Dostawa narzędzi okulistycznych, dializatorów, okularów ochronnych i dzierżawa koncentratorów tlenowych

Data publikacji 2018-04-18
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546276-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331690002, 331000001, 331400003, 331811003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa narzędzi okulistycznych, dializatorów, okularów ochronnych i dzierżawa koncentratorów tlenowych o właściwościach w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.
2. Szczegółowe wymagania techniczne są określone w załączniku 1C do SIWZ.(dotyczy Pakietu 6)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bff8d1e1-fa66-419a-b8f2-5d03aab5d091
Biuletyn 546276-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Regon 28877400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopcińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90153
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 677 68 24, 42 291 95 70
Zamawiajacy fax 42 678 99 52
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
Adres strony url www.barlicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.barlicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.barlicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 201, II piętro w budynku administracyjnym
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi okulistycznych, dializatorów, okularów ochronnych i dzierżawa koncentratorów tlenowych
Numer referencyjny 13/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa narzędzi okulistycznych, dializatorów, okularów ochronnych i dzierżawa koncentratorów tlenowych o właściwościach w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Szczegółowe wymagania techniczne są określone w załączniku 1C do SIWZ.(dotyczy Pakietu 6)
Cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 219526,30
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 1.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1.4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 1.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy; b przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony postanawiają, że dokonają zmiany wynagrodzenia w wypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, przy czym automatycznej zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznemu lub zdrowotne. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie nowych przepisów prawa, o których mowa w ust. 1, z zastrzeżeniem odpowiednio ust. 7 i 8. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia minimalnego wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia wskazanych osób. 5. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, w którym zostaną zawarte następujące informacje: wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia, liczba przepracowanych przez tych pracowników roboczogodzin, rodzaj zawartych z nimi umów oraz wysokość należnego im wynagrodzenia netto oraz brutto przed i po wprowadzeniu zmian w przepisach prawnych, o których mowa w ust. 1. 6. W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość, co do treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 5, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia na pisemne żądanie Zamawiającego dokumentów, z których wynikać będą okoliczności podane przez Wykonawcę w powołanym oświadczeniu. 7. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 5, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o zmianie przepisów, o których mowa w ust. 1. 8. W przypadku, gdy Wykonawca nie dochowa terminu ustalonego w ust. 7, wówczas zmiana stosownych postanowień umowy, wejdzie w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca przedłożył oświadczenie, o którym mowa ust. 5. 9. Jeżeli zaistnieje sytuacja, o której mowa w ust. 6, wówczas zmiana właściwych postanowień umowy, wejdzie w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca złoży zgodnie z żądaniem Zamawiającego stosowne dokumenty. 10. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: 1.1. Certyfikat CE (dotyczy Pakietu 6) 1.2. Powiadomienie/ zgłoszenie/ przeniesienie wysłane do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, (dotyczy Pakietu 6) 1.3. kopia ważnych posiadanych dopuszczeń do obrotu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211).(dotyczy Pakietu 6) 1.4. aktualne na dzień składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; (zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ), 1.5. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 211) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie - zawarte w załączniku 5 do SIWZ. 1.6. aktualne katalogi z wyszczególnieniem numerów katalogowych – dla wszystkich oferowanych towarów. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. „ Pakiet 1 pozycja 2”) . 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: 2.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu. - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.1. 4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale 5. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Pasywna rękojeść do igły fletowej typu Eckardt z dużym wymiennym silikonowym rezerwuarem (objętość płynu 1 ml, długość 41 mm, wewnętrzna średnica 6 mm), konektor luer-lock szt 10 2 Igła wielorazowego użytku 20G kompatybilna z rękojeścią z poz. 1 szt 10 3 Igły jednorazowego użytku 23G, 25G kompatybilne z rękojeścią z poz. 1 (rozmiar każdorazowo określa Zamawiający) (1 op=10 szt.) op 25 4 Rezerwuar duży jednorazowego użytku (objętość płynu 1 ml, długość 41 mm, średnica wewnętrzna 6 mm) (1 op=10szt.) op 5
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13559,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Nóż grotowy typu V-lanca prosty 20G 2 Nóż skośny - 45° 3 Nóż typu A-OK. Satin Crescent zakrzywiony 2,3 mm 4 Nóż typu Dual Bevel Slit - nóż zakrzywiony do otwarcia komory przedniej oka, o kalibracji od 2,2 do 2,75 mm, obustronnie ostrzone krawędzie tnące, przechodzące poza najszerszą część ostrza ze znacznikiem głębokości 5 Nóż typu Side Port - nóż grotowy, zakrzywiony do paracentezy, o poprzecznej kalibracji 1,2 mm; o obustronnie ostrzonej krawędzi tnącej, wykończony matowo
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 68100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 "Jałowe jednorazowe zestawy do przeprowadzania chirurgicznych zabiegów okulistycznych: • kaniula do hydrodyssekcji 25G - 2 sztuka • kaniula 27G - 3 sztuki • igła prosta 0,5 x 25mm, 25G - 1 sztuka • obłożenie na stolik 140 x 140 - 1 sztuka • obłożenie pacjenta 140 x 160 (2 torebki, folia adh.) - 1 sztuka • serweta 50 x 50 • fartuch (operator) - 1 sztuka • fartuch + ręcznik (siostra czysta) - 1 sztuka • osłonka plastikowa na oko - 1 sztuka • przylepce 2,5 x 13 (do osłonki) - 1 sztuka • gaziki 5 x 5 - 50 sztuk • strzykawka 2 ml (gładka, 3cz.) - 4 sztuki • strzykawka 5 ml (gładka, 3cz.) - 1 sztuka • ręcznik papierowy - 2 sztuka • kubeczek 60 ml - 2 sztuki • miseczka – 1 szt. • mikrospongo - ~10 szt .Zestaw musi być zawinięty w obłożenie na stolik, .w środku na wierzchu zestawu fartuch z ręcznikiem zawinięty w serwetę" szt 600
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Dializator z błoną poliaryloeterosulfonową (PAES) typu Medim Cut-Off (MCO) umożliwiający efektywne usuwanie dużych, średnich czątek toksyn mocznicowych w procesie rozszerzonej hemodializy (HDx), zapewniający klirens in vitro mioglobiny co najmniej 120ml/min przy przepływie krwi QB=300ml/mon i przepływie QD=500ml/min oraz ultrafiltracji UF=0ml/min. Objetość przedziału krwi dializatora poniżej 110ml. szt 1000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Okulary z tworzywa z soczewkami ochronnymi o szerokim polu widzenia, wykonane z poliwęglanu z odporną na zadrapanie powłoką i z wbudowanymi osłanami bocznymi. Ramka okularów jest wykonana z poliamidu, zas zauszniki są regulowane dla wygodnego dopasaowania. Wielokrotnego uzytku, zakwalifikowane jako sprzęt ochroy indywidualnej (PPE- personal protective equipment) zgodny z norma europejską EN 166 "Ochrona indywidualana oczu". Do potwierdzenia karta danych technicznych producenta. Opakowanie = 5 szt. op 40
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39780,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Koncentrator tlenu wraz z wyposażeniem (szczegółowe dane w Załączniku 1C) 51 12
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)