Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT.

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546172-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających wsparcie w utrzymaniu (Usługi Wsparcia Utrzymania) i rozwój (Usługi Rozwoju) dwóch środowisk (produkcyjnego i testowego) Systemu monitorowania przewozu towarów SENT, zwanego dalej „Systemem”, na infrastrukturze technicznej składającej się z Platformy programowej oraz z Platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ-Opis Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Usługi Wsparcia Utrzymania, świadczone na zasadach wskazanych w § 3 Umowy oraz punkcie 4.1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują:
a) Inwentaryzację z natury Sytemu oraz wytworzenie i aktualizacja dokumentacji, o której mowa w pkt. 4.1.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia;
b) Analizowanie, diagnozowanie przyczyn i usuwanie błędów w działaniu Systemu w terminach wynikających z kategorii błędu, określanej każdorazowo przez Zamawiającego w zgłoszeniu incydentu/problemu;
c) Utrzymanie minimalnej dostępności Systemu w środowisku produkcyjnym i testowym na poziomie nie niższym niż na poziomie nie niższym niż wskazany w pkt 3.1. Opisu przedmiotu zamówienia. Przez niedostępność Systemu rozumie się wystąpienie w Systemie błędu skategoryzowanego jako Awaria.
d) Aktualizowanie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, serwerów aplikacyjnych oraz Oprogramowania standardowego, a także asysta i wsparcie przy wdrożeniach innych aktualizacji przez Zamawiającego.
e) Audytowania i instalacji nowych wersji Systemu dostarczonych przez Zamawiającego na zasadach opisanych w punkcie 4.1.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia;
f) Konsultacje telefoniczne, e-mailowe lub poprzez narządzie SD, udzielane Zamawiającemu w zakresie dotyczącym utrzymania, konfiguracji lub rozwoju Systemu, technologii stosowanych lub możliwych do zastosowania w Systemie, skutków i warunków zmian jakie Zamawiający rozważa do wprowadzenia w Systemie, infrastruktury technicznej Systemu, itp.
2) Usługi Rozwoju, świadczone na zasadach wskazanych w § 4 Umowy w łącznym wymiarze 300 (trzystu) osobodni, oraz w punkcie 4.2. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują:
a) dostosowywania Systemu do zmieniających się uwarunkowań wynikających ze zmian zasad i sposobu funkcjonowania systemów RF, z którymi System SENT jest lub będzie zintegrowany, poprzez wykonywanie modyfikacji istniejących funkcjonalności Systemu oraz jego Dokumentacji w zakresie umożliwiającym sprawne i kompleksowe funkcjonowanie Systemu;
b) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zmianami w zakresie wprowadzania dodatkowych modyfikacji lub rozszerzenia funkcjonalności Systemu, w tym również modyfikacje dostosowujące do zmian w regulacjach prawnych obowiązujących Zamawiającego;
c) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zwiększeniem efektywności i wydajności działania Systemu;
d) dokonywania aktualizacji Dokumentacji, tak aby uwzględniała ona zmiany wprowadzone w Systemie;
e) wykonywania wszelkich innych zmian w Systemie zleconych przez Zamawiającego;
f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie zmian wprowadzonych w Systemie lub do przygotowania odpowiednich materiałów;
g) warsztatów dla personelu Zamawiającego w zakresie wytwarzania funkcjonalności Systemu w technologiach używanych przez Zamawiającego.
3) W ramach realizacji usług Wsparcia Utrzymania i Rozwoju Wykonawca zobowiązany jest po każdej zmianie do aktualizacji odpowiedniej dokumentacji Systemu (dalej „Dokumentacja”).
4) W ramach wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia we współpracy z zamawiający Planu Realizacji Umowy według Załącznika nr 2 do niniejszej umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0debba64-ce32-4782-8dba-a1649f6366fc
Biuletyn 546172-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Regon 001020884
Zamawiajacy adres ulica ul. Generała Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-454
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48 68 4560700
Zamawiajacy fax 68 456 07 01
Zamawiajacy email is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl
Adres strony url http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak- W formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT.
