Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545808-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Wykonawca dostarczać będzie wymagane meble zgodnie z zamówieniem Zamawiającego na wskazane adresy na terenie miasta Wrocławia. Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować, wnieść, zmontować i wypoziomować meble stanowiące przedmiot umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela w Rozdz. II SIWZ.CPV- 39100000-3, 39130000-2, 39141300-5

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23ce788f-22d0-4eb8-aca9-188a86bee7b9
Biuletyn 545808-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Regon 93000026000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7822300, 7822397
Zamawiajacy fax 717 822 405
Zamawiajacy email marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Adres strony url bip.mops.wroclaw.pl / www.mops.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.mops.wroclaw.pl / www.mops.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja /bip.mops.wroclaw.pl/ oraz www.mops.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53 - 611 Wrocław ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Numer referencyjny DZOB.281.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Wykonawca dostarczać będzie wymagane meble zgodnie z zamówieniem Zamawiającego na wskazane adresy na terenie miasta Wrocławia. Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, rozładować, wnieść, zmontować i wypoziomować meble stanowiące przedmiot umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela w Rozdz. II SIWZ.CPV- 39100000-3, 39130000-2, 39141300-5
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej dwie dostawy mebli o wartości min. 50.000 zł brutto każda, oraz wykażą, że dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, że zadania te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 -do SIWZ. Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty: 1) w stosunku do wartości umowy, gdy zmiana cen zawartych w ofercie spowodowana jest urzędową zmianą stawki podatku VAT, 2) w stosunku do osób, gdy zmiana osób reprezentujących spowodowana jest zmianami organizacyjnymi, 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego i zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności oraz będą dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria okres gwarancji (w miesiącach)
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)