GuidZP400 |
1c5bc7fd-0e10-422d-9775-43196dc4c4e0
|
Biuletyn |
545930-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1: Meble biurowe
Część 2: Drobne meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.x do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio 2.1-dla części 1; 2.2-dla części 2.)
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Katalogi / foldery producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu dla wyrobów standardowych lub/oraz opracowane rysunki lub foldery dla wyrobów niestandardowych.- dotyczy części 1 i części 2 pozycja 2.
2. Atest higieniczny potwierdzający, iż przedmiot zamówienia został wytworzony z materiałów dopuszczonych do stosowania w placówkach służby zdrowia - dotyczy części 1 i 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty;
2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; (odpowiednio do zadania, w którym wykonawca składa ofertę)
3. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
|
IV 4 14 |
Zawiera załącznik 6 do SIWZ Projekt umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla części 1
Pozycja 1: 48 miesięcy.
Pozycja 2: 48 miesięcy.
Pozycja 3: 48 miesięcy.
Pozycja 4: 48 miesięcy.
Pozycja 5: 48 miesięcy.
Pozycja 6: 48 miesięcy.
Pozycja 7: 48 miesięcy.
Pozycja 8: 48 miesięcy.
Pozycja 9: 48 miesięcy.
Pozycja 10: 48 miesięcy.
Pozycja 11: 48 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesiące.
Uwaga: W odniesieniu do części 1 oraz 2 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1: Meble biurowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drobne meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż:
Dla części 2
Pozycja 1: 48 miesięcy.
Pozycja 2: 48 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 60 miesiące.
Uwaga: W odniesieniu do części 1 oraz 2 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 11 pozycji, 2 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2: Drobne meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia
|
| |