GuidZP400 |
27154979-81c9-4845-98b2-466ab65341d6
|
Biuletyn |
546073-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
http://www.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ckiw-goldap.ohp.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI”. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, reprezentowane przez Urszulę Jankowską – Dyrektora CKiW OHP w Gołdapi na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.32.2018 z dnia 21.02.2018 r.
ul. Boczna 1, 19-500 Gołdap, NIP: 8471443876, REGON: 511283608
e-mail: gospomkg4@ohp.pl strona: www.ckiwgol.ayz.pl/Centrum/ www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/main.php?fid=557&pg=3&lkn=1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckiw-goldap.bip.ohp.pl/main.php?fid=557&pg=3&lkn=1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę, w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złożyć w Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boczna 1 , 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi dla projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”.
|
Numer referencyjny |
CKW.ZP.YEI.271.12.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” w ilościach i asortymencie wymienionym poniżej: Papier ksero A4 - 30 ryz, Skoroszyt PCV A4 - 40 szt., Koszulka na dokumenty - 400 szt., Segregator A4 - 30 szt., Tonery do drukarki laserowej Brother DCP – 9015 CDW - 2 kpl. Miejscem dostawy jest Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, ul. Boczna 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do CKiW OHP w Gołdapi wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu na koszt Wykonawcy. Towar musi być nowy (wcześniej nie używany).
Przy dostawie materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzenia Brother DCP – 9015 CDW Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć tonery nowe, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilne z urządzeniem, do którego jest przeznaczone. Zapakowane w opakowania producenta, nazwą producenta, typem urządzenia do którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy na dostarczone tonery, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta, na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru.
Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020.
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy – zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą:
- minimalny: zgodnie ze złożona ofertą
- maksymalny: 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na OFERTĘ składają się:
1.Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – wg wzoru do SIWZ – Załącznik nr 2 do SIWZ;
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 dotyczące podwykonawców.
Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z treścią Załącznika nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
-Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w zakresie:
a)zmiany nazwy, siedziby Stron umowy, innych danych identyfikacyjnych,
b)zaistnienia siły wyższej (tj. powódź, pożar, zamieszki, strajk, atak terrorystyczny) mającej wpływ na realizację umowy,
c)w przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT,
-Niedopuszczalna jest po rygorem nieważności istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
-Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|