotyczącym zamówienia opcyjnego (prawo opcji) – w sytuacji, gdy w momencie podpisania umowy Zamawiający nie dysponuje wyciągiem bądź wyciągami z Planu Modernizacji Technicznej (PMT) - o okres nie dłuższy niż czas jaki upłynął od dnia następującego po podpisaniu umowy do dnia otrzymania przez Zamawiającego wyciągu (lub wyciągów) z Planu Modernizacji Technicznej zabezpieczającego środki na dostawę zamówień opcyjnych, 3) przedłużenia terminów dostawy, o których mowa w niniejszej umowie – o okres uzgodniony między stronami, nie dłuższy jednak niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO) lub sądem powszechnym (Sąd), w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd. W przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on następnego dnia roboczego; 4) przedłużenia terminów dostawy – o okres nie dłuższy niż czas, w którym z winy Zamawiającego Odbiorcy lub Użytkownika umowa nie mogła być realizowana, w przypadku gdy konieczność zmiany terminu wynika z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, Odbiorcy lub Użytkownika; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 6) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia: a) w każdym czasie za jego zgodą, bądź z jego inicjatywy; b) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z poszczególnych elementów wyposażenia, bądź ich zmiany - o wydatki zaoszczędzone przez Wykonawcę, które byłby zmuszony ponieść, gdyby nie doszło do zmiany umowy w tym zakresie, 7) zmiany zastosowanych rozwiązań technicznych – w przypadku gdy taka konieczność jest skutkiem zmiany przepisów prawa – w taki sposób, żeby nowe rozwiązania były zgodne ze zmienionymi przepisami, 8) zmiany drobnych rozwiązań technicznych – w przypadku jeżeli nie były one możliwe do przewidzenia na etapie przygotowywania i prowadzenia postępowania oraz nie wpływają na cenę i pozostałe parametry przedmiotu umowy – w taki sposób, żeby nie wpływały znacząco na funkcjonowanie przedmiotu umowy, 9) zmiany określonego producenta lub marki i/lub modelu i/lub typu przedmiotu - w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji - na przedmiot o parametrach nie gorszych niż wymagane w SIWZ, przy zachowaniu identycznych warunków gwarancji oraz rękojmi jak dla wyposażenia pierwotnego oraz pod warunkiem, że cena jednostkowa nie przekroczy cen jednostkowych netto zawartych w umowie; 10) zmniejszenia ilości określonych w umowie – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 11) odstąpienia od wymogu znakowania kodem kreskowym w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę, a także gdyby okazało się, że dany wyrób na podstawie odrębnych przepisów nie podlega wymogowi znakowania; 12) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, o ile nowy podwykonawca będzie spełniał warunki jakie zostały postawione pierwotnemu podwykonawcy; 13) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, z wydaniem prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów o ile powyższe sytuacje mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – w takim zakresie i w taki sposób, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 14) Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 7 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 28.12.2018 roku, gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych, bądź będzie niezbędne do przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie. W przypadku gdy odstąpienie miałoby nastąpić z dniem 28 grudnia, strony ustalą godzinę z jaką owo odstąpienie nastąpi. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Propozycje zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z sytuacji, wymienionych powyżej, muszą być zgłoszone pisemnie przez Stronę, która o ich dokonanie wnioskuje wraz z uzasadnieniem konieczności ich wprowadzenia. Każda ze stron ma prawo nie wyrazić zgody na proponowane zmiany. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o ich wprowadzenie. 5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)