Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Powiat Lubelski
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544971-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
3.2 Zamówienie zostało podzielone na 6 części, tj. w szczególności:

Część I
Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk
1 Stanowisko demonstracyjne: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 2
2 Stanowisko demonstracyjne: „System regulacji siły hamowania ABS/ASR” 2

3 Zestaw panelowy „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1
4 Zestaw panelowy „Aktoryka systemów pojazdowych” 1
5 Stanowisko do badania alternatorów STA 2 z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników 1
6 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym 2
7 System magistrali CAN LIN, FLEX w układzie komfortu 2
8 Układ kierowniczy ze wspomaganiem hudraulicznym 1
9 Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" 1
10 Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1
11 Skrzynia przekładniowa ręczna 1
12 Skrzynia przekładniowa automatyczna 1
13 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1
14 Dwuobwodowy układ hamulcowy 1
15 Silnik benzynowy rzędowy na stojaku obrotowym 1
16 Silnik wysokoprężny ZS na stojaku obrotowym 1
Część II
1 BĘBNOWY ODCIĄG SPALIN- ZESTAW KOMPLETNY Z WĘŻEM 2
2 OPÓŹNIENIOMIERZ DO SPRAWDZANIA SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA 1
3 SYSTEM OCZYSZCZANIA UKŁADÓW PALIWOWYCH 1
4 LINIA DIAGNOSTYCZNA 1
5 PODNOŚNIK NOŻYCOWY Z SZARPAKAMI 1
6 URZĄDZENIE DO GEOMETRII 1
7 MOBILNY PODNOŚNIK JEDNOKOLUMNOWY 1
8 URZĄDZENIE DO BADANIA ŚWIATEŁ W POJEŹDZIE LASER WRAZ Z KOLUMNĄ


1
9 URZĄDZENIE DO SERWISOWANIA KLIMATYZACJI 1
10 PIROMETR Z MODUŁEM DO POMIARU WILGOTNOŚCI 1
11 OSCYLOSKOP 1
12 PROSTOWNIK Z ROZRUCHEM


2
13 PODNOŚNIK KANAŁOWY HYDRAULICZNY 1
14 URZĄDZENIA DO BADANIA GEOMETRII W POJEŹDZIE - wersja z czterema zespołami pomiarowymi z szafką
1
15 TESTER DIAGNOSTYCZNY

3
16 ZESTAW DO ANALIZY SPALIN :ANALIZATOR +DYMOMIERZ 1
17 WYCIĄG SPALIN 1
18 PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY 1
19 ANALIATOR SPALIN 3
20 DIAGNOSKOP 1
21 STACJA KLIMATYZACJI – URZĄDZENIE DO OBSŁUGI KLIMATYZACJI 1

22 URZĄDZENIE DO KLIMATYZACJI 1
Część III

1 Stół roboczy z blatem drewnianym 3
2 Szafka warsztatowa na narzędzia 3
3 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem trójfazowym 5
4 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem jednofazowym 5
Część IV
1 Nagrzewnica indukcyjna 1
2 Urządzenie do mycia części 3
3 Myjka ciśnieniowa 1
4 Sprężarka powietrza 1
5 Parownica 1
6 Dmuchawa 1
Część V
1 Wiertarka stołowa 3
2 Ukośnica 3
3 Piła tarczowa 3
4 Zestaw narzędzi 3
5 Szafka- wózek narzędziowy 6
6 Wózek narzędziowy z wyposażeniem 4
Część VI
1 MONTAŻOWNICA DO OPON 1
2 WYWAŻARKA 1
3 MONTAŻOWNICA DO KÓŁ 3D 1
4 PROSTOWNICA FELG 1
5 ZESTAW WYWAŻARKA DO KÓŁ I URZĄDZENIE DO MONTAŻU/ DEMONTAŻU KÓŁ
1
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie ww. części zamówienia.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.4 Informacje dodatkowe:
Część I
1) Wymagane jest dostarczenie w/w pozycji od jednego producenta w celu obniżenie kosztów serwisowania, eksploatacji, szkoleń i konsultacji nauczycieli w sprawach obsługi stanowisk.
2) Wszystkie stanowiska demonstracyjne powinny posiadać zestawy ćwiczeń w wersji elektronicznej.
3) Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia.
Część II i VI
Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia.
3.5 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
3.6 Kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne,
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
42413200-6 Podnośniki hydrauliczne
42413500-9 Podnośniki mechaniczne
42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
39151200-7 Stoły robocze
38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
34224100-5 Sprzęt do wyważania kół
34326200-0 Podnośniki samochodowe
34328100-3 Stoiska prób