Numer referencyjny 0801-ILZ.260.8.2018
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających wsparcie w utrzymaniu (Usługi Wsparcia Utrzymania) i rozwój (Usługi Rozwoju) dwóch środowisk (produkcyjnego i testowego) Systemu monitorowania przewozu towarów SENT, zwanego dalej „Systemem”, na infrastrukturze technicznej składającej się z Platformy programowej oraz z Platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ-Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Usługi Wsparcia Utrzymania, świadczone na zasadach wskazanych w § 3 Umowy oraz punkcie 4.1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) Inwentaryzację z natury Sytemu oraz wytworzenie i aktualizacja dokumentacji, o której mowa w pkt. 4.1.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia; b) Analizowanie, diagnozowanie przyczyn i usuwanie błędów w działaniu Systemu w terminach wynikających z kategorii błędu, określanej każdorazowo przez Zamawiającego w zgłoszeniu incydentu/problemu; c) Utrzymanie minimalnej dostępności Systemu w środowisku produkcyjnym i testowym na poziomie nie niższym niż na poziomie nie niższym niż wskazany w pkt 3.1. Opisu przedmiotu zamówienia. Przez niedostępność Systemu rozumie się wystąpienie w Systemie błędu skategoryzowanego jako Awaria. d) Aktualizowanie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, serwerów aplikacyjnych oraz Oprogramowania standardowego, a także asysta i wsparcie przy wdrożeniach innych aktualizacji przez Zamawiającego. e) Audytowania i instalacji nowych wersji Systemu dostarczonych przez Zamawiającego na zasadach opisanych w punkcie 4.1.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia; f) Konsultacje telefoniczne, e-mailowe lub poprzez narządzie SD, udzielane Zamawiającemu w zakresie dotyczącym utrzymania, konfiguracji lub rozwoju Systemu, technologii stosowanych lub możliwych do zastosowania w Systemie, skutków i warunków zmian jakie Zamawiający rozważa do wprowadzenia w Systemie, infrastruktury technicznej Systemu, itp. 2) Usługi Rozwoju, świadczone na zasadach wskazanych w § 4 Umowy w łącznym wymiarze 300 (trzystu) osobodni, oraz w punkcie 4.2. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) dostosowywania Systemu do zmieniających się uwarunkowań wynikających ze zmian zasad i sposobu funkcjonowania systemów RF, z którymi System SENT jest lub będzie zintegrowany, poprzez wykonywanie modyfikacji istniejących funkcjonalności Systemu oraz jego Dokumentacji w zakresie umożliwiającym sprawne i kompleksowe funkcjonowanie Systemu; b) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zmianami w zakresie wprowadzania dodatkowych modyfikacji lub rozszerzenia funkcjonalności Systemu, w tym również modyfikacje dostosowujące do zmian w regulacjach prawnych obowiązujących Zamawiającego; c) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zwiększeniem efektywności i wydajności działania Systemu; d) dokonywania aktualizacji Dokumentacji, tak aby uwzględniała ona zmiany wprowadzone w Systemie; e) wykonywania wszelkich innych zmian w Systemie zleconych przez Zamawiającego; f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie zmian wprowadzonych w Systemie lub do przygotowania odpowiednich materiałów; g) warsztatów dla personelu Zamawiającego w zakresie wytwarzania funkcjonalności Systemu w technologiach używanych przez Zamawiającego. 3) W ramach realizacji usług Wsparcia Utrzymania i Rozwoju Wykonawca zobowiązany jest po każdej zmianie do aktualizacji odpowiedniej dokumentacji Systemu (dalej „Dokumentacja”). 4) W ramach wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia we współpracy z zamawiający Planu Realizacji Umowy według Załącznika nr 2 do niniejszej umowy.
