Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi dla projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”.

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546073-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” w ilościach i asortymencie wymienionym poniżej: Papier ksero A4 - 30 ryz, Skoroszyt PCV A4 - 40 szt., Koszulka na dokumenty - 400 szt., Segregator A4 - 30 szt., Tonery do drukarki laserowej Brother DCP – 9015 CDW - 2 kpl. Miejscem dostawy jest Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, ul. Boczna 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do CKiW OHP w Gołdapi wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu na koszt Wykonawcy. Towar musi być nowy (wcześniej nie używany).

Przy dostawie materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzenia Brother DCP – 9015 CDW Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć tonery nowe, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilne z urządzeniem, do którego jest przeznaczone. Zapakowane w opakowania producenta, nazwą producenta, typem urządzenia do którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy na dostarczone tonery, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta, na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru.
Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020.
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27154979-81c9-4845-98b2-466ab65341d6
Biuletyn 546073-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url http://www.ohp.pl
Adres strony internetowej http://www.ckiw-goldap.ohp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI”. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, reprezentowane przez Urszulę Jankowską – Dyrektora CKiW OHP w Gołdapi na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.32.2018 z dnia 21.02.2018 r. ul. Boczna 1, 19-500 Gołdap, NIP: 8471443876, REGON: 511283608 e-mail: gospomkg4@ohp.pl strona: www.ckiwgol.ayz.pl/Centrum/ www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/main.php?fid=557&pg=3&lkn=1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/main.php?fid=557&pg=3&lkn=1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złożyć w Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boczna 1 , 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi dla projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”.
Numer referencyjny CKW.ZP.YEI.271.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” w ilościach i asortymencie wymienionym poniżej: Papier ksero A4 - 30 ryz, Skoroszyt PCV A4 - 40 szt., Koszulka na dokumenty - 400 szt., Segregator A4 - 30 szt., Tonery do drukarki laserowej Brother DCP – 9015 CDW - 2 kpl. Miejscem dostawy jest Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, ul. Boczna 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do CKiW OHP w Gołdapi wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu na koszt Wykonawcy. Towar musi być nowy (wcześniej nie używany). Przy dostawie materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzenia Brother DCP – 9015 CDW Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć tonery nowe, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilne z urządzeniem, do którego jest przeznaczone. Zapakowane w opakowania producenta, nazwą producenta, typem urządzenia do którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy na dostarczone tonery, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta, na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020. Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy – zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą: - minimalny: zgodnie ze złożona ofertą - maksymalny: 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Na OFERTĘ składają się: 1.Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – wg wzoru do SIWZ – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 dotyczące podwykonawców. Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z treścią Załącznika nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst -Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w zakresie: a)zmiany nazwy, siedziby Stron umowy, innych danych identyfikacyjnych, b)zaistnienia siły wyższej (tj. powódź, pożar, zamieszki, strajk, atak terrorystyczny) mającej wpływ na realizację umowy, c)w przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, -Niedopuszczalna jest po rygorem nieważności istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. -Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)