Dostawa Mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545930-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1: Meble biurowe
Część 2: Drobne meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.x do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio 2.1-dla części 1; 2.2-dla części 2.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c5bc7fd-0e10-422d-9775-43196dc4c4e0
Biuletyn 545930-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: Meble biurowe Część 2: Drobne meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.x do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio 2.1-dla części 1; 2.2-dla części 2.)
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Katalogi / foldery producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu dla wyrobów standardowych lub/oraz opracowane rysunki lub foldery dla wyrobów niestandardowych.- dotyczy części 1 i części 2 pozycja 2. 2. Atest higieniczny potwierdzający, iż przedmiot zamówienia został wytworzony z materiałów dopuszczonych do stosowania w placówkach służby zdrowia - dotyczy części 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; 2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; (odpowiednio do zadania, w którym wykonawca składa ofertę) 3. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
IV 4 14 Zawiera załącznik 6 do SIWZ Projekt umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż Dla części 1 Pozycja 1: 48 miesięcy. Pozycja 2: 48 miesięcy. Pozycja 3: 48 miesięcy. Pozycja 4: 48 miesięcy. Pozycja 5: 48 miesięcy. Pozycja 6: 48 miesięcy. Pozycja 7: 48 miesięcy. Pozycja 8: 48 miesięcy. Pozycja 9: 48 miesięcy. Pozycja 10: 48 miesięcy. Pozycja 11: 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesiące. Uwaga: W odniesieniu do części 1 oraz 2 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu. Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
Zalacznik krotki opis Część 1: Meble biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobne meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż: Dla części 2 Pozycja 1: 48 miesięcy. Pozycja 2: 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesiące. Uwaga: W odniesieniu do części 1 oraz 2 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu. Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
Zalacznik krotki opis Część 2: Drobne meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)