Cpv glowny przedmiot 72200000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj w zakresie zdolności technicznej i zawodowej spełniają następujące warunki: a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie: i. co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie i uruchomieniu oraz na utrzymaniu i rozwoju portalu internetowego w technologii Liferay Portal, ii. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu oraz na utrzymaniu i rozwoju portalu intranetowego w technologii Liferay Portal, iii. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie i uruchomieniu lub na utrzymaniu i rozwoju systemu typu B2B / B2A którego integralną częścią był Liferay Portal, b) Co najmniej 2 zamówienia wymienione w pkt. a. zostały zrealizowane w klastrze niezawodnościowym typu active-active, c) W okresie ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował co najmniej 4 szkolenia lub warsztaty szkoleniowe z zakresu JEE oraz rozbudowy i rozwoju portali przygotowanych w technologii Liferay Portal. Co najmniej jedno z tych szkoleń musiało być elementem jednego z zamówień wymienionych w pkt. a. d) Każdy z portali wymienionych w pkt. a. musiał być wykonany w taki sposób, że Liferay Portal obsługiwał prezentację danych, zarządzanie treścią w portalu oraz integrację z innymi systemami zewnętrznymi. e) W minimum jednym zamówieniu wymienionym w pkt. a. Wykonawca wytworzył i wdrożył od podstaw co najmniej 30 dedykowanych portletów dla użytkowników końcowych. f) Co najmniej jedno zamówienie wymienione w pkt. a. musiało obejmować system portalowy w którym średnia liczba odsłon dziennych w ostatnim roku wynosi co najmniej 90 000 a średnia liczba sesji użytkowników dziennie w ostatnim roku wyniosła co najmniej 25 000 g) Przynajmniej jedno z zamówień wymienionych w pkt. a. działało produkcyjnie co najmniej 6 miesięcy w oparciu o usługi Web service (REST i SOAP) i przetwarzało komunikaty xml w następujących ilościach: i. Średnia dzienna ilość komunikatów biznesowych xml otrzymywanych od klientów zewnętrznych wynosiła co najmniej 40 000 ii. Średnia dzienna ilość komunikatów biznesowych xml przetwarzanych przez system wynosiła co najmniej 200 000 h) Co najmniej jedno zamówienie wymienione w pkt. a. musiało obejmować dostarczenie systemu w którym łączna liczba równocześnie zalogowanych na portalu użytkowników przekracza 1000 osób. i) Łączna wartość zamówień wymienionych w pkt. a powinna mieć wartość większą lub równą 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), przy czym co najmniej jedno z nich musiało przekraczać kwotę 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100). j) W okresie ostatniego roku Wykonawca świadczył należycie usługi wsparcia na system portalowy oparty o Liferay 7 / Liferay DXP. 2) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) osobą, która będzie pełnić rolę Kierownika Projektu, który w swojej karierze zawodowej co najmniej 2 razy, przy czym chociaż raz w ostatnich 2 latach, pełnił funkcję Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu, przez okres co najmniej 6 m-cy w ramach realizacji projektu, którego przedmiotem był system o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), b) osobą, która będzie pełnić rolę Kierownika Jakości, który w swojej karierze zawodowej co najmniej 2 razy, przy czym chociaż raz w ostatnich 2 latach, pełnił funkcję Kierownika Jakości, przez okres co najmniej 6 m-cy w realizacji projektu, którego przedmiotem był system o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ), w ramach którego zajmował się określaniem wymagań i kryteriów jakości oraz metod weryfikacji zgodności produktów lub usług z wyznaczonymi kryteriami. c) osobami, które wejdą w skład Zespołu Wykonawcy, z których: i. co najmniej trzy osoby posiadają kwalifikacje oraz co najmniej roczne doświadczenie w zakresie utrzymania i administrowania systemami informatycznymi o zasięgu ogólnokrajowym; ii. co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie instalacji sprzętu i oprogramowania oraz przynajmniej w jednym projekcie realizującym system informatyczny o zasięgu ogólnokrajowym wykonywała zadania z tym związane; iii. co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie testowania aplikacji oraz przynajmniej w jednym projekcie realizującym system informatyczny o zasięgu ogólnokrajowym wykonywała zadania z tym związane; iv. co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie integracji systemów informatycznych oraz przynajmniej w jednym projekcie realizującym system informatyczny o zasięgu ogólnokrajowym wykonywała zadania z tym związane; v. co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie wdrażania aplikacji i szkoleń użytkowników oraz przynajmniej w jednym projekcie realizującym system informatyczny o zasięgu ogólnokrajowym wykonywała zadania z tym związane; vi. co najmniej dwie osoby posiadają kompetencje oraz przynajmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania i strojenia bazy danych; vii. co najmniej dwie osoby posiadają kompetencje w zakresie tworzenia i wdrażania systemów wymieniających komunikaty w standardzie XML oraz przynajmniej w jednym projekcie realizującym system informatyczny o zasięgu ogólnokrajowym wykonywały zadania z tym związane; viii. Wykonawca zapewni przez cały czas trwania umowy co najmniej 2 specjalistów (wymienionych z imienia i nazwiska) dedykowanych do wykonywania zamówienia i stałych kontaktów z Zamawiającym, przy czym każdy z nich musi: a. