GuidZP400 |
bbc9021a-8e14-466c-abd4-15fe5dd2e9b8
|
Biuletyn |
545292-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-II.271.49.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Zakup „Systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego” wraz z gwarancją i asystą techniczną na okres 12 miesięcy” (jednak nie wcześniej niż od 21 maja 2017 r.). Licencja musi umożliwiać kontrolę dla 2200 użytkowników sieci Urzędu Miasta Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
48220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
I etap – dostawa oprogramowania i wdrożenie do 15 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy
II etap – gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania na okres 12 miesięcy od daty uruchomienia oprogramowania (jednak nie wcześniej niż od 21 maja 2018 r.)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
[Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.4 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców
do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z pkt. 5 SIWZ Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
2. W pkt. 6 SIWZ podstawy wykluczenia Wykonawców
3. W pkt. 7 SIWZ Zamawiający określa wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
4. Termin wykonania zamówienia
I etap – dostawa oprogramowania i wdrożenie do 15 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy
II etap – gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania na okres 12 miesięcy od daty uruchomienia oprogramowania (jednak nie wcześniej niż od 21 maja 2018 r.)
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
6. Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
- składania ofert wariantowych i częściowych,
- rozliczania w walutach obcych,
- aukcji elektronicznej,
- dynamicznego systemu zakupów,
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
- wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
|