Dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546866-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
2. Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do magazynu Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. Octowej 2.
3. Zlecenia na dostawy będą składane drogą elektroniczną na adres e-mailowy wskazany przez wykonawcę.
4. Dostawy realizowane będą w terminach:
1) I dostawa w okresie do 30 czerwca 2018 r.
2) II dostawa w okresie do 31 października 2018 r.
5. Każda dostawa realizowana będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 14:00.
6. Terminem dostawy towaru określa się ilość dni roboczych zgodnych ze złożoną ofertą licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zlecenia.
7. Ceny jednostkowe zaoferowane przez wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe w opakowaniach zabezpieczających je przed zniszczeniem i uszkodzeniem. Za szkody powstałe z powodu nienależytego opakowania winę ponosi wykonawca.
9. Odbiorca w ciągu 5 dni roboczych od dostawy towaru musi mieć możliwość składania reklamacji ilościowych i jakościowych zrealizowanej dostawy.
10. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych oraz roszczeń osób trzecich, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne oraz ogólnodostępne na rynku. Pod pojęciem ogólnodostępny na rynku, zamawiający rozumie łatwość w nabyciu artykułów będących przedmiotem zamówienia, tj. zamawiający oczekuje, iż zakup artykułów biurowych odbywać się będzie sprawnie, szybko i bez jakichkolwiek przeszkód np. konieczności dłuższego oczekiwania na dostawę (powyżej terminu zaoferowanego przez wykonawcę w złożonej ofercie). Artykuły muszą być opakowane przez producenta oraz posiadać znaki identyfikujące produkt. Zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego konfekcjonowania przez wykonawcę w przypadku, gdy zamawiający w trakcie realizacji umowy zamówi ilości inne niż opakowania zbiorcze producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0c40327-6ce9-487f-9dc2-294471357040
Biuletyn 546866-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Regon 102112200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8696018
Zamawiajacy fax 85 7328221
Zamawiajacy email is@pd.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.podlaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podlaskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podlaskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok, pokój nr 1006 (sekretariat), piętro X.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
Numer referencyjny 2001-ILZ.260.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. 2. Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do magazynu Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. Octowej 2. 3. Zlecenia na dostawy będą składane drogą elektroniczną na adres e-mailowy wskazany przez wykonawcę. 4. Dostawy realizowane będą w terminach: 1) I dostawa w okresie do 30 czerwca 2018 r. 2) II dostawa w okresie do 31 października 2018 r. 5. Każda dostawa realizowana będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 14:00. 6. Terminem dostawy towaru określa się ilość dni roboczych zgodnych ze złożoną ofertą licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zlecenia. 7. Ceny jednostkowe zaoferowane przez wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe w opakowaniach zabezpieczających je przed zniszczeniem i uszkodzeniem. Za szkody powstałe z powodu nienależytego opakowania winę ponosi wykonawca. 9. Odbiorca w ciągu 5 dni roboczych od dostawy towaru musi mieć możliwość składania reklamacji ilościowych i jakościowych zrealizowanej dostawy. 10. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych oraz roszczeń osób trzecich, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone mechanicznie, kompletne oraz ogólnodostępne na rynku. Pod pojęciem ogólnodostępny na rynku, zamawiający rozumie łatwość w nabyciu artykułów będących przedmiotem zamówienia, tj. zamawiający oczekuje, iż zakup artykułów biurowych odbywać się będzie sprawnie, szybko i bez jakichkolwiek przeszkód np. konieczności dłuższego oczekiwania na dostawę (powyżej terminu zaoferowanego przez wykonawcę w złożonej ofercie). Artykuły muszą być opakowane przez producenta oraz posiadać znaki identyfikujące produkt. Zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego konfekcjonowania przez wykonawcę w przypadku, gdy zamawiający w trakcie realizacji umowy zamówi ilości inne niż opakowania zbiorcze producenta.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw artykułów biurowych (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien w wykazie wykazać 2 dostawy artykułów biurowych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie nie jest wymagane w sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, t.j. spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub siłą wyższą, które będą miały wpływ na realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)