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w programowaniu w języku Java udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami bądź referencjami z innych projektów, b. posiadać udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami bądź referencjami z innych projektów: - co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu i utrzymaniu Liferay Portal w wersjach 6.1 lub 6.2, oraz - co najmniej roczne doświadczenie we wdrażaniu i utrzymaniu Liferay Portal w wersji 7, c. posiadać doświadczenie jako główny architekt lub developer senior poparte referencjami z budowy i wdrożeń systemów typu B2B oraz B2A opartych o Web service (REST i SOAP) i przygotowanych w technologii Java d. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w programowaniu z użyciem JPA, Groovy, EJB, Hibernate, Jax-WS, Jax-RS, MS SQL udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami lub referencjami z innych projektów. e. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarzadzaniu i administrowaniu serwerami aplikacyjnymi JBoss lub WildFly udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami lub referencjami z innych projektów. f. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarzadzaniu i administrowaniu Zabbix i Nagios udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami lub referencjami z innych projektów. g. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarzadzaniu i administrowaniu systemami opartymi o platformę Linux udokumentowane autoryzowanymi certyfikatami lub referencjami z innych projektów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca usługi, w trakcie realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać na rzecz Zamawiającego Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju objęte zakresem Umowy. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno rozpocząć się nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i trwać do końca jej realizacji. Powyższy wymóg zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy ww. czynności zostaną wykonane osobiście przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, w tym prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą lub działającego w charakterze spółki osobowej. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę powstaje, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1964 r. – Kodeks pracy ((t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Przywołany przepis dotyczy pracy: - określonego rodzaju na rzecz pracodawcy (wykonawcy lub podwykonawcy), - pod kierownictwem pracodawcy, - w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, - za wynagrodzeniem. Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu, w ciągu 7 dni roboczych od podpisania Umowy, pisemne oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji Umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 16 do Umowy. Szczegółowe wymagania odnośnie dokumentowania zatrudnienia opisane są w § 6 Umowy. W przypadku braku wywiązywania się z dostarczania wymaganych zaświadczeń wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kar umownych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli wykonawca wskaże zamawiającemu miejsce dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych; wtedy zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; w takim przypadku zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności (wymienionych w ust.8 pkt 2 ppkt c SIWZ) odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 do SIWZ; Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wszystkich oświadczeń lub dokumentów albo złoży oświadczenia lub dokumenty nieaktualne, zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium: 1) zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 21 uPzp; 2) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 3) zamawiający określa kwotę wadium dla zamówienia, w wysokości 11 000 zł: 4) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240); 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: NBP O/O Zielona Góra nr 49 1010 1704 0021 0513 9120 0000, z adnotacją: wadium – nr sprawy 0801-ILZ.260.8.2018; 6) dla przekazania przelewu spoza Polski obowiązuje kod BIC Narodowy Bank Polski: NBPLPLPW, a IBAN tworzy się poprzez dodanie przed NRB kodu Polski "PL", 7) w wypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto zamawiającego; 8) w wypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrócenie go wykonawcy, bez naruszania oferty; 9) polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winny zawierać: a) stwierdzenie, że na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego, określające przyczynę żądania wypłaty wadium – następuje jego nieodwołalna i bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela, z wyjątkiem wymagań formalnych, b) wskazanie wszystkich przypadków, w których następuje zatrzymanie wadium; 10) wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 11) zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 uPzp; 12) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 uPzp; 13) zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie czasu konsultacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin usunięcia awarii/błędu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)