GuidZP400 |
f0c40327-6ce9-487f-9dc2-294471357040
|
Biuletyn |
546866-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
|
Regon |
102112200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-026
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8696018
|
Zamawiajacy fax |
85 7328221
|
Zamawiajacy email |
is@pd.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.podlaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.podlaskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podlaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok, pokój nr 1006 (sekretariat), piętro X.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
|
Numer referencyjny |
2001-ILZ.260.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
2. Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do magazynu Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. Octowej 2.
3. Zlecenia na dostawy będą składane drogą elektroniczną na adres e-mailowy wskazany przez wykonawcę.
4. Dostawy realizowane będą w terminach:
1) I dostawa w okresie do 30 czerwca 2018 r.
2) II dostawa w okresie do 31 października 2018 r.
5. Każda dostawa realizowana będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 14:00.
6. Terminem dostawy towaru określa się ilość dni roboczych zgodnych ze złożoną ofertą licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zlecenia.
7. Ceny jednostkowe zaoferowane przez wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe w opakowaniach zabezpieczających je przed zniszczeniem i uszkodzeniem. Za szkody powstałe z powodu nienależytego opakowania winę ponosi wykonawca.
9. Odbiorca w ciągu 5 dni roboczych od dostawy towaru musi mieć możliwość składania reklamacji ilościowych i jakościowych zrealizowanej dostawy.
10. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych oraz roszczeń osób trzecich, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne oraz ogólnodostępne na rynku. Pod pojęciem ogólnodostępny na rynku, zamawiający rozumie łatwość w nabyciu artykułów będących przedmiotem zamówienia, tj. zamawiający oczekuje, iż zakup artykułów biurowych odbywać się będzie sprawnie, szybko i bez jakichkolwiek przeszkód np. konieczności dłuższego oczekiwania na dostawę (powyżej terminu zaoferowanego przez wykonawcę w złożonej ofercie). Artykuły muszą być opakowane przez producenta oraz posiadać znaki identyfikujące produkt. Zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego konfekcjonowania przez wykonawcę w przypadku, gdy zamawiający w trakcie realizacji umowy zamówi ilości inne niż opakowania zbiorcze producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw artykułów biurowych (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powinien w wykazie wykazać 2 dostawy artykułów biurowych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie nie jest wymagane w sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, t.j. spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub siłą wyższą, które będą miały wpływ na realizację zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|