3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-6): do 120 dni od daty podpisania umowy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ba258d3-09a6-47c6-b6a3-8c97286ffa65
Biuletyn 544971-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubelski
Regon 43102929200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spokojna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 52 86 600
Zamawiajacy fax 81 52 86 601
Zamawiajacy email awieleba@powiat.lublin.pl
Adres strony url www.splublin.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.splublin.bip.lubelskie.pl,
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.splublin.bip.lubelskie.pl,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Numer referencyjny IGM-ZP.272.9.4.2018.AW1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa wyposażenia pracowni zawodowych dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego 3.2 Zamówienie zostało podzielone na 6 części, tj. w szczególności: Część I Lp. Przedmiot zamówienia Liczba sztuk 1 Stanowisko demonstracyjne: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 2 2 Stanowisko demonstracyjne: „System regulacji siły hamowania ABS/ASR” 2 3 Zestaw panelowy „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1 4 Zestaw panelowy „Aktoryka systemów pojazdowych” 1 5 Stanowisko do badania alternatorów STA 2 z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników 1 6 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrohydraulicznym 2 7 System magistrali CAN LIN, FLEX w układzie komfortu 2 8 Układ kierowniczy ze wspomaganiem hudraulicznym 1 9 Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "Common Rail" 1 10 Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1 11 Skrzynia przekładniowa ręczna 1 12 Skrzynia przekładniowa automatyczna 1 13 Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1 14 Dwuobwodowy układ hamulcowy 1 15 Silnik benzynowy rzędowy na stojaku obrotowym 1 16 Silnik wysokoprężny ZS na stojaku obrotowym 1 Część II 1 BĘBNOWY ODCIĄG SPALIN- ZESTAW KOMPLETNY Z WĘŻEM 2 2 OPÓŹNIENIOMIERZ DO SPRAWDZANIA SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA 1 3 SYSTEM OCZYSZCZANIA UKŁADÓW PALIWOWYCH 1 4 LINIA DIAGNOSTYCZNA 1 5 PODNOŚNIK NOŻYCOWY Z SZARPAKAMI 1 6 URZĄDZENIE DO GEOMETRII 1 7 MOBILNY PODNOŚNIK JEDNOKOLUMNOWY 1 8 URZĄDZENIE DO BADANIA ŚWIATEŁ W POJEŹDZIE LASER WRAZ Z KOLUMNĄ 1 9 URZĄDZENIE DO SERWISOWANIA KLIMATYZACJI 1 10 PIROMETR Z MODUŁEM DO POMIARU WILGOTNOŚCI 1 11 OSCYLOSKOP 1 12 PROSTOWNIK Z ROZRUCHEM 2 13 PODNOŚNIK KANAŁOWY HYDRAULICZNY 1 14 URZĄDZENIA DO BADANIA GEOMETRII W POJEŹDZIE - wersja z czterema zespołami pomiarowymi z szafką 1 15 TESTER DIAGNOSTYCZNY 3 16 ZESTAW DO ANALIZY SPALIN :ANALIZATOR +DYMOMIERZ 1 17 WYCIĄG SPALIN 1 18 PODNOŚNIK DWUKOLUMNOWY 1 19 ANALIATOR SPALIN 3 20 DIAGNOSKOP 1 21 STACJA KLIMATYZACJI – URZĄDZENIE DO OBSŁUGI KLIMATYZACJI 1 22 URZĄDZENIE DO KLIMATYZACJI 1 Część III 1 Stół roboczy z blatem drewnianym 3 2 Szafka warsztatowa na narzędzia 3 3 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem trójfazowym 5 4 Stanowisko robocze pracowni zawodowej z zasilaniem jednofazowym 5 Część IV 1 Nagrzewnica indukcyjna 1 2 Urządzenie do mycia części 3 3 Myjka ciśnieniowa 1 4 Sprężarka powietrza 1 5 Parownica 1 6 Dmuchawa 1 Część V 1 Wiertarka stołowa 3 2 Ukośnica 3 3 Piła tarczowa 3 4 Zestaw narzędzi 3 5 Szafka- wózek narzędziowy 6 6 Wózek narzędziowy z wyposażeniem 4 Część VI 1 MONTAŻOWNICA DO OPON 1 2 WYWAŻARKA 1 3 MONTAŻOWNICA DO KÓŁ 3D 1 4 PROSTOWNICA FELG 1 5 ZESTAW WYWAŻARKA DO KÓŁ I URZĄDZENIE DO MONTAŻU/ DEMONTAŻU KÓŁ 1 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie ww. części zamówienia. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.4 Informacje dodatkowe: Część I 1) Wymagane jest dostarczenie w/w pozycji od jednego producenta w celu obniżenie kosztów serwisowania, eksploatacji, szkoleń i konsultacji nauczycieli w sprawach obsługi stanowisk. 2) Wszystkie stanowiska demonstracyjne powinny posiadać zestawy ćwiczeń w wersji elektronicznej. 3) Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia. Część II i VI Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi urządzeń dla pracowników u Zamawiającego nie później niż 12 dni od daty dostarczenia zamówienia. 3.5 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.6 Kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 42413200-6 Podnośniki hydrauliczne 42413500-9 Podnośniki mechaniczne 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne 39151200-7 Stoły robocze 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 34224100-5 Sprzęt do wyważania kół 34326200-0 Podnośniki samochodowe 34328100-3 Stoiska prób 3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-6): do 120 dni od daty podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowią Załącznik nr 4a-4f do SIWZ (odpowiednio cz. 1-6);
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 14.1 Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100pkt). 14.2 Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: Część I-VI 1) „Cena” - 60% (max 60 pkt); Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie: Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej 2) „Termin dostawy” – 40 % (max. 40 pkt) Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym w skali punktowej do 40 pkt, w następujący sposób: poniżej 40 - 40 pkt poniżej 80 do 40 - 30 pkt poniżej 120 dni do 80 - 20 pkt 120 dni - 0 pkt Uwaga: maksymalny termin dostawy to 120 dni od daty podpisania umowy. 14.3 Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 14.4 Jeżeli wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dotyczy cz. 1 - 6: Zmiana treści umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności: 1) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi, 2) przyczyn organizacyjnych. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonywania zamówienia. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do dnia 31.08.2018 r. 4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki W języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 A. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8. B. Opis sposobu przygotowywania ofert. 11.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 11.2 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 11.3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)