GuidZP400 |
c89910c5-1c09-4d78-b248-cd0805c763ac
|
Biuletyn |
546480-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
|
Regon |
00029278700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 3532800; 34 3532810
|
Zamawiajacy fax |
34 3562880
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wsnlc.pl
|
Adres strony url |
www.wsnlc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsnlc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsnlc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana, 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów leczniczych oraz płynów infuzyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP.382.01.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa produktów leczniczych oraz płynów infuzyjnych”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 9.
3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy na warunkach określonych w umowie
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2017.2211) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi.
W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie, należy dołączyć stosowne oświadczenie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 p. 1 ustawy PZP;
b) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (niewiążący wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Kopia koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2017.2211) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie, należy dołączyć stosowne oświadczenie
|
Inne dokumenty niewymienione |
9. Na ofertę składają się:
9.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
9.2. wypełnione kalkulacje asortymentowo-cenowe zał. nr 1.1-1.9 (wg wyboru wykonawcy),
9.3. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty,
9.4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ,
9.5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony na zasadzie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
1.1. Zmiany niepowodujące zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) Zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.).
b) Zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu Umowy.
c) Zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu Umowy. W takim przypadku nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
d) Zmiany wyglądu opakowań wprowadzonych przez producenta.
e) Zmiany zasad etykietowania przedmiotu Umowy wskutek zmienionych regulacji prawnych.
f) Zmian numerów katalogowych.
g) Wystąpienia braku przedmiotu Umowy na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie.
1.2. Zmiany w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
a) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości poszczególnego asortymentu – zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, zmianą w wykonywanych procedurach medycznych, różnego – nierównomiernego wykorzystania poszczególnego przedmiotu Umowy. Przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 60 % wartości umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane dostawy.
b) Zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.
c) Zmiany cen urzędowych wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia, a także obniżenia cen.
d) wprowadzenia produktu objętego niniejszą umową na listę leków refundowanych, Zamawiający dokonywać będzie zakupu po cenie nie wyższej niż aktualna cena urzędowa;
e) wycofania z listy refundowanych leków produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający uprawniony będzie do dokonywania zakupu po cenie określonej w załączniku do niniejszej umowy
1.3. Zmiana terminu realizacji umowy
a) Wydłużenie terminu realizacji całej umowy może nastąpić w przypadku, gdy w ciągu 12. miesięcy od daty podpisania umowy nie zostanie ilościowo zrealizowany cały jej przedmiot. W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę. Umowa w takim przypadku może zostać przedłużona do czasu jej całkowitego zrealizowania nie dłużej jednak niż na okres kolejnych 2 miesięcy.
b) Wydłużenie terminu realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych (dostaw) może nastąpić za zgodą Zamawiającego, jeżeli nie będzie to miało negatywnego wpływu na funkcjonowanie pracy w szpitalu.
2. Zasady wprowadzania zmian do umowy
2.1. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie.
2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
2.3. Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
2.4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy leków po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. Odstąpienie dotyczyć będzie niewykonanej części umowy
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Leki I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.1 - 133 pozycji
Poz. 66 – zamawiający wymaga rejestracji jako produkt leczniczy
Poz. 78 – zamawiający wymaga wyłącznie formy tabletek
Poz. 79 – zamawiający wymaga wyłącznie formy tabletek rozpuszczalnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Leki II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.2 - 153 pozycji
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę tabletek, tabletek powl, drażetek, kapsułek na tabletki rozp. się w ustach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Leki III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.3 - 9 pozycji
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę tabletek, tabletek powlekanych, drażetek, kapsułek na tabletki rozp. się w ustach oprócz pozycji 3 i 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Leki IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.4 – 7 pozycji
Pozycja od 1 do 6 - zamawiający wymaga aby oferowane leki posiadały rejestrację w padaczce oraz w chorobach psychicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Leki V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.5 – 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Leki VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.6 – 2 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Leki VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.7 – 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Leki psychotropowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.8 – 15 pozycji
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę tabletek, tabletek powl., drażetek, kapsułek na tabletki rozp. się w ustach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Płyny infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał. nr 1.9 – 8 pozycji
Zamawiający wymaga, aby opakowanie zbiorcze zawierało maksymalnie 10 flakonów a 500ml oprócz pozycji 4
|
| |