1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa indywidualnego wyposażenia żołnierza – latarki w ilości 1 140 szt.
2.Latarki musza spełniać wymagania eksploatacyjno-techniczne opisane w – załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
5.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty.
6. Wszystkie dostarczone latarki muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
7.Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się w jednorazowa lub maksymalnie w dwóch partiach.
8.O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy.
9.W przypadku, gdy dostarczony przedmiot umowy (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
10.Ilościowy odbiór przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj.: magazynie, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00).
11.Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
12.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:
12.1.Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
12.2.W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego dla danej części postępowania.
12.3.Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%, tzn. wyczerpania wartości umowy brutto.
12.4.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
12.5.Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.
12.6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
|
GuidZP400 |
e542d1d3-0bb8-400b-8407-63b1ef38e5e6
|
Biuletyn |
540961-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
|
Regon |
73009757200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gucin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Buczek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
261 554 591
|
Zamawiajacy fax |
261 554 709
|
Zamawiajacy email |
32bltprz@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73_2567.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://32blot.wp.mil.pl/pl/73_2567.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa indywidualnego wyposażenia żołnierza
|
Numer referencyjny |
30/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa indywidualnego wyposażenia żołnierza – latarki w ilości 1 140 szt.
2.Latarki musza spełniać wymagania eksploatacyjno-techniczne opisane w – załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
5.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty.
6. Wszystkie dostarczone latarki muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
7.Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się w jednorazowa lub maksymalnie w dwóch partiach.
8.O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy.
9.W przypadku, gdy dostarczony przedmiot umowy (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
10.Ilościowy odbiór przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj.: magazynie, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00).
11.Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
12.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:
12.1.Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
12.2.W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego dla danej części postępowania.
12.3.Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%, tzn. wyczerpania wartości umowy brutto.
12.4.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
12.5.Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.
12.6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
31521320-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
404700,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ;
3. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ;
4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN dla całości zamówienia.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6).
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić
przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 30/PN/2018”. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 16.04.2018 r. do godz. 1100.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|