GuidZP400 |
2f741f03-53bf-4ac5-bcbb-18c12f6c3cca
|
Biuletyn |
546636-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1
|
Regon |
73498900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-43 8271-421
|
Zamawiajacy fax |
0-43 8271-421
|
Zamawiajacy email |
krystynasw@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip-sp1.umsieradz.finn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Poszerzamy horyzonty” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Urząd Miasta Sieradza 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28
REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Poszerzamy horyzonty”
|
Numer referencyjny |
WOR-Z.271.22.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu przy ul. Kościuszki 14 poprzez dostawę następujących elementów: sprzętu komputerowego oraz oprogramowania multimedialnego.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe wg załączników nr 5, 5a i 5b do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia i oprogramowanie o lepszych parametrach.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
4. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
5. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.).
8. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny
z nazwy i pochodzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2, 2a i 2b do niniejszej SIWZ.
- załącznik nr 2 dotyczy części nr 1 zamówienia,
- załącznik nr 2a dotyczy części nr 2 zamówienia,
- załącznik nr 2b dotyczy części nr 3 zamówienia.
2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie
w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego:
1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy:
1) zmiany przez instytucję zarządzającą terminu realizacji projektu.
7. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
8. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy wg załącznika nr 5 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu zgodnie z wymienionym załącznikiem i dostarczenia dokumentów licencyjnych.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi
w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.).
7. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.
8. Dokumentacja przetargowa, formularz cenowy i oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.
Projekt „Poszerzamy horyzonty” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa oprogramowania multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy wg załącznika nr 5a do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła oprogramowanie o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie multimedialne zgodnie
z wymienionym załącznikiem i dostarczenia dokumentów licencyjnych.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi
w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
7. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech oprogramowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.
8. Dokumentacja przetargowa, formularz cenowy i oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.
Projekt „Poszerzamy horyzonty” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy wg załącznika nr 5b do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu zgodnie z wymienionym załącznikiem i dostarczenia dokumentów licencyjnych.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi
w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.).
7. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.
8. Dokumentacja przetargowa, formularz cenowy i oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.
|